Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta interactieve app lg oled tv

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta interactieve app lg oled tv

    Sinds gisteren de Digitale delta app gedownload in de lg store. Echter vind ik het beeld echt niet top. Het is geen 1080p. Espn met voetbalwedstrijden ziet er echt niet top uit. Wazige gloed over het beeld. meer mensen hier ervaring mee? Is de kwaliteit beter met het interactieve kastje wat je dmv een hdmi kabel aan je tv verbind? Blijft jammer dat Delta zo ver achterloopt. Waar kpn al 2 jaar espn in uhd uitzend. En alle zenders minimaal 1080p zijn, is het bij Delta maar 1080i. Zie graag jullie ervaringen hiermee.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht
    Sinds gisteren de Digitale delta app gedownload in de lg store. Echter vind ik het beeld echt niet top. Het is geen 1080p. Espn met voetbalwedstrijden ziet er echt niet top uit. Wazige gloed over het beeld. meer mensen hier ervaring mee? Is de kwaliteit beter met het interactieve kastje wat je dmv een hdmi kabel aan je tv verbind? Blijft jammer dat Delta zo ver achterloopt. Waar kpn al 2 jaar espn in uhd uitzend. En alle zenders minimaal 1080p zijn, is het bij Delta maar 1080i. Zie graag jullie ervaringen hiermee.
    1080P geeft inderdaad een beter beeld. Ook hogere bitrates of een nieuwe codes H.265 draagt bij aan beter beeld.
    Echter moet de aanleverende partij dan wel 1080P leveren, anders moet Delta het omzetten en dat geeft geen beter beeld.

    De bitrates in de tv-apps zijn vooralsnog lager dan de decoder, Dit wordt op termijn gelijk getrokken.

    ESPN UHD is er al een tijdje. Delta heeft nu demokanaal 701, maar daar is nog steeds NPO1 HD te zien met gesproken ondertiteling.
    Dit werkt, deze zou naar zendernummer 1 kunnen en dan iets anders gaan uitproberen. Ik ken de tijdlijnen niet, men wil gaan testen met nieuwe codes, hogere bitrates en volgens TotaalTV ook UHD.

    Verder speelt ook nog het Dolbyprobleem.

    DELTA-TV-team is hier aanwezig om af en toe ons van informatie te voorzien die ze publiekelijk kunnen delen.

    Reageer


    • #3
      Espn leverd gewoon 1080p 50fps en hdr. Maar delta leverd het nog niet. Alle overige zenders worden door kpn ook in 1080p 50fps uitgezonden. Waar delta nog steeds 1080i en maar 25fps uitzend. Voetbal is daarom geen pretje om te kijken. Hoop dat ze dit snel fixen. Anders stap ik over naar kpn. Elke keer de prijzen omhooggooien. En espn zenders zijn echt wazig met voetbal. Dit had ik voorheen niet. Strepen zie je bij het camerawerk van links naar rechts. En contouren bij de bal en spelers als het snel beweegt

      Reageer


      • #4
        Ik wist niet dat KPN zo voorloopt op Delta. Alles jn 1080P op de KPN ontvangers?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
          Ik wist niet dat KPN zo voorloopt op Delta. Alles jn 1080P op de KPN ontvangers?
          KPN geeft bij TV+ een aantal zenders 1 op 1 door.

          Ik ben het eens dat Delta nu toch echt aan de vooravond staat om aan beeldverbetering te doen en UHD te introduceren samen Dolby moet fixen.

          ESPN en voetbal geeft inderdaad geen strak beeld tov KPN (voorbeeld KPN heb ik laatst gezien).

          En in die vooravond is het eigenlijk al 5 over 12 ipv 5 voor 12.
          Laatst bewerkt door Bordewolf; 1 Jun 2023, 10:18.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

            KPN geeft bij TV+ een aantal zenders 1 op 1 door.

            Ik ben het eens dat Delta nu toch echt aan de vooravond staat om aan beeldverbetering te doen en UHD te introduceren samen Dolby moet fixen.

            ESPN en voetbal geeft inderdaad geen strak beeld tov KPN (voorbeeld KPN heb ik laatst gezien).

            En in die vooravond is het eigenlijk al 5 over 12 ipv 5 voor 12.

            Ja sinds gisteren is de interactieve delta app voor lg uitgekomen. Welliswaar is die nog in betafase. Maar ook hier is espn niet top op. via ci+module is de resolutie maar 1080i, maar voorheen was het beeld top. Heb via de chat al contact opgenomen met de technische helpdesk. En zou kunnen dat het via ci+module aan mijn coax kabel legt, dus straks even met een nieuwe coax kabel proberen. Mocht het beeld dan nog niet top zijn dan komt er een monteur kijken. Alle andere zenders zijn overigens gewoon prima. Gisteren op rtl 7 sevilla gekeken. Top. Maar is te gek voor woorden dat een abonneezender als espn slecht wordt weergegeven, zowel interactief als via ci+ module. Via wat kijk jij? interactieve kastje, of de geintergreerde delta app op je smart tv?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
              Ik wist niet dat KPN zo voorloopt op Delta. Alles jn 1080P op de KPN ontvangers?
              Niet alles in 1080p. Veel ook in 1080i. Maar wordt wel beter weergegeven dan Delta momenteel. Espn 1 zend kpn al sinds september 2021 uit in 1080p 50fps en hdr, en mag daarom het label ultra hd dragen. Heb dit via iptv een keer gezien. En is echt geweldig beeld. En hdr zorgt nog eens voor mooiere verlichting.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

                Niet alles in 1080p. Veel ook in 1080i. Maar wordt wel beter weergegeven dan Delta momenteel. Espn 1 zend kpn al sinds september 2021 uit in 1080p 50fps en hdr, en mag daarom het label ultra hd dragen. Heb dit via iptv een keer gezien. En is echt geweldig beeld. En hdr zorgt nog eens voor mooiere verlichting.
                Zeker, ik roep dan ook al anderhalf jaar sinds de introductie van ESPN UHD dat dit echt een grote verbetering is die ik mis.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Zeker, ik roep dan ook al anderhalf jaar sinds de introductie van ESPN UHD dat dit echt een grote verbetering is die ik mis.
                  Via wat kijk jij tv? interactieve kastje? ci+module, of digitale delta app via smart tv? Heb jij ook een wazige gloed op espn1?

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

                    Via wat kijk jij tv? interactieve kastje? ci+module, of digitale delta app via smart tv? Heb jij ook een wazige gloed op espn1?
                    ESPN vind ik zowel via de decoder als alle apps onscherp. Lage bitrate, vaag beeld, rugnummers niet eens te lezen.
                    Niet strak.
                    DELTA-TV-team hoe kan dat?

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      ESPN vind ik zowel via de decoder als alle apps onscherp. Lage bitrate, vaag beeld, rugnummers niet eens te lezen.
                      Niet strak.
                      DELTA-TV-team hoe kan dat?

                      Heb precies hetzelfde. Heb ze bericht. En kan een afspraak met een monteur maken. Ligt namelijk niet aan mijn installatie, andere coaxkabel ook nog geprobeerd. Gewoon zelfde rot beeld. Bij de spelers is het net of er damp van de schouders komt. Alsof het 40 graden is en je ziet damp van het asvalt komen. Echt waardeloos om zo een voetbalwedstrijd te kijken. Voorheen was het prima. Vraag me af wat een monteur kan doen, als delta zelf het signaal niet goed doorlaat?

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht


                        Heb precies hetzelfde. Heb ze bericht. En kan een afspraak met een monteur maken. Ligt namelijk niet aan mijn installatie, andere coaxkabel ook nog geprobeerd. Gewoon zelfde rot beeld. Bij de spelers is het net of er damp van de schouders komt. Alsof het 40 graden is en je ziet damp van het asvalt komen. Echt waardeloos om zo een voetbalwedstrijd te kijken. Voorheen was het prima. Vraag me af wat een monteur kan doen, als delta zelf het signaal niet goed doorlaat?
                        ik heb glasvezel en kijk via de decoder, beeld is echt niet strak.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          ik heb glasvezel en kijk via de decoder, beeld is echt niet strak.

                          ja glasvezel hoef ik niet. heb gewoon 400mbit abo. is snel zat. met cat 6 kabels aangesloten. maar idd beeld is gewoon drama. voorheen was het top. alle andere zenders zijn gewoon top. zijn welliswaar maar in 1080i, maar voldoende bitrate. vind het gewoon niet leuk meer om espn te kijken. Schandalig beeld gewoon. Voorheen was alles top. Maar ze hebben geen antwoord erop voor me. Monteur zou nog kijken, maar denk dat die er niks aan kan doen. Aangezien delta gewoon een slecht signaal doorlaat via espn! Betaal er wel abo voor. Als dit zo blijf doorgaan, stap ik gewoon over naar kpn. Ben er een beetje klaar mee. Voorheen was het top, en zomaar dingen veranderen waardoor ik nu slecht beeld hebt. Lachwekkend eigenlijk dat delta espn nog steeds niet in uhd uitzend. Waar kpn dit al sinds september 2021 doet.




                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht


                            ja glasvezel hoef ik niet. heb gewoon 400mbit abo. is snel zat. met cat 6 kabels aangesloten. maar idd beeld is gewoon drama. voorheen was het top. alle andere zenders zijn gewoon top. zijn welliswaar maar in 1080i, maar voldoende bitrate. vind het gewoon niet leuk meer om espn te kijken. Schandalig beeld gewoon. Voorheen was alles top. Maar ze hebben geen antwoord erop voor me. Monteur zou nog kijken, maar denk dat die er niks aan kan doen. Aangezien delta gewoon een slecht signaal doorlaat via espn! Betaal er wel abo voor. Als dit zo blijf doorgaan, stap ik gewoon over naar kpn. Ben er een beetje klaar mee. Voorheen was het top, en zomaar dingen veranderen waardoor ik nu slecht beeld hebt. Lachwekkend eigenlijk dat delta espn nog steeds niet in uhd uitzend. Waar kpn dit al sinds september 2021 doet.



                            Ik heb ook wel eens woorden als belachelijk, lachwekkend etc gebruikt. Ik wil zo ver niet gaan.
                            Er zit een hardwerkend team dat met de beste wil alles voor elkaar probeert te krijgen.
                            Het enige dat voor ons vervelend is, is dat het lijkt alsof het erg traag gaat. Toch is er ook al veel gerealiseerd.
                            Niet alles kan tegelijk.

                            Reageer


                            • #15
                              Vanmorgen met behulp van de LG ThinQ app de Delta app geïnstalleerd, ging probleemloos. Ik vind het beeld op mijn oled behoorlijk goed, ik kijk met Coax en CI+ module.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X