Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Geen coronavaccinatie, dan werk je thuis

3.343 stemmen | Geplaatst op 31 augustus 2021 | Website

Eens
69.8%
Oneens
30.2%

Reacties (54)

wispelhuis 31 August 2021
Goed plan.
ierist 31 August 2021
Een beter plan: als je de keuze niet accepteer van een collega over wel of niet vaccineren, dan rot je zelf lekker op. Ik ben niet gevaccineerd en mijn baan kun je niet vanuit thuis doen.
dutchy71 31 August 2021
Dat is niet meer dan normaal, Mits je een bewijs hebt dat je geen corona hebt, Maar wat een gedoe allemaal dat is toch helemaal niet nodig, Haal gewoon die prik en hervat het leven zover dat mogelijk is.
Peter0507 31 August 2021
Logisch, goede voorzet van Leaseplan.......de wereld van "bewust-niet-gevaccineerde" wordt steeds kleiner.
Peter0507 31 August 2021
De uitzonderingen daar gelaten, voordat straks de helft weer los gaat.
Jo met de banjo 31 August 2021
‘Het minste wat we kunnen doen is: ‘Niet wegkijken, niet goedpraten, niet uitwissen, en niet apart zetten. Niet ‘normaal’ maken wat ‘niet normaal’ is. En: onze vrije, democratische rechtsstaat koesteren en verdedigen. Want alleen die biedt bescherming tegen willekeur en waanzin.’
The Dutch 31 August 2021
Ik nam per direct ontslag! Niemand gaat voor mij bepalen wat ik met mijn lichaam 'moet' doen, en al zeker niet een werkgever. Ik snap serieus niet waarom dat nou niet eens geaccepteerd wordt. Je bent niet meer of minder als je een vaccin neemt, het is jou keuze. Neem je geen vaccin, neem je misschien een risico. Neem je er wel één zitten daar misschien op termijn ook best risico's aan. Moet ik daarom iedereen aansporen om het niet te doen!? Zoek het gewoon even lekker uit voor jezelf. Dank u!
ierist 31 August 2021
@The Fitch: Helemaal mee eens. Zowel gevaccineerden als niet gevaccineerden kunnen een ander besmetten. Er is geen reden om bang te zijn voor een niet gevaccineerde collega. Ik snap ook niet dat veel mensen met deze stelling eens zijn. Deze mensen zitten gewoon vol angst en haat.
ierist 31 August 2021
The Fitch = The Dutch. Stomme automatische spellingscontrole.
annemien123 31 August 2021
Wat is het nu voor moeite om die spuitjes te halen, helemaal niets toch. En als je je niet laat enten dan net, maar dan wel thuis werken en als dat niet lukt opkrassen bij dat bedrijf maar niet zeuren als je dan zonder werk komt te zitten. Als je je niet laat enten ben je wel een gevaar voor de maatschappij, vrienden en kennissen. En als je dan corona krijgt tja dan is het huilen met de pet op, maar dan ook niet naar de dokter gaan. Geen prik dan ook geen dokter.
hanshofman 31 August 2021
Leaseplan een goede voorzet???????????? 73% is het er al mee eens... Nederland is dus al bijna helemaal gereed voor de NWO want dit zijn nog maar opstapjes naar deze NWO waarin je straks verplicht het teken van het beest op je hand of voorhoofd krijgt zonder welke je niet meer kunt kopen of verkopen. Waar is het gezond verstand in Nederland en de wereld gebleven? De massa loopt zo gemakkelijk blindelings mee gemanipuleerd door angst.. Als die inenting dan zo safe is, vanwaar dan de wekelijkse tegen berichten?? bvb 9 ingeënte bejaarden dood in 1 zorgcentrum, min. 1000 vrouwen krijgen menstruatie afwijkingen na inenting, sterfgevallen,.. mensen die toch gewoon ziek worden (waaronder enkele klanten), enz... Als je ziek bent blijf dan thuis, dat is normaal. Ben je gezond ga dan gewoon naar je werk... en daar moet een werkgever zich niet mee bemoeien.
Dex 31 August 2021
deze reactie is verwijderd
Jo met de banjo 31 August 2021
Ook zij die wel de Covid injectie hebben gekregen kunnen nog steeds besmet raken, er komt al een derde injectie aan, lijkt mij een teken dat het hele injectieplan een fiasco dreigt te worden. Dus waarom uberhaupt iets nemen dat zijn effectiviteit niet heeft bewezen?
marvi 31 August 2021
Gevaccineerd of niet, wat ben ik teleurgesteld in de mensheid. We gooien als makke schapen onze grondrechten in de vuilnisbak. We noemen ze wappies, de mensen die riepen wat er allemaal komen zou. Een avondklok, geen waar, wel waar dus. En al die andere maatregelen tot een qr code aan toe. Was geen waar, 'jullie zijn wappies' , werd er dan geroepen. Maar ze hebben, achteraf gezien, gewoon 100% gelijk gehad, inclusief een tweedeling in de maatschappij. En nu is er een vaccin waar we alweer een 3e prikronde voor gaan krijgen? Ik voel me bedonderd en nu gaan wij, de mensen, onze gelijken als niet gelijken behandelen? Waar zijn we in beland. Geprikt of niet, bij mij is iedereen welkom. Uitsluiten is dodelijker dan corona!!!
mmuller 31 August 2021
Als ik ergens bang voor ben, dan zijn het bange mensen en meelopers.....
Jo met de banjo 31 August 2021
De media worden vaak de 'vierde macht' ge­noemd, naast de drie staatsmachten, of trias politica, bestaande uit de uitvoerende, wet­gevende en rechterlijke macht, waartussen stevige scheidingsmuren (zouden moeten) staan. Het controleren van overheidsinstanties - alsook an­dere machtige organisaties; financiële instellingen, businessgiganten en NGO's - werd lang algemeen gezien als de kern­taak van onafhankelijke journalisten, onder het motto dat zij de waakhonden zijn van de democratische rechtsstaat. Vanuit dat denkkader verbaast menigeen zich over de eenzijdige be­richtgeving aangaande Covid-19 en klimaatverandering. Het lijkt alsof onzichtbare krachten de toetsenborden van repor­ters en redacties aansturen. Steeds dezelfde namen, gezichten en instituties, die eindeloos hun mantra's en onheilspellende boodschappen over het volk mogen uitstrooien. Deskundigen met een onberispelijke staat van dienst, die feiten aandragen en nieuws anders interpreteren dan wat binnen de officieel goedgekeurde kaders valt, worden uit de reguliere media ge­weerd. Erger nog; zij worden zelfs beschimpt, de mond ge­snoerd en belachelijk gemaakt.
Geel Hesje 31 August 2021
Nee hoor want een werkgever mag je niet eens vragen of je wel of niet volgespoten bent laat staan je verplichten om je vol te laten spuiten. Dat is gewoon verboden en strafbaar en dat is maar goed ook. Bovendien ben je als je wel bent volgespoten dus niet immuun voor corona. Je kunt het nog steeds oplopen bij je dragen én verspreiden en daarmee dus ook je medemensen en collega's besmetten. Dus wat heeft het dan voor zin om mensen te verplichten zich vol te laten spuiten? Besmette gevaccineerden zijn gewoon net zo gevaarlijk als besmette niet gevaccineerden. En een niet besmette gevaccineerde is net zo ongevaarlijk als een niet besmette niet gevaccineerde. "Mensen kunnen elkaar nog steeds besmetten,ook na vaccinatie." alsdus de corona info van de rijksoverheid.nl op nos teletext pagina 715-2.
Geel Hesje 31 August 2021
Eigenlijk wel bizar dit he. Je moet kunnen bewijzen dat je geen ziekte hebt met een overlijdings risico van 0,15% maar als ik Ebola heb of open TBC of Difterie enz dan mag ik gewoon doorlopen. Bovendien is een vaccinazi bewijs geen bewijs dat je geen corona hebt want ook dan kun je nog steeds besmet zijn en anderen besmetten. Dus niet een vaccinazi bewijs maar een negatieve test zou de regel moeten zijn om aan te geven dat je geen corona hebt.
Proton 31 August 2021
Ik vind het een goed plan . Geen toegang zonde Q code. Ik zit nu al weken in Frankrijk en zie dat er veel controle is op de Q code. Die paar zakken van weigeraars worden op deze manier er tussenuit gefilterd.
Jo met de banjo 31 August 2021
@Proton:Restez en France, les gens comme vous ne comprennent pas ce qu'est la liberté.
annemien123 31 August 2021
deze reactie is verwijderd
ZHB 31 August 2021
Ik snap wel dat de gevaccineerden zo reageren een schaap in het nauw maakt rare sprongen Ze gaan nu steeds meer inzien dat hun heilig spuitje niet werkt en alleen maar schade aanricht en proberen met hun geschreeuw nog wat te redden Jammer hoor jullie waren gewaarschuwd Vooral annemien123 gaat steeds harder schreeuwen en lelijk doen en roept geen prik geen dokter maar ik denk dat steeds meer gevaccineerden een dokter nodig zullen hebben ipv andersom En nogmaals iedereen bepaald voor zichzelf of die een spuit gaat halen ja of nee En als je dan zo heilig overtuigd bent dat die spuit beschermd, waarom maken jullie je dan nog druk om een niet gevaccineerde
hacar 31 August 2021
Annemien123: Je zit hoog in je IQ? Laat me niet lachen, je heb zeker niet vooraan gestaan hoor met uitdelen. Laat iedereen in zijn of haar eigen mening hebben. En wat betreft geen vaccinatie geen dokter. Iedereen betaald voor de zorg, dus iedereen heeft hier recht op.
Geel Hesje 31 August 2021
Zeg @Annemien is dat normaal om andere mensen zo te beledigen en de grond in te trappen als je het niet met ze eens bent? Dat is niet de eerste keer he? Wat nou als ik hetzelfde bij jou zou doen als ik het niet met jou eens bent? Hoe ga jij dan reageren? Juist. Waarom doe je dat dan wel bij andere mensen?
alfafox1 31 August 2021
Thuiswerken, thuiswerken en nog eens thuiswerken, hoe moeten ambachtsmensen zoals bouwvakkers fabrieksarbeiders, stratenmakers thuiswerken, of worden die mensen niet voor vol aangezien soms.
Havenot 31 August 2021
De antivaxxers gaan weer lekker los. Gelukkig zijn ze sterk in de minderheid.
Peter0507 31 August 2021
Bijna 90% vaccinatiegraad, 8% kan/mag niet, 2% wappies.
Peter0507 31 August 2021
Schijnt dat internetverkoop van pannetjes nog steeds goed loopt.
ZHB 31 August 2021
Zo aan sommige reacties te lezen heeft dat spuitje al aardig wat schade aangericht en annemien123 beweert een hoog iq te hebben maar das waarschijnlijk alleen de momenten dat ze vliegt
Geel Hesje 31 August 2021
@Peter0507 : Als de vaccinazigraad bijna 90% is hoe komt dat dan dat er nog steeds zoveel nieuwe besmettingen zijn en die zelfs weer oplopen? Komt dat niet omdat de corona vaccinazi alleen maar bescherming geeft tegen ernstige gevolgen van corona en geen bescherming geeft tegen het oplopen bij je dragen én verspreiden van corona? Besmette gevaccineerden kunnen zelfs nog steeds ziek worden en in het ziekenhuis belanden. Dus een vaccinazi bewijs is geen bewijs dat je geen corona hebt en besmette gevaccineerden kunnen andere gevaccineerden ook nog steeds besmetten waarna die weer ziek kunnen worden enz. Dus wat heeft het dan voor zin om een corona vaccinazi te verplichten? Als je je hebt laten volspuiten tegen corona ben je NIET beschermd tegen het oplopen en verspreiden van corona en het woord "besmette gevaccineerde" zou zomaar eens het woord van 2021 kunnen worden.
onigo 31 August 2021
Heb ze al te koop. Badges in de vorm van een spuit met en zonder kruis er op.
Geel Hesje 31 August 2021
@Onigo : Het is dat dat tegenwoordig allemaal digitaal gaat anders zouden die reeds allang verplicht zijn geworden om op je jas te naaien. En borden met "verboden toegang voor niet gevaccineerden" in oud gotsiche letters gaan in de toekomst ook wel een gat in de markt worden denk ik.
Marcel-J 31 August 2021
Vroeger (en eigenlijk nog steeds) had/heb je van die bevolkingsgroepen die apart gezet werden werden, daar sprak toen heel de wereld en ook Nl schande van, dan word er geroepen "dit mag nooit gebeuren, zo ga je niet met mensen om". En wat blijkt, nu gebeurd precies het zelfde. Weten de mensen die gevaccineerd zijn dat ze nu nog maar voor 60/65 % beschermt zijn, dat de werking van het vaccin sterk afneemt, en dat ze net als een niet gevaccineerde andere mensen kan besmetten. Als jij vind dat je met een vaccin beschermd ben, wat is dan het probleem. Of vind je eigenlijk dat je toch niet zo goed beschermt ben als dat men doet voorkomen? Ik zeg leven en laten leven.
Mr. Bean 31 August 2021
wat heb ik weer genoten van al die beterweters, trouwen vaccinatie zegt niet dat je niet ziek kan worden, alleen is het dan vergelijkbaar met een griep, werkgevers hebben gelijk, ook toegang tot vele andere zaken alleen met inenting prima !, de KEUS ligt immers bij jezelf, dan blijf je toch lekker thuis, heeft niemand last van je.
ierist 31 August 2021
Liever een wappie dan vol zitten met angst, haat en lafheid zoals sommige gevaccineerden hier die mensen niet dezelfde rechten en vrijheden gunnen die ze zelf wel willen / hebben. Wat zullen deze mensen hun ogen uit hun kop schamen als ze erachter komen dat ze aan de verkeerde kant van de geschiedenis staan.
ZHB 31 August 2021
Hoe kun je nou mensen die zich bean noemen serieus nemen,man man man
Mr. Bean 31 August 2021
geel hesje, jij beledigt een hele natie met het woord vaccinatie te gebruiken zoals jij dat doet, dus je antwoord op Annemien slaat nergens op, of je moet terug naar school, over beledigen gesproken, kijk eerst maar eens naar jezelf
het vrije woord 31 August 2021
Natuurlijk niet. Tweedeling in de maatschappij is al zo groot. Iedereen moet mee kunnen doen.
Mr. Bean 31 August 2021
ZHB ik NOEM mij geen Bean, ik HEET Bean ! Je hebt zeker niet anders te doen, zielig hoor!
Mr. Bean 31 August 2021
KUN JE NAGAAN WAT EEN DOMBO'S ER OP DEZE SITE ZITTEN ! JE KRIJGT HIER ZELFS NOG EEN DUIMPJE NAAR BENEDEN VANWEGE JE NAAM, HAHAHAH
ZHB 31 August 2021
Fijn voor je bean dat je zo heet maar dat wil nog steeds niet zeggen dat we je serieus moeten nemen en zielig zijn je reacties ja
wispelhuis 31 August 2021
Het niveau van de weigeraars: schelden en insinueren.
ierist 31 August 2021
Ja hè wispehuis, dat niveau en gescheld is toch erg. Vooral dat uitmaken voor wappie en complotdenker als iemand een andere keuze maakt.
Jo met de banjo 31 August 2021
@wispelhuis: Hoe kan je iets weigeren wat niet verplicht is? Dat bedoelen ze nu als men zegt dat een wappie een denker is. ''Wetenschappelijk Actief Persoon Pratend In Eerlijkheid''. Het is een geuzennaam, en daar ben ik trots op.
wispelhuis 31 August 2021
Kun je nagaan.
hanshofman 31 August 2021
annemien123 ik hou er niet van om het volgende te zeggen, maar jij gaat toch wel erg ver met opmerkingen.. je nijgt erg naar een gevaar voor onze vrije samenleving om mensen werkeloos te wensen als ze niet zijn ingeënt. Ziekelijk en gevaarlijk en zeker niet uit een al te hoog iq. Ook mensen die ingeënt zijn, hebben even groot risico om anderen te besmetten, dat blijkt wel van de ingeënte klanten die wij zijn tegengekomen en ook later een week in afzondering moesten. In een oorlog zijn sommige mensen met deze dwangnijgingen zeer gevaarlijk voor de medemensen.
Dex 31 August 2021
Kijk aan, op Zeelandnet doen we braaf mee met de censuur, ook hier wordt een andere mening dan de door de overheid gesponsorde en gestuurde mening niet op prijs gesteld! Kennelijk wil men ook hier liever mensen die in de maat meelopen en domweg doen wat er van hun verlangt wordt zonder ook maar een seconde zelfstandig na te denken! Tot zover de vrijheid van meningsuiting, men heeft kennelijk geen moeite met mensen die dagelijks hun gif en haat hier spuien. Maar dit zijn dan ook mensen die HOOG in het IQ zitten, goed genederlandst ook hoor Annemien 123, dit klinkt net zo bezopen als hoog in je IQ zitten je zit kennelijk snel hoog op de kast ipv hoog in je IQ. Zo dan mag je nu weer huilie,huilie doen en wie weet haalt Zeelandnet deze reactie ook weer voor je weg!!
allerlei16 31 August 2021
Het is toch niet verplicht door de overheid. Wat nou dat mensen die door wat voor reden dan ook geen vaccinatie kunnen halen, daardoor niet meer naar hun werk kunnen omdat de baas het verplicht. Maar straks wel allemaal weer lopen zeiken dat er te veel in de uitkering zitten. En dan gelijk het wijzende vinger naar niet gevaccinerde. Er zijn ook mensen die niet gevaccineerd zijn,dus ook niet op vakantie gaan ook niet naar een pretpark gaan ect ect omdat ze ook niet getest willen worden ect ect Dus wie neemt van vakantie ect ect de corona mee. Niet degene die niet gevaccineerd zijn en niet getest zijn En nee ik ben geen wappie,ik kan nog normaal denken,wat ze nog normaal vinden. Ik ga niet voor het nieuwe normaal.
Pindakaas1983 31 August 2021
Ga echt me Leuter uit me broek lachen als alle thuis werkers vervangen worden met Abdull uit India
C.J. de Loof 31 August 2021
Geen idee waarom ze door blijven gaan met al die dwang......Inmiddels is toch wel duidelijk dat die prikjes een mislukt project zijn? Zelfs als je de waarheid niet wil weten en alleen maar naar de leugenaars luistert op tv dan zal je nu toch ook wel gehoord hebben dat de werkzaamheid van het zogenaamde "vaccin" sneller terug loopt dan ze ooit hadden gedacht? en ook voor de besmettelijkheid maakt het totaal geen verschil! tel daarbij op dat er heel veel mensen bijverschijnselen hebben tot de dood aan toe, dan moet er toch een klein lichtje gaan branden???
chielvd 31 August 2021
ten eerste de stelling slaat compleet nergens op.Ten 2e de meeste mensen kunnen niet thuis werken. Ten 3e de reacties van de gevaccineerden toont duidelijk hun onkunde. (helaas) Ten 4e mensen die corona gehad hebben zijn en blijven het beste beschermd en hebben echt geen vaccinatie nodig.
ehietahoarn 31 August 2021
Niets meer aan alle reacties toe te voegen. Kennelijk snappen de gevaccineerden nog steeds niet dat ze net zo "gevaarlijk" zijn dan de niet-gevaccineerden. Al die regels die ze verzinnen blijken ook een wassen neus te zijn. Twee weken in Luxemburg vertoeft. Coronabewijs nodig voor restaurants mits er binnen gegeten wordt. Ten minste vier keer uit eten geweest waarvan drie binnen. Nooit is er gevraagt naar een bewijs van vaccinatie of een negatieve test. Strenge controles aan de grens voor reizigers die terug keren naar Nederland. Ben toch echt de grens overgekomen en heb niets gezien. Wat betreft de stelling. Ik kan niet thuis werken. En mijn baas kan me het ook niet verplichten want dat ben ik zelf.
C.J. de Loof 31 August 2021
Helemaal mee eens ehietahoarn, Niet verwonderlijk dat juist onder de zelfstandige ondernemers de bereidheid voor deze idiote prik zo klein is !!! Ondernemers zijn gewend om niet met het klootjesvolk mee te lopen en kunnen nog zelf na te denken.! Daarom zijn ze ook geen loonslaaf geworden. Natuurlijk begrijp ik dat bijna 70% voor is, dat is namelijk exact het percentage gevaccineerde, Toegeven dat het een verkeerde keuze was om je te laten prikken zullen ze niet snel doen, dus moet de rest ook maar mee doen aan dit achterlijk experiment!
drijfsijs 01 September 2021
Zo hoeft de werkgever niks te vragen en weet hij toch wie gevaccineerd is en wie niet! Weg privacy!!
U moet eerst inloggen voordat u kunt reageren.