Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Je moet een vaccinatiebewijs krijgen nadat je gevaccineerd bent

4.080 stemmen | Geplaatst op 28 februari 2021 | Website

Eens
75%
Oneens
25%

Reacties (75)

Geel Hesje 28 February 2021
Ja natuurlijk moet je een bewijs krijgen dat je gevaccineerd bent als je gevaccineerd bent. Maar dat bewijs mag je op geen enkele manier (extra) voordelen geven boven mensen die zich (nog) niet hebben laten vaccineren. Dat is trouwens door de zeer recente EU resolutie 2361 (art.7.3.2) ook verboden "ensure that no one is discriminated against for not having been vaccinated, due to possible health risks or not wanting to be vaccinated."
Geel Hesje 28 February 2021
Wat Kaag wil is onmogelijk en strafbaar op basis van Art.1 van de Grondwet en een aantal andere verdragen waar onder de Mensenrechten. Het zou onbestaanbaar moeten zijn dat mensen die oproepen tot en van plan zijn de grondrechten en mensenrechten van hun medemensen te schenden zich A: In een regering mogen bevinden en B: Zich verkiesbaar mogen stellen om in een regering te komen. Feitelijk ben ik zelfs van mening dat dergelijke mensen niet eens vrij rond mogen lopen maar dat is mijn mening.
Zeeuwleeuw 28 February 2021
Mensen mogen niet verdeeld worden in wel gevaccineerden en niet-gevaccineerden op een manier dat de eerste groep bepaalde voorrechten krijgt en meer vrijheid. Dus een bewijs om aan te tonen dat je gevaccineerd bent om er bepaalde rechten aan te ontlenen die de andere mensen niet krijgen vind ik absoluut verkeerd. Het vergroot alleen maar een verdere verdeeldheid in de samenleving die voor spanning zal zorgen en ellende zal opleveren. Er zijn bovendien ook allerlei andere onderwerpen te bedenken waarop je mensen meer of minder rechten zou kunnen geven en dat wordt ook niet gedaan, dus waarom bij vaccineren tegen corona wel?
Stockholm 28 February 2021
En wat gaan de 'ik laat mij niet vaccineren' mensen hier dan tegen doen vraag ik mij af? Zelf wacht ik eerst het levertraan (Vit. A en D) onderzoek uit Noorwegen af voordat ik mij laat vaccineren. Daarnaast heb ik het vorig jaar al gehad over een soort van ventilators maar dan in de vorm van electrolyse die deeltjes uitspuwen die virussen onschadelijk maken. Wat ik al zei, we lopen gewoon achter maar ik lach me rot dat ook dit gewoon in Amerika al goedgekeurd is. Eigenlijk hoor ik niet te lachen maar is het gewoon dieptriest dat ze hier met alles maar dan ook alles op dit gebied achter de feiten aanlopen. Dit apperaat werkt gewoon. Hebben winkels of horeca dit apparaat dan is er niks geen probleem kwa winkelen of uit eten gaan. NL wil zo graag het braafste en beste jongetje van de klas zijn toch? Waar zit de politiek dan met hun grijze massa vraag ik mij dan af. Ergens op Mars naar die roverkarretjes te kijken? Die gasten bestuderen zelf niks maar volgen alleen maar andere landen. Gaat in Duitsland de kapper weer open dan gebeurt het een tijdje later hier ook. Ze kijken af en laten zich regeren ipv zelf te regeren. En dan zegt de Jonge weer dat ie het geweldig vindt dat hij deze taak op zich mag nemen. Juist ja. Deze link is niet het enigste bewijs zoals ik al vorig jaar ook kwam met links naar websites. Maar nu gaat er eindelijk eens actie ondernomen worden. Ze gaan voor de zoveelste keer af het kabinet als dit er doorheen komt want dit is al HEEL oud nieuws wat nu door de broertjes Coronel als een nieuwe ontwikkeling wordt gebracht. Kijk zelf en bestudeer het eens zou ik zeggen. Of je mag natuurlijk ook een minnetje geven als je het niet wil of kan begrijpen. ;) https://www.ad.nl/binnenland/tim-coronel-gelooft-dat-zijn-sportschool-weer-open-kan-dankzij-deze-luchtreiniger~a5d350d6/
The Dutch 28 February 2021
Leven we soms nog in 1940!?
Geel Hesje 28 February 2021
Overigens worden EU landen volgens de hier boven genoemde EU resolutie 2361 (art.7.3.1) aangeraden om "ensure that citizens are informed that the vaccination is not mandatory and that no one is politically, socially, or otherwise pressured to get themselves vaccinated, if they do not wish to do so themselves." Dus een corona vaccinatie is bij deze op EU niveau niet verplicht en het is tevens niet toegestaan om mensen op wat voor manier dan ook onder druk te zetten om zich wel te laten vaccineren. Politici instellingen bedrijven enz enz die dat wel denken te mogen doen gaan dus in tegen EU regelgeving.
bung 87 28 February 2021
ik heb het gezien in de 40er jaren toen een bepaalde groep mensen een teken op hun kleding moesten dragen. gaat kaag dat weer herinvoeren? dat mens moet de geschiedenis eens gaat bestuderen. ikzelf laat me niet vaccineren.
Nachtwachter 28 February 2021
Ja ik stel voor gevaccineerde een gele spuit op hun jas te laten dragen zodat iedereen gelijk kan zien dat je met een mummie te maken hebt.
ehietahoarn 28 February 2021
Kaag? Oppakken, vastzetten en nooit meer los laten. Dat mens spoort niet. Helaas zijn er meer van dit soort. Kijk naar Israel waar het al werkelijkheid is.
dutchy71 28 February 2021
Je moet, Alleen het woord moet krijg ik al een raar gevoel. Moeten is dwang zei mijn opa al, Je mag komt al heel anders over.
dasy 28 February 2021
Kaag voer dan de jodenster ook .maar weer in
Peter1947 28 February 2021
IK heb al jaren een medicijnen paspoort waar al mijn vaccinaties en medicijnen staan opgetekend, en ik draag dat altijd bij me. Als mij wat overkomt weten eventiele hulpverleners gelijk alles over mij. het corona vaccin kan daar mooi bij. Ik heb het paspoort bij mij op aanraden van mijn cardioloog .
Poeslief 28 February 2021
Wat is het verschil met de huidige proefbijeenkomsten? Daarin moet je aan tonen dat je geen Corona hebt , als je dat niet kan bewijzen kom je er niet in. Is een heel protocol voor. Zeggen dat dit niet kan en mag is m.i een beetje onnozel.
Rokko24 28 February 2021
Kaag is een bedreiging voor de Nederlandse bevolking en zit vuistdiep in het WEF/WHO/VN. Wat mij zorgen baart is dat meer dan 70% van de Zeeuwen hier voor is. Hier zegt Kaag dat ze het eens is met de Great Reset, haar eigen woorden!! https://twitter.com/BBalings/status/1365599142354051075
Aceb 28 February 2021
D66, heeft vieze trekjes. Denk maar aan het donorregister, de euthanasiewet bv. En er zal er nog wel eentje tussen zitten. Ze houden vooral nogal van registreren.
famclaes 28 February 2021
Naar het blijkt dat als je gevaccineerd bent je niet meer zo ernstig ziek wordt door Corona en zou het fijn zijn voor een organisatie van evenementen of houder van een horecagelegenheid te weten dat als hij of zij mensen toelaat dat deze er niet doodziek vandaan komen wat een smet op zijn gelegenheid zou geven, zo’n bewijs zou dan makkelijk zijn en tenslotte kan iedereen zich laten inenten tenzij je dat wegens gezondheidsredenen niet kan wat je misschien ook kan aantonen
ED RAKET 28 February 2021
Dat mensen de stelling vergelijken met de oorlogstijd gaat mijn pet te boven. Werkelijk onbegrijpelijk! Mensen hebben altijd te maken gehad met allerlei ziekten. In meer of mindere heftigheid. En we ontwikkelen hiervoor (samen met betere hygiëne) steeds meer bescherming. Slimme, kundige, betrokken mensen werken voor een beter, langer en gezonder bestaan. Wegens virussen, kankersoorten, en de lijst is lang....Wij mensen (en dieren) hebben nu eenmaal geen systeem waarin we zelf in ons lichaam alles onder controle kunnen houden (met hier en daar uitzonderingen). Nog niet zo heel lang geleden stierven we rond de vijftig jaar. In mijn kast liggen vaccinatiebewijzen voor allerlei kinderziekten en bij mijn weten hebben veel mensen bewijzen voor inentingen tegen buitenlandreizen. Ook mijn partner had allerlei documenten wegens zijn ziekten. Daardoor wordt de bevolking niet gediscrimineerd met een bewijs, maar krijg je meer mogelijkheden. Net zoals een reis naar Bali of efficiëntie in ziekenhuizen met uitwisseling van gegevens. Of denk bijvoorbeeld aan de mazzelen uitbraak in de kinderdagverblijven. Ik ga ervan uit dat verzorgers/ouders hun kindje ook veilig naar de creche willen brengen.
Johan__ 28 February 2021
Reken maar dat het komt. https://www.telegraaf.nl/video/1643052425/rutte-illusie-dat-wereld-van-voor-corona-terugkeert
Johan__ 28 February 2021
@ED RAKET: je slaat de plank mis. Lees je eens in zou ik zeggen. Wat is het verschil tussen een Corona prik en een kinderziekten prik ? Weet je dat ?
Johan__ 28 February 2021
https://pace.coe.int/en/files/29004/html Hier is EU resolutie 2361 (art.7.3.2).
mikel66 28 February 2021
johan.. een corona prik is rood,een kinderziekten prik is rood,eneen brandweerauto is rood
Bromvlieg84 28 February 2021
Aceb............. Wat is er mis met donorregistratie en de euthanasiewet?? Ik ben daar voorstander van maar geen d66 stemmer
Peter1947 28 February 2021
@ED RAKET. Goed verteld. Ik heb een pacemaker en heb 1 x een probleempje gehad op vakantie en dankzij mijn medicijn paspoort waar alle vaccinaties en medicijnen in vermeld zijn ben ik goed geholpen. Als ik het paspoort niet bij mij had, kon ik dit stukje niet meer schrijven.
Aceb 28 February 2021
@Bromvlieg84. Als alle registraties, incl, accounts ergens bij elkaar komen, dan ontstaat er wel een flink profiel van die persoon. Daar kan bv. een overheid, maar ook andere (machthebbende) instanties toch heel wat mee doen. Al of niet met toestemming van de persoon. Of dat erg is, moet ieder dan maar voor zichzelf uitmaken. (inbreuk op iemands vrijheid?). Moet er zelf niet aan denken!!
bung 87 28 February 2021
ed raket: heb in mijn leven al veel injecties gehad tegen diverse ziektes. MAAR: die middelen waren jaren getest voor ze op de markt kwamen deze anti corona middelen? zelfs de fabrikant wil niet aansprakelijk zijn voor bijwerkingen. spuit kaag--rutte en de jonge er maar mee vol--maar niet in mijn lichaam. ga toch maar eens lezen wat er gebeurde met de mensen die een teken op hun kleding moesten dragen. ik ben van 1933 en heb het gezien. kaag is geen haar beter dan de personen die in de 40er jaren op hetzelfde idee kwamen. d66--stelletje doordrammers en klimaat idioten.
Dagobert1957 28 February 2021
Voor ze op kromme wijze een vaccinatie plicht invoeren en vaccinatiebewijs toonbaar moet zijn moeten er nogal wat wetgeving aangepast worden, ook in Brussel! Ik zie het als een dwangmiddel om mensen toch gevaccineerd te krijgen! (Heeft ook veel gekost). Maar wat gaan we doen als het Virus dusdanig muteert dat dit vaccin niet meer helpt? Nieuwe Vaccins? Nieuw stempel in het vaccinatie boekje? Ook aan de diverse vormen van Griep gaan mensen dood en worden mensen gevaccineerd! Staat deze vaccinatie ook in een boekje en moet je dat ook tonen bij bepaalde gelegenheden? Dit is inbreuk op de Privacy en recht van vrije keuze! En dat er Mutaties op dit virus komen moge al duidelijk zijn!
Peter0507 28 February 2021
Voor het einde van 2023 moet je gewoon door een scanner bij de winkel, bouwmarkt, gemeentehuis, vliegveld etc etc etc. Als deze gaat piepen dat u niet ingeënt bent tegen Covid..........komt u niet binnen!!
verbrugghe r 28 February 2021
Beste mensen ga naar deze site en lees aandachtig wat de bedoeling is van vaccineren en wat ze willen van de wereldbevolking. https://www.facebook.com/hetanderenieuwsop1/posts/wie-is-klaus-schwab99-van-de-bevolking-weet-niet-wie-hij-is-in-media-en-opleidin/197951468483865/
Fatsoen 28 February 2021
Volwassenen uit bepaalde landen hebben een vaccinatieboekje dus ik zie het probleem daarvan niet als iedereen dat gewoon heeft met álle vaccinaties erin vermeld.
TCB 28 February 2021
Stel dat ons land helemaal corona vrij was geweest en men gewoon mensen ongevaccineerd hier toeliet uit landen waar het virus wél heerste, dan zou je er toch ánders over denken als je je verstand gebruikt.
Zld2020 28 February 2021
Het is toch te bizar voor woorden dat we in een zogenaamd vrij land leven en tegelijkertijd ons allemaal dingen worden opgelegd wat veel te ver gaat Als je een zwaar crimineel bent word je nog beter beschermd (nóóit volledige naam en een zwarte balk voor je face enz enz)nu zou je straks moeten rondlopen met zo'n pas anders kom je nergens meer binnen En dat allemaal om een virusje ,mensen wordt wakker en laat die psychopaten niet meer aan de macht komen Het hele gedoe heeft verreweg niks meer met corona te maken ze hebben het virus enorm misbruikt voor vele andere plannen Nogmaals wake up !!
Mr. Bean 28 February 2021
zie het probleem niet, als men op vakantie naar verre landen wil gaan ze ook om een prik, zeggen ze ook niet ik ga niet, want ik wil die prik niet, maar ja, we moeten iets hebben om de boel op te fokken, bah zijn altijd dezelfde klagers
Peter0507 28 February 2021
Bean: die prik en vakantie doe je vrijwillig....... straks MOET je een prik hebben om boodschappen te doen. En je ziet zelf hoe de gemiddelde Nederlander reageert op opgelegde regels.
Geel Hesje 28 February 2021
@Fatsoen : Net zoals bij honden. Die hebben ook een vaccinatie paspoort en een vaccinatie bewijsje aan hun halsband hangen. Waarom doen we dat niet ook zo bij mensen? Halsband om de nek met GPS en RFID zender die permanent je BSN/NSB nummer uitzendt en dan de vaccinatie embleempjes er aan hangen en als kers op de taart een explosief in de halsband verwerkt dat af gaat als de roverheid van mening is dat je je niet aan hun (corona) regels hebt gehouden. Zoiets?
Zld2020 28 February 2021
Bean,als jij het niet snapt geen probleem,maar reageer dan gewoon liever niet ,of geef iig een antwoord wat nog ergens op slaat
Aceb 28 February 2021
Stel, dat je gevaccineerd bent met Pfizer en je mag Rusland alleen in met het "kziepoes netnie" stempel in je pas en je China binnen wilt, maar alleen kan met het "Hangtiethang" stempel in je pas, dat je het VK, alleen binnenkomt met het Astra Zevernie stempel in je pas, dat je de VS niet binnenkomt, met een niet van oorsprong VS vaccin. Ja, dat gaat nog leuk worden!!! Dat wordt nog Darten, gooi de 360 dan maar eens uit.
annemien123 28 February 2021
@ehietahoarn spoor jij wel, volgens mij is je verstand op de loop gegaan voor werkelijkheid
DeurtieHerrie 28 February 2021
Geen gele spuit afbeelding op je jas maar een mooi geborduurde cirkel die op je jas wordt genaaid met de tekst Complotdenker of Viruswappie. Dat scheelt een heleboel werk, zijn er maar een paar in vergelijking met diegene die wel een vaccin halen en daarmee zichzelf, anderen beschermen en met z´n allen zorgen dat alles weer open kan ipv die mafkezen die overal op tegen zijn en zodoende de boel nog jaren op slot houden.
Aceb 28 February 2021
Sorry, 360 uitgooien moet zijn 301 uitgooien (scheelt weer een paar pijlen.)
Zld2020 28 February 2021
En datzelfde geld voor pleurtiederrie ook zo'n naïef iemand die in zn eigen wereldje leeft en niet verder komt dan de voordeur en gelukkig zijn er nog wel mensen die kunnen denken,maar ja dan wordt je weggezet als complotdenker Loop jij maar lekker achter massa aan ,tja dat krijg je he als je niet voor jezelf kunt denken,en laat je lekker volspuiten met dat gif misschien knap je er nog van op
ehietahoarn 28 February 2021
ach Annemien123....op de man spelen is wel heel erg makkelijk. Ik spoor wel hoor. Ik gebruik al jaren mijn gezond verstand. Iets wat jij kennelijk nog moet ontwikkelen.
Geel Hesje 28 February 2021
@DeurtieHerrie : Dat is dus helemaal niet waar. AstraZeneca heeft maar max 60% bescherming en niet geheel onbelangrijk het is nog helemaal niet duidelijk of mensen die gevaccineerd zijn het virus wel of niet kunnen dragen en door kunnen geven laat staan hoe lang het vaccin werkzaam is en of het de mutatie's ook tegen gaat houden laat staan de lange termijn effecten. Gevaccineerden zijn daarmee gewoon proef konijnen van Big Pharma geworden en zijn daarmee tevens mogelijk een groter gevaar voor de volksgezondheid dan mensen die (nog) niet gevaccineerd zijn omdat ze mogelijk drager en verspreider kunnen zijn zonder dat ze er zelf tekenen van vertonen.
Aceb 28 February 2021
Een vaccinbewijs en vooral een coronatest (pos of neg). Wat is er nog mooier, wat is er nog meer nodig, om een prachtige DNA bank op te zetten, om mensen te registreren?
Rokko24 28 February 2021
De verdeel en heers tactiek is overduidelijk aanwezig. En de meeste trappen erin. Gelukkig zijn er nog mensen zoals @ehietahoarn/@Geel Hesje/@Zld2020/@verbrugghe r/@Dagobert1957/@bung 87/@Peter0507/@Johan__/@Aceb/@Nachtwachter/@dasy, die de gevaren zien waar onze maatschappij naar toe gaat.
Mr. Bean 28 February 2021
Zld2020, heeft u de stelling niet begrepen, u kunt gewoon antwoorden hoor aanvallen doen we met voetbal, ik begrijp het heel goed, maar laat me niets wijsmaken door een stelletje doemdenkers, heb nog steeds een eigen mening, Al's ik naar een concert ga stel ik het op prijs dat ik geen risico door een ander hoef te lopen, laat de doemdenkers dan maar thuisblijven !
Peter0507 28 February 2021
@bean: weer zo'n rare opmerking. Als u uw prik in uw sodemieter heeft......bent u toch beschermd. Waarom maak je je zo druk over niet ingeënt personen?
Zld2020 28 February 2021
Bean ,ik snap dat jij je aangevallen voelt en dat komt omdat je geconfronteerd wordt met de waarheid En als je geen risico wil lopen of nemen gewoon lekker thuisblijven,niemand die je tegenhoudt Maar ja angst is een slechte raadgever he en aan je reactie te merken is het de overheid al aardig gelukt om je bang te maken En mensen die bang zijn kunnen anderen alleen nog maar uitmaken voor doemdenkers enz omdat ze zelf niet kunnen nadenken en alleen maar als schaapjes de kudde volgen
Aceb 28 February 2021
Heel even geleden, heb ik de standpunten van D66 even doorgenomen. Het viel mij op, dat theorie en de praktijk elkaar nogal eens dwarszitten. Heel veel holle woorden, over het meer invloed geven aan de kiezer bv. Maar in de praktijk vind ik van een referendum bv niks terug. Vrijheid voor de mensen? Ja, laten we ze vooral dan registreren. Hoe haaks toch. Verplicht!!!! registreren bedoel ik dan.
p.l18 28 February 2021
Als je jezelf laat inspuiten met iets wat tot december 2023 in een test periode is ben je echt achterlijk. Hier zit meer achter normaal moet je er handtekkening er voor geven.Lees de Nurenberg wetten er maar op na.@de wereld oorlog was er ook zo iemand die proeven op de mensen geddaan heeft.
Aceb 28 February 2021
Mevr. Kaag, Vrijheid is niet gebonden aan voorwaarden. Vrijheid is geen ruilobject, van als u dit doet dan mag u dat!!!.... Vrijheid is niet vliegen door de lucht. Vrijheid is voor het leven en niet voor een zucht.
Zeeuw65 28 February 2021
Uiteraard maar het kan pas als er een grote groep 2e is gevaccineerd eerder niet. Daarna moet het ingevoerd worden en kan je ermee naar een café, restaurant, op vakantie of bij evenementen. ook kan het geëist worden in de zorg. Heb je geen vaccinatie bewijs dan moet je een functie zonder patiënten en collega's. Vaccinatie is een morele verplichting tegenover de andere mensen en familie om je heen. Het eerste land met een green paspoort (corona vaccinatie bewijs) is al een feit. Israël. Personeel in de verpleging mag daar met green paspoort werken met patiënten en met collega's. En ook gaan alle deuren open daar voor evenementen café restaurant. Voor de mensen die weigeren is er de corona test van maximaal 3 dagen oud. Als je naar het café of restaurant wil zal je steeds eerst moeten testen. Het is dus geen verplichting maar de keuze tussen steeds maar testen of 2 vaccins.
Seal 28 February 2021
Er was ooit eens iets met een gele ster en tattoo.
Aceb 28 February 2021
Dan ga ik voor de derde optie............Loop naar de klote. !!!!! ...................PS. reactie mag worden afgevlagd, Liefst in zwart..............lol.
Mr. Bean 28 February 2021
Zld2020 de waarheid is dat waar mijn dochter werkt er van de 7 bewoners er 4 zijn overleden aan C. maar volgens sommige bestaat het niet eens, hoe dom kun je zijn !, Voel me persoonlijk niet aangevallen hoor, hoop dat iedereen krijgt waar die om vraagt ! en laat anderen in hun waarde.
Mr. Bean 28 February 2021
Peter 007, jij hebt misschien een sodemieter, ik heb gewoon een lichaam, lees iedere dag de stelling en je herhaaldelijk taalgebruik getuigd nou niet bepaald van klasse he !
Dagobert1957 28 February 2021
Zeeuw65 U spreekt U zelf tegen? Het is geen verplichting? - Het is een morele verplichting? Moeilijk he kiezen! Ze proberen je te verplichten door op je gevoel te werken, net als alle filmpjes die op TV getoond worden om maar geld te geven? U geeft zeker aan alles wat voorbij komt? Dat is toch Uw morele plicht? Of maakt U keuzes!
Peter0507 28 February 2021
@Bean: die zijn niet overleden aan corona. Die zijn overleden met corona, omdat ze onderliggende gebreken hadden. Dat is wel een verschil. Ik heb geen probleem met gevaccineerde personen die een bewijs willen hebben. Waar ik wel een probleem mee heb, is, dat de revaccineerden een bewijs aan alleen willen opleggen. Nogmaals, zet de prik in uw sodemieter zodat u alles kunt doen.
wiljijmij 28 February 2021
Moet ieder voor zijn eigen weten ik doe het niet,.Er is iets met die spuit,en wat dan, angstige mensen maar eens zelf op onderzoek,veel mensen lopen nog steeds als makke schaapjes achter pepie en kokie aan[rutte.....de jong].Als die 2 morgen zeggen,het virus zweeft 1,5 meter boven grond en om je een beetje te beschermen moeten jullie elke dag 1 liter chloor drinken,,,dan kruipen ze morgen allemaal naar de winkel om chloor te hamsteren,!! Mensen word wakker die spuit is oa bedoeld voor gedrags verandering samen met die achterlijke regeltjes,,agenda 2020--2030 !!!! er staat ons nog veel meer te wachten wakkerrrrrrr wordennnnn.....
Peter0507 28 February 2021
Als Rutte zegt dat de corona via je aars wordt verspreid, loopt morgen 75% met een luier.
wiljijmij 28 February 2021
vergat ik nog ff te zeggen,2017 of 2018 weet ik ff niet meer zijn er al miljoenen pcr testen besteld!! Toen al,raar he,,,,wakker worden!!!!!!!!!!!!!!!
Aceb 28 February 2021
@Mr. Bean........Ik durf het te tarten !! De onderliggende maatregelen, vind ik inmiddels erger dan de kwaal. Daar ga/kan ik de rest van m'n leven niet doorgaan. Liever in vrijheid sterven dan in gevangenschap blijven leven..... Morituri te Salutant, dan maar..... Idiote maatregelen !!!!!!
Zld2020 28 February 2021
Bean ,hou op aub op met die zielige verhalen ,ik heb gelukkig ook mn bronnen en oa ook uit de zorg ,maar ik ga hieraan niet eens meer mn tijd verspillen Geloof lekker in je eigen sprookjes en dat jezelf bang bent prima,maar ga een ander daar niet mee opzadelen En ik hoop van harte wat jij krijgt waar je om vraagt Maar ja je naam zegt al genoeg iig niet iemand om serieus te nemen
Zld2020 28 February 2021
@wiljijmij ,ik hoop al maanden dat mensen wakker worden maar volgens mij blijven er velen hangen in een diepe winterslaap
Kwek 28 February 2021
Absoluut mee eens maar ze kunnen er pas iets mee doen als iédereen de kans heeft gehad zich te laten inenten!
J. Davidse. 28 February 2021
D'66 is echt een heel eng clubje. Pia heeft de donorwet erdoorheen gesleept, je lichaam mag nu na je dood leeggerooft worden tenzij je expliciet 'nee' hebt aangegeven. Nu willen ze een moderne Jodenster introduceren om een scherpe tweedeling in de maatschappij te creëren. 'Alleen voor blanken' was de tekst op parkbankjes in Zuid-Afrika tijdens de apartheid. Als het aan mevrouw Kaag ligt lezen we straks 'Alleen voor gevaccineerden' op vele plaatsen in Nederland. Laten we één ding afspreken stemgerechtigden: Laat dit de laatste keer zijn dat dit griezelige clubje deel uitmaakte van politiek Den Haag. Nul komma nul stemmen is het gewenste resultaat. Wordt Nederland weer een stukje veiliger en prettiger om te wonen.
wie de schoen past ...... 28 February 2021
Kindertjes, kindertjes, kindertjes. Sinds mijn vorige oproep hier leek het een tijdje goed te gaan. Nu is het hek weer van de dam. Steeds weer maar op de persoon gepeeld i.p.v. op het onderwerp ingaan. …… Does lief voor elkaar. Ik blijf het toch zeggen hoor
J. Davidse. 28 February 2021
@ ED RAKET zegt: 'Slimme, kundige, betrokken mensen werken voor een beter, langer en gezonder bestaan. Wegens virussen, kankersoorten, en de lijst is lang.' Meneer RAKET, kan uw roze bril ook af of is die intussen met uw gezicht vergroeit? Terwijl we miljarden spenderen aan propagandareisjes naar de ruimte liggen in landen op enkele uren vliegen hiervandaan kinderen dood te gaan aan honger en cholera. Enkele rijke mensen met tientale miljarden op hun naam zouden de honger- en hygiëne problematiek kunnen oplossen met een fractie van hun vermogen. Dus de term slimme, kundige en betrokken mensen heeft een nogal hoog rozebrilgehalte. De mens is een egoistisch verwerpelijk gezwel op deze planeet die in rap tempo de aarde onbewoonbaar maakt voor ieder levend organisme, zichzelf incluis. Ja meneer RAKET, de mens is op weg naar uitsterving. En over kankerbehandeling kan ik kort zijn: De behandeling bestaat uit vergiftiging door chemo, geen pretje overigens, van dichtbij gezien, bestraling, dus verbranden die hap, of amputeren van de aangedane delen of een combinatie van 2 of meer. Werkelijk slim, kundig en betrokken.
verbrugghe r 28 February 2021
heel veel duimpjes naar beneden, Geef niks slaap lekker verder onder die steen. Of durven jullie niet de moeite te doen om het te lezen. Bang voor de waarheid.
J. Davidse. 28 February 2021
@verbrugghe r: Van mij krijgt u geen duimpje naar beneden. Ik heb geen Facebook-account dus kan uw link niet openen. Geeft niets, echte complotdenkers gebruiken geen Facebook. De aarde is plat, van 5G krijg je corona, in de vaccinatie zit een trackingchip, de maanlanding was studiowerk, 9/11 was een inside job en JFK is vermoord door de CIA in opdracht van machtige onzichtbare mannen. O wacht, die laatste 2 zijn echt waar.
ppenpdep 28 February 2021
Komt wel weer een noodwetje van het kabinet om niet gevaccineerden uit te sluiten van allerlei zaken, die vroeger normaal gedaan kon worden. Wie had een jaar terug verwacht dat bij buiten zijn na 21 uur, je een boete zou krijgen van 95 euro. De vrijheden worden beperkt met medewerking van politiek. Ook al is het strijdig!
annemien123 28 February 2021
ehietahoarn mijn verstand is heel goed ontwikkeld anders had ik deze hoge baan niet gehad. Daar kan jij nog een puntje aanzuigen
isdatzo 28 February 2021
Hoop dat iedereen die een andere mening niet respecteert en ze aanvalt met naam enz. Een fijne avond heeft. Bij de ander stelling komen je vast weer terug. Top hoor.
J. Davidse. 28 February 2021
@annemien123: Nu wordt ik een beetje nieuwsgierig. Welke hoge baan heb je dan? Windmolenhersteller? Das pas een hoge baan, werken op 40 meter en hoger. Of bedoel je met hoog dat je veel mensen onder je hebt? Een grasmaaier op een begraafplaats bijvoorbeeld kan wel 300 mensen onder zich hebben. Maar die baantjes bedoel je niet. Vertel, wat doe je voor de kost.
Peter0507 28 February 2021
1 ziekenhuisopname met extra onderliggend lijden.........dat is toch wel 4 weken extra avondklok......toch?
Johan__ 28 February 2021
och gut.. iemand kent iemand die iemand kent in de zorrug en daar gaan ze allemaal dood. Flikker toch op met je onzin.
U moet eerst inloggen voordat u kunt reageren.