Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Iedereen moet verplicht een mondkapje dragen op straat

4.903 stemmen | Geplaatst op 26 september 2020 | Website

Eens
32.2%
Oneens
67.8%

Reacties (61)

SpongeBoB! 26 September 2020
Nee natuurlijk niet! Ten eerste: geen enkel wetenschappelijk bewijs en dus schijnheiligheid. Ten tweede: het is smerig omdat de meeste zich niet eens aan de voorschriften zouden houden. Je creëert hiermee alleen maar meer bacteriën en virussen. Stop gewoon met deze onzinnige dingen!!!
americanGirl2017 26 September 2020
dat er 80 procent van de stelling oneens is met geen mondkapje dragen op straat is gewoon egoïstische en gek want mensen gaan dood en zijn ziek het is echt en op het nieuws zie je het ook ikzelf en me moeder van 72 jaar dragen ook een mondkapje omdat het belangrijk is dus draag een mondkapje en ook met de kermis in goes is ook gewoon gek 1500 mensen die kunnen komen dan gaat de corona echt niet weg in Nederland neemt niemand het serieus meer en dat vind ik zelf niet kunnen heb gewoon respect voor elkaar want de corona gaat niet weg als iedereen geen mondkapje opdoet of niet anderhalve meter afstand
annemien123 26 September 2020
Waarom zou iedereen en mondkapje moeten dragen. Als je de belgen hier in de winkel ziet hebben ze een mondkapje op, boodschappen gedaan hup nog wat vergeten, ze pakken dat zelfde mondkapje weer wat ze in hun zak hebben gestoken toen ze naar buiten kwamen en zetten het weer op. Hoezo veel corona in belgie, ze hebben het aan hun zelf te danken, en mondkapje helpt niet als de belgen dat zo gebruiken.
v.deursen 26 September 2020
Werkt het wel of werk het niet, dat is de vraag . Ik wacht het antwoord niet af en als het mij gevraagd word zal ik het doen en zolang doe ik zonder. Wel ben ik streng voor mij zelf met de 1.5 mtr regeling, ik zeg er ook wat van als een ander te dicht bij mij komt . Ik draag bij een winkelwagentje altijd handschoenen , er is te veel gerommel met schoonmaakmiddelen. Ik denk dat streng zijn met afstand goed werkt, nu nog allemaal meewerken en dat is het grootste probleem. Zowel oud als jong.
Kwek 26 September 2020
De mondkapjes die je koopt zijn niet medisch dus dat betekent schijnveiligheid. Kijk naar Frankrijk en Spanje. Daar staan ze in de supermarkt met mondkapje en al in je nek te hijgen terwijl ze ook daar afstand moeten houden. Niemand doet het dus geen wonder dat het mis gaat. Ze denken allemaal dat zo'n mondkapje het virus tegenhoud. Gewoon je afstand houden en ook je kinderen/tieners/jongeren erop aanspreken.
K. Nuks 26 September 2020
Nog even en die mondkapjes worden een soort omgekeerde jodenster. De niet-dragers zijn andersdenkenden en vormen dus een gevaar voor alles en iedereen die wel een mondkapje draagt. Dat is stap 1. De volgende stap is dat de staat niet-dragers toegang tot publieke plaatsen gaat ontzeggen; parken, theater, etc., etc.. Daarna gaat de staat wegkijken wanneer niet-dragers door knokploegen van de Heilige Coronakerk terwijl de politie wegkijkt, in elkaar getremd mogen worden terwijl de omstanders Heil Mark, Heil Mark roepen. En dat allemaal terwijl Jaap van Dissel deze week er ronduit voor uitkwam dat de PCR-test wel erg onnauwkeurig is en er ook bij het RIVM ernstige twijfel is of die achterlijke mondkapjes wel werken. En maar drammen en drammen dat het zo gevaarlijk is. O, by the way, gisteren gingen er zo'n 250 mensen dood aan kanker en hart-en vaatziekten, en vandaag ook, en morgen en elke dag komende week. Maar maak je vooral druk over corona. De kans dat je doodgaat aan kanker of een hartkwaal is 50%. Succes ermee.
Zeeuwleeuw 26 September 2020
Vooral de maatregel om afstand te houden wordt steeds vaker genegeerd. Ik en velen met mij zagen met angst al enkele maanden aankomen dat er op die manier een tweede golf aan zou komen. En helaas hebben we gelijk gekregen. Het verbaasde mij ook enorm toen in juli ineens veel maatregelen veel verder versoepeld werden dan iedereen verwacht werd. Ik had toen al het idee dat dat geen verstandige beslissing was. Vooral ook omdat veel mensen het beu waren en dan hel liefst ineens weer gewoon willen doen. Maar dat kan niet! Ik vind dat het kabinet zich te veel heeft laten beïnvloeden door, overigens begrijpelijke, emoties en wensen vanuit de samenleving en bedrijfsleven als horeca e.d. Maar daardoor krijgen we het nu dubbel zo hard terug dus per saldo zijn er alleen maar heel veel verliezers. Mondkapjes op straat lijkt mij een beetje onzinnig, vooral omdat veel mensen ze niet op de juiste manier gebruiken, er niet hygiënisch mee omgaan, ze niet dagelijks vernieuwen of heet wassen en ze daardoor vaak juist het virus bevatten. En omdat het een schijnveiligheid geeft waardoor mensen geneigd zijn om geen afstand meer te houden. Wij doen maar een maal per week boodschappen en gaan verder de natuur in waar je vrijwel niemand ziet. Laten we met zijn alleen gewoon zo veel mogelijk afstand houden en niet met velen samen komen om zo drukte te voorkomen. Dan zijn de kansen en negatieve gevolgen van het virus het kleinst en kunnen we juist de meest belangrijke dingen zo snel mogelijk weer gewoon doen.
v.deursen 26 September 2020
Zeeuwleeuw. Een goed verhaal, ik sta volkomen achter je mening.
wispelhuis 26 September 2020
@Zeeuwlwleeuw, ik ben het ook met je eens. Wie er nu nog gaat zeuren over kapjes, testen en de maatregelen is wel héél verkeerd bezag. Ook aan de ontkenners: door het ontkennen van corona en de ernstige gevolgen er van, het is niet zomaar een griepje, brengt U anderen in gevaar.
ehietahoarn 26 September 2020
Die flutdingen die je overal kunt kopen, of de zelfgemaakte kapje helpen geen zier. Al helemaal niet als men ze op de kin draagt waarbij de neus vrij is zoals je vaak ziet. Zelf gebruik ik regelmatig mondkapjes tegen stof. Die zijn best wel goed, duur, en helpen waarschijnlijk beter tegen corona dan dat flutspul. Echter, als ik ze een uur op heb zijn ze helemaal doorweekt en wordt ademen een stuk lastiger. Krijg er soms zelfs hoofdpijn van als ik ze langer op heb. Weet niet waar je beter mee bent. Hoogst waarschijnlijk is het allebei even slecht voor je gezondheid.
wispelhuis 26 September 2020
@ehietahoarn, het gaat niet om wat je er van vindt, als je je maar aan de maatregelen houdt. We moeten het écht samen doen.
V.v.C. 26 September 2020
Het moet niet gekker worden, ik laat me de mond niet snoeren. https://youtu.be/6eEZv7TmxII
kees1965 26 September 2020
Zeker niet. Het creëert een soort schijnveiligheid. 95% van de mensen die hem wel dragen stoppen hem daarna in de jaszak of broekzak en zetten hem de volgende keer weer vrolijk op. De meesten weten ook niet hoe ze hem op moeten zetten door alleen de bandjes aan te raken en de stof nooit aan te raken. Zeker niet tijdens het dragen er aan lopen plukken wat je vaak ziet. En als je in de trein een appel wil eten dan daarna een nieuwe opzetten. In principe mag je in de trein of vliegtuig eigenlijk niks eten of drinken. Want dan vorm je een risico zonder mondkapje. Sommige mensen eten tijdens een vlucht van 9 uur 1 zakje nootjes of chips om zo geen kapje te hoeven dragen. Maar in winkelstraten en winkels ben ik wel een voorstander
famclaes 26 September 2020
Ik hou zo veel mogelijk de 1,5 meter afstand aan, ik vermijd drukke plaatsen en daar waar het dragen van een mondkapje aangeraden wordt of verplicht wordt daar draag ik een mondkapje en of dat allemaal echt helpt dat weet ik niet zeker maar wat ik wel zeker weet is dat dwarsliggen in ieder geval niet helpt
Mr. Bean 26 September 2020
Nuks, wat heeft de Jodenster hier mee te maken, je opmerkingen zijn niet van hoge klasse he, als iedereen nou eens gewoon 1,5 m afstand houd zijn we al een eind, maar vele Nederlanders houden totaal geen rek. met anderen, totdat er iemand in de fam. Corona krijgt, krijg steeds meer een hekel aan die zogenoemde zelfverzekerde Nederlanders die alles beter weten, het is niet dat het kabinet er zijn petje naar gooit, maar de mensen zelf
Mr. Bean 26 September 2020
o ja houdt met dt, voor als de zeikers weer beginnen!
divar 26 September 2020
als je dat in een drukke winkel straat verplicht kan ik me dat indenken maar in een klein dorp of buiten de bebouwde kom is het onzin .
V.v.C. 26 September 2020
Mr. Bean: Zeikerds!
RD10 26 September 2020
De mensen die hier moord en brand schreeuwen dat COVID-19 een levensbedreigende ziekte is die ons acuut bedreigt en dat we iedereen moeten opsluiten en mondkapjes op moeten doen, zijn complot denkende gekkies. Ja je leest het goed. Mensen die geloven in het complot COVID-19. Mensen die daadwerkelijk geloven dat de PCR test goed is, dat de regering goed doet en mondkapjes de redding zijn, kun je vergelijken met de streng gelovigen in onze gemeenschap. Is ook niet waar. Dus doe net als onze zwaar gelovigen onder ons, beleid je eigen religie (corona-religie) en val een ander er niet meer lastig. Dat doet namelijk de gelovige medemens ook niet. Die dwingt de ongelovige ook niet de kerk te bezoeken of te bidden.
wispelhuis 26 September 2020
RD10: Er is geen complot! Het is geen moord en brand schreeuwen, maar gewoon even je koppie er bij houden. Afz. Een nuchtere Zeeuw.
Poeslief 26 September 2020
Beste stuurlui.........
V.v.C. 26 September 2020
https://youtu.be/K-tmkNU8eQg
v.deursen 26 September 2020
Alle complotdenkers zijn nooit vriendelijk en evenwichtig maar zijn eigenlijk erg bang .
V.v.C. 26 September 2020
https://youtu.be/Q_ZNintz4_Q
V.v.C. 26 September 2020
@v.deursen; Als ik jou een ‘samenzweringstheoreticus’ noem, doet het er vervolgens weinig meer toe, of dat ik claim dat er feitelijk een samenzwering bestaat, óf dat ik simpelweg een onderwerp ter sprake heb gebracht, dat ik liever vermijd te bespreken… Door jou het label ‘samenzweringstheoreticus’ op te plakken, plaats ik jou heel strategisch buiten het veld, waar openbare discussies, het debat en conflicten-van-meningen plaatsvinden.” Spreken over ‘mensen die in complot-theorieën’ geloven, dan is dat een kwalificatie, die werkt als een ‘self-fullfilling-prophecy’. Wat bedoelen we daarmee? Door te spreken over een bepaalde groep, ONTSTAAT die groep.. Maar wat heeft dit nu met de groep ‘mensen die in complottheorieën-geloven’ te maken.. Nou heel simpel.. To make a long story short: de groep van ‘mensen die in complottheorieën’ geloven, BESTAAT NIET..! Hoe graag ene dr. Jan-Willem van Prooijen dat zou willen. En vele, vele anderen het ook zouden willen..! Want hoe makkelijk wordt de wereld, als je op deze ‘vervelende mensen’ een stickertje kunt plakken.. Deze mensen, de ‘complotdenkers’ doen namelijk heel ongemakkelijk dingen.. ”Deze mensen die in complottheorieën geloven’ verwerpen de officiële versie van heftige gebeurtenissen en blijken hun eigen research te hebben gedaan en blijken vaak ook nog eens uitermate erudiete en goed-wetenschappelijk-geschoolde mensen te zijn, met een groot sociaal-maatschappelijk hart..!”
RD10 26 September 2020
Iedere religie heeft een profeet en voor COVID-19 is dat Van Dissel. Net als iedere profeet spreekt ook hij zichzelf tegen. Dat gezegd hebbende, als zeer nuchtere zeeuw zie ik alleen maar complotdenkende mensen die geloven dat er een dodelijk virus aanwezig is. De acties die men eist en de dagelijkse reclame voor hun complot in de media zogen ervoor dat op termijn veel meer dodelijke slachtoffers vallen. Vergelijkbaar met religieuze oorlogen die bedoeld waren voor bekering en gelijk te halen. De economie gaat erdoor kapot en zorgbehoevenden met andere alarmerende ziekten als kanker krijgen niet de zorg door de religie COVID-19. En uiteindelijk de depressieven en zelfmoorden... Stop met het geloven in dit complot en ga weer normaal om met elkaar.
zeeuwsmeisje! 26 September 2020
Zolang het niet hoeft zal ik het zeker niet doen.... maar... stel dat het wel verplicht word.... heel veel mensen hebben niet zoveel geld voor een paar mondkapjes pppd. en daarom doen ze de dingen in hun zak en herbruiken ze misschien weer
Resque 26 September 2020
Er is maar één mondmasker dat enige soelaas zou kunnen bieden en dat is het "medisch goedgekeurde mondmasker voor éénmalig gebruik alwaar medici en verzorgenden gebruik van mogen maken. Voor u en mij is dat verboden en moeten wij ons eventueel bedienen met een waardeloos vodje dat veelal meerdere malen wordt gebruikt en dan is mijn antwoord een felle NEE want dat soort gebruik zal besmetting slechts bespoedigen en ieder weldenkend mens kan dat inzien. Het is niet alleen de schijnveiligheid dat zo'n lapje te bieden heeft maar tevens door ondeskundig veelvuldig hergebruik nog riskant ook !
F blade 26 September 2020
nooit van mijn leven zal ik mij de bek laten snoeren door een muilkorf in opdracht van dat tuig die deze leugen blijven door drammen ,,,,,,,stop de cojona waanzin ,,,,,,,,
volijke 26 September 2020
Mondkapje op straat en in winkels, restaurants etc .alleen in de grote steden. Hier in Zeeland is er "nog" niets aan de hand. Hier vooral op afstand van elkaar blijven. Makkelijk zat.
hanshofman 26 September 2020
Het dodelijkste virus is de zonde: "Hoererij (ook via het kijken en denken), onreinheid porno etc., losbandigheid, afgoderij, toverij incl. drugs, slepende ruzies, twist, afgunst, uitbarstingen van boosheid, Zelfzucht, nijd, dronkenschap, zuipfeesten, enz." Alleen deze zaken maken in duizenden gezinnen en levens veel kapot en worden mensen tot wanhoop gedreven, scheiden, gaan drinken, of drugs gebruiken, komen in inrichtingen, plegen zelfmoord (ook veel jongeren in NL). Merkwaardig dat onze overheid over deze zaken nooit met een woord rept, terwijl deze zaken geestelijk dodelijk zijn en duizenden mensen beschadigen. Terwijl er een helder en duidelijk antwoord op is. Nee geen mondkapje en geen chemisch medicijn.. maar bekering van deze dode werken. Wat zou ons land er geweldig mooi uit gaan zien, maar het begint bij het individu wat er voor kiest terug te keren naar onze oorsprong, Jezus en God de Vader. Één eenvoudig en oprecht gebed tot God kan je leven veranderen. Mooi weekend toegewenst!
Geel Hesje 26 September 2020
Op straat is natuurlijk onzin. Maar op plekken waar afstand houden onmogelijk is (zoals in de supermarkt enz) zou geen slecht idee zijn. We moeten immers zo snel mogelijk af van deze waanzin. En voor de tegenstanders : Bekijk het eens zo : Met dat mondslabbetje op kun je eindelijk eens anoniem over straat. Geen camera die je gaat herkennen en dus ook geen camera die je biometrische gegevens en je emotie kan registreren. Dat is pas vrijheid :-D
v.deursen 26 September 2020
V.V.C u voelt zich aangesproken ? U reageert als door een bij geprikt. Ik lees veel van en over dr. Jan-Willem van Prooijen en ondersteunt zijn zienswijze aangaande complotdenkers. Ik ben maar een simpel mens maar weet drommels goed het verschil tussen waarheid en onwaarheid.
famclaes 26 September 2020
Inderdaad een interessante uitleg van dr. Jan-Willem van Prooijen
wijari 26 September 2020
Afstand houden, geen mondkapjes word je door besmet, in de buiten lucht ,huis elke dag ventileren. Handen wassen.
mikel66 27 September 2020
tegen wij van de n.v.v.s.r.[nederlandse vereniging van de straatrovers] vinden dat onze herkenbaarheid,als straatrover in het gedrang komt als iedereen met een masker op rond gaat lopen
V.v.C. 27 September 2020
@v.deursen. Dat u simpel bent kunt u ook niets aan doen. Het zij zo.
V.v.C. 27 September 2020
Een woordvoerder van het RIVM zegt dat je de verkeerde boodschap afgeeft als je mondkapjes in de openbare ruimte verplicht stelt. Mensen zouden zich daardoor beschermd kunnen voelen en minder afstand gaan houden, terwijl mondkapjes slechts 'zeer beperkt' beschermen tegen het coronavirus, zeker als ze ook nog eens niet goed worden gebruikt, zoals nu gebeurt. Het is precies waarom deskundige infectiepreventie Ellanie de Bruijne van het Amsterdam UMC geen voorstander is van mondkapjes in de strijd tegen het coronavirus. "Bij juist gebruik, de juiste draagduur én de juiste mondkapjes kunnen ze werken. Maar bij verkeerd gebruik vergroot je met een mondkapje juist de kans op besmetting." Dat risico zit vooral in dat mensen heel veel met hun handen aan het mondkapje zitten: ze doen het tijdelijk onder hun kin of zetten het steeds op en af. Of ze zetten het af, wrijven met hun handen over hun neus en zetten het weer op. "Dat doen ze met niet-schoongemaakte handen, waarmee ze bijvoorbeeld net een deurklink hebben aangeraakt." Je raakt niet besmet met het virus omdat je het op je handen hebt zitten, maar omdat het – bijvoorbeeld via je handen – in je mond of neus terechtkomt. Hoe vaker je aan je gezicht zit, hoe groter die kans dus is. Goed gebruik van mondkapjes is ook niet zo maar aan te leren, zegt De Bruijne. "Dat zien we bij ziekenhuispersoneel. Er gaat echt wat tijd overheen voordat mensen dat goed doen. Stel je dan voor dat je dat het hele land moet leren."
RD10 27 September 2020
Hé stelletje COVID-19 religieuzen, jullie kerk (RIVM) heeft weer eens gelogen. 38 doden in 1 week! Ownee, 21 komen van voor april... Administratieve correctie en iedereen gaat er alarmerend mee aan de haal. En die 17 mensen die overleden zijn is mét corona (verzamelnaam voor diverse longaandoeningen) en niet áán corona. Heb een fijne zondag met je mijter huh mondkapje.
V.v.C. 27 September 2020
@ RD10. Hoe kunnen ze anders die grote PR campagne het ''heilig vaccin'' dat trouwens nog niet bestaat en er misschien ook nooit komt verantwoorden? een vaccin dat het DNA profiel van mensen kan wijzigen. De mens die voor God wil spelen?
BigF666 27 September 2020
het gevaar, en ik zie dat nu gebeuren bij onze zuiderburen, is, dat door een mondkapje plicht, die andere halve meter niet meer gehouden wordt.... daar gaat het fout... een mondkapje heeft het zelfde nut, als muggen tegenhouden met kippengaas
fiat124sport 27 September 2020
Onzin, mondkapjes is schone schijn. Het maakt je juist kwestbaarder omdat je je eigen schadelijke stoffen loopt in te ademen. Voor een ziekenhuis ed ok , maar niet op straat. Net als dat vele handen wassen. Het gaat straks de huid aan tasten met alle gevolgen van dien. Nee geen mondkapje voor mij . Tot slot tegen de klimaatonzin, stikstofwaanzin en zo snel mogelijk terug naar 130 op de snelweg.
peter arnold 27 September 2020
De complotdenkers laten weer van zich spreken op deze stelling. Als men het mij zal vragen zal ik een mondkapje gaan dragen. waarom maakt men niet duidelijk aan mensen dat je die flut mondkapjes maar voor een maal kunnen gebruiken, dus bij bezoek aan een winkel en dat hup weggooien. Nu zie ik dat ze die dingen in hun zak stoppen vol snot en een uur later weer opdoen ? Mensen willen voor 25 per mondkapje veiligheid kopen helaas niets is minder waar. Een degelijk werkend kapje kost vele malen meer, en ook deze zijn eenmalig. Afstand houden van elkaar en de handen wassen en of ontsmetten en zoek de drukte niet op als het anders kan. Oud en jong houden zich er nu niet aan, ga er eens mee starten. Voor de complot denkers onder ons, ook jullie weten niet wat en hou deze narigheid op te lossen. beter zou het zijn om mee te denken aan een goed oplossing in plaats van onrust aan te wakkeren.
V.v.C. 27 September 2020
@peter arnold, De mensen die in complottheorieën geloven verwerpen de officiële versie van heftige gebeurtenissen en blijken hun eigen research te hebben gedaan en blijken vaak ook nog eens uitermate erudiete en goed-wetenschappelijk-geschoolde mensen te zijn, met een groot sociaal-maatschappelijk hart..!” En dan over die mondkapjes, goed gebruik van mondkapjes is ook niet zo maar aan te leren, zegt De Bruijne. "Dat zien we bij ziekenhuispersoneel. Er gaat echt wat tijd overheen voordat mensen dat goed doen. Stel je dan voor dat je dat het hele land moet leren. Wist u dat er mensen zijn die deze muilkorven niet kunnen betalen, en zo maar wat aanmodderen? ik vermoed van niet.
bung 86 27 September 2020
al 30 jr zoeken ze naar een vaccin tegen aids--en voor dit virus hebben ze NU al een ( fake ) vaccin? ik laat me niet injecteren--ben geen proefkonijn.
ehietahoarn 27 September 2020
uhhhh Wispelhuis. Het gaat er dus niet om wat ik er van denk? Ik ben vrij om een mening te geven als ik dat wil. Dat het niet in jouw straatje past...jammer dan. Als je een antwoord wilt op de stelling. Oneens. In de supermarkt en in openbare ruimtes vindt ik prima. Heb dit op vakantie in het buitenland ook gewoon gedaan. Maar om de hele dag met een kapje op m'n bakkes te lopen gaat te ver, heeft geen nut en kan zelf mijn gezondheid schaden.
Prakties 27 September 2020
Ik doe gewoon mijn boerka weer aan.
wispelhuis 27 September 2020
ehietahoarn: U-ik-jij-wij: samen. Dus.
Dagobert1957 27 September 2020
Laten we eens zie hoe de mensen momenteel mondkapjes dragen? Niet echt aangesloten aan het gezicht! Virussen kunnen nog steeds ingeademd worden! Zogenaamde P2 en P3 maskers zijn onzin, zitten luchtgaten in, dus adem virus in of uit! Constant hetzelfde mondkapje? Gauw verzadigd en vuil. Creëert alleen maar andere ziektes, (Longaandoeningen)! Dus geen mondkapje! Misschien een volgelaatsmasker met ademlucht op de rug?! Dat zou afdoende kunnen werken! Maar mondmaskers? Grote Onzin!
Paulus de B 27 September 2020
Ik blijf gewoon binnen en laat mijn boodschappen bezorgen. Ik wil dat beflapje niet op mijn gezicht hebben.
Mr. Bean 27 September 2020
aan Vvc, ja zeikerds en ook die mensen die hun naam zo graag zien staan en anderen hun mening persé op moeten dringen, ze kunnen deze rubriek wel de stelling van Vvc noemen, zoek een hobby
MarcB7 27 September 2020
Echt heel erg om te zien hoe nog steeds zoveel mensen geloven in wat ze door de regering en de mainstream media voorgeschoteld krijgen. Dag in dag uit worden we bang gemaakt met cijfers die niet kloppen. Voor de mensen die nog steeds geloven dat de cijfers wat betreft besmettingen wel kloppen… ga even naar het Youtube kanaal van Wybren van Haga. Daar staat een video van vier dagen geleden, waarin Wybren van Haga vragen stelt aan Jaap van Dissel (RIVM) met betrekking tot de betrouwbaarheid van de PCR-testen. Jaap van Dissel geeft hier gewoon toe dat de PCR-testen niet betrouwbaar zijn. De cijfers wat besmettingen betreft kloppen dus ook niet. Je kunt (als je oplet) ook zien hoe mensen als Rutte, de Jonge, van Dissel steeds maar blijven draaien en keren om vragen wat betreft de cijfers van besmettingen en aantal doden maar niet te hoeven beantwoorden. Dus voor de mensen die nog steeds geloven in het sprookje van Covid-19… kom alsjeblieft uit je mainstream media bubbel en ga wat verder kijken. Met andere woorden, word wakker. Laat je niet meer bang maken. Het complot is Covid-19. En als je in Covid-19 blijft geloven, dan bent u de complotdenker.
mikel66 27 September 2020
hanshofman ,en dat is juist zo leuk om te doen,niet alles afkeuren he....
V.v.C. 27 September 2020
Mr. Bean, Dit is mijn hobby, oud ziek en op maar corona vrees ik niet, en ik draag ook geen mondkapjes.
Johan__ 27 September 2020
Waar is het peer reviewed wetenschappelijk onderzoek naar de virus remmende werking van een mondkapje ? Iemand ?
annemien123 27 September 2020
Het meest besmettelijk artikel is een mondkapje en milieu vervuilend want ze liggen overal, op het strand, op de weg, in de duinen. Je kan ze overal vinden, lekker fris.
V.v.C. 27 September 2020
@Johan__ https://www.zeelandnet.nl/video/bekijk/video/30491/2_Kappen_met_kapjes_er_bestaat_g%C3%C3n_maatregel_tegen_Corona_column_Pierre_Capel.html
Peritum ? 27 September 2020
Ondertiteling BBC entertainment is een draak! Al dagen een dikke zwarte balk met witte ketters in beeld. Dan eens boven, dan eens onder in beeld, en niemand meldt dit? Hopelijk zie de moderator dit en geeft een seintje naar de technische afdeling van deze ‘ horror provider’
Peritum ? 27 September 2020
‘ ketters’ moet natuurlijk ‘ letters’ zijn.
V.v.C. 27 September 2020
Peritum ? U zit op een verkeerde site , het gaat over mondkapjes! btw ondertiteling is hier op BBC entertainment ok.
Johan__ 27 September 2020
@vvc, ja ik ken het cafe. Een link naar een peer reviewed onderzoek ? Niemand kan het geven. Misschien omdat het gewoon niet bestaat, en het allemaal gelul is ?
U moet eerst inloggen voordat u kunt reageren.