Loeki de Leeuw moet terug op TV
Ja, leuk!
Nee, ouwe meuk!
Het maakt mij niet uit
Reacties (11)
mikel66
31 January 2019
moet je ook doen wat ik altijd doe kijk naar de duitse tv daar heb je geen reclame..daar heb je werbung,en geen reclame...
Ron625
31 January 2019
Het zou fijn zijn, als de reclame niet tijdens (dus in) een programma zit, maar net als in het begin tussen de programma's.
Verder is het vreemd, dat we moeten betalen, om naar reclame te kunnen kijken...........
K. Nuks
31 January 2019
Loeki de Leeuw verdween. Helaas! Maar helaas verdwenen met Loeki niet ook de reclameboodschappen. Dus Loeki terug en reclames eruit. Ik wilde willen weten hoeveel procent van de prijs van een product opgaat aan reclames. Effe gezocht: CocaCola volgens sommige bronnen ± 25%; meubelindustrie 10-15 %; Per verkochte auto in NL in 2015: Mitsubishi €1.277, Nissan €1.613, Skoda € 916, Kia € 1.277, Ford € 1.130, VW € 577, Opel € 1.155, Citroën € 1.484, Renault € 1.000 en Peugeot € 906. Proctor & Gamble (consumentenproducten); 10% van de omzet (7,2 miljard), Dove 7,7 miljard p/j. En dat allemaal uit uw en mijn portemonnee. Ik heb voor dat geld liever wat anders in plaats van al die k*treclames op tv, radio, internet en mailbox.
Klevertje
31 January 2019
carla va hulle , Dan zap je van reclame naar reclame , want is overal tegelijk.