Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Bellende klanten bij een tankstation of winkel moeten genegeerd worden

3.474 stemmen | Geplaatst op 15 oktober 2017 | Website

Eens
87.9%
Oneens
6.3%
Geen mening
5.8%

Reacties (13)

Sinke 2.0 15 October 2017
Duidelijk! Zwaar onbeschoft en onpersoonlijk gedrag.
wispelhuis 15 October 2017
Een Don Quichot en de strijd tegen de windmolens verhaal. Als jij je klanten negeert gaat de klant de volgende keer wel ergens anders tanken. Wil je nou wat verkopen of wil je de wereld verbeteren? De automobilist mag in de auto niet bellen, dus in de wachtrij kan het wél even.
Jan met de korte achternaam 15 October 2017
Ik vind het ook zeer onbeschoft gedrag. Je moet dan gewoon even niet opnemen maar buiten. In de auto gaat het met het volgend kabinet harder aangepakt worden overigens. De nieuwe regering is bezig de wet aan te passen om er een artikel 5 procedure van te maken. Straffen: hechtenis van maximaal 2 maanden + boete van maximaal 4100 euro en 2 jaar het rijbewijs kwijt. Bij herhaling 2 maanden hechtenis, 4100 euro boete en 4 jaar rijbewijs kwijt Dat gaat in vele gevallen ook de baan kosten. Zeker voor vrachtwagen chauffeurs. En terecht. Met een lekke band ga je ook niet rijden. Koop dan een carkit. En Als chauffeur is je baas verplicht een carkit in te bouwen.
wispelhuis 15 October 2017
Ik vind het ook onbeschoft, en ik zou het zelf nooit doen. Mee eens, maar moet een winkelier bellende klanten negeren? Want dat is de stelling.
Rianne07 15 October 2017
Dan kunnen we de bellende en kletsende verkoopsters ook wel negeren en naar een andere winkel gaan. Want ook dat gebeurd.
D2017 15 October 2017
Er zal wel weer spoedig een stichting in het leven worden geroepen om ons te leren hoe, wanneer en waar om te gaan met de mobile telefoon, etc. Momenteel wordt dat technisch speeltje van hoog vernuft te pas en onpas ter hand genomen en oké, het is nu eenmaal de trend geworden maar helaas niet zonder gevaren waarvan er zelfs veel te veel een dodelijke afloop kennen. Niemand wil dit maar onbewust.........................?! Daarnaast hoor ik helemaal niets over de digitale beeldschermen in de auto waarop reeds behoorlijk wat bedieningsinstructies staan gegroepeerd; dat leid eveneens enorm af met betrekking tot de aandacht voor het verkeer. Voorheen wist ik blindelings de knopjes en schakelaars te vinden maar heden moet ik zowat alles via een beeldscherm opzoeken en activeren. Allemaal heel erg leuk en luxe maar tevens niet zonder gevaar zoals ik al heb gemerkt.
Sylvano Witte 15 October 2017
In Vlissingen heeft ESSO een bordje hangen met: met uw telefoon in de hand, helpen wij de volgende klant (iets in die richting). En daar ben ik het volledig mee eens. Als ik boodschappen ga doen bij de AH, dan heb ik mijn telefoon in mijn handen als ik in de rij sta. Zodra ik bijna aan de beurt ben gaat die weg en zeg ik de mevrouw achter de kassa een goedendag. Dat is het minste wat je maar kan doen.
Mr. Bean 15 October 2017
Over onfatsoen gesproken, Hielp in de Anna Balmalaan in Vlissingen krantjes bezorgen (kleindochter had veel proefwerken voor gymnasium) een man en vrouw stonden bij de deur te praten, dus pakte hij het pakketje aan, waarop op mijn vriendelijk goede middag totaal geen antwoord van beiden kwam, zo wordt je behandeld, ook als winkelbediende, dat je een universitaire opleiding hebt gehad weet men natuurlijk niet, want je bent immers maar de winkeljuffrouw of kassa-bediende, inderdaad belt men gewoon door en jij moet alles twee keer uitleggen, wie heeft er nu geen fatsoen!
hanshofman 15 October 2017
soms lopen mensen met dat stomme ding je bijna omver. Ik zeg dan altijd BOE! en dan gaan ze van schrik op zij... Trouwens behoorlijk idioot op straat tegen de wind te lopen praten en niemand te groeten die goede morgen of middag zegt... De samenleving word steeds asocialer door die wandelende schermpjes en telefoons... Bellen doe je gewoon thuis of ga even ergens apart staan waar je niemand stoort.. ook in de winkel rij.. gewoon niet doen.. normaal contact met je omgeving is veel gezonder, tenzij dat je Remy heet..
Boterblommeken 15 October 2017
Ze kunnen misschien meten het gedrag van de bediening in winkels eens aan banden leggen. Ze tetteren tegen elkaar en helpen je zonder een woord aan je vuil te maken. In een winkel ben ik klant. Als ze me niet helpen ga ik elders. De mobiele telefoon hoort bij deze tijd en is mobiel om mobiel te gebruiken.
Apple Fan 15 October 2017
En ook in de wachtkamer bij huisarts. Bij de apotheek, wachtruimte ziekenhuis. Als ze niet opletten als ze aan de beurt zijn, ga ik voor. Dan moeten ze maar opletten..
Kwek 15 October 2017
Ik snap werkelijk niet dat mensen die telefoon niet even gewoon thuis of in de auto kunnen laten tijdens het winkelen. Bellend lopen sommigen door de supermarkt. Als je terugkomt zie je precies wie er gebeld heeft. Wat is er mis met "probeer het later nog een keer"? Moeten we tegenwoordig echt 24/7 bereikbaar zijn?
wispelhuis 15 October 2017
In de wachtruimte van de huisarts kan ik prima even de krant lezen. In de wachtruimte van het ziekenhuis idem dito. En ik lees hem online, wie kan daar nou last van hebben? En voordringen? Ik dacht het niet, bij de huisarts komen ze je halen en in het ziekenhuis heb je na het aanmelden een nummer gekregen. Dat verschijnt met koeienletters op een groot scherm, begeleid door een hard dingdong geluid. Maar dan gaat er terwijl ik lees een ouwe vent met z'n armen over elkaar heel demonstratief voor me staan en probeert me dood te kijken of wat? Het werkt bij mij alleen maar op mijn lachspieren, wat een onzin, daar zijn de smartphones toch voor?
U moet eerst inloggen voordat u kunt reageren.