Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Vindt u websites en apps doorgaans makkelijk te begrijpen?

2.501 stemmen | Geplaatst op 3 september 2016 | Website

Ja, volstrekt duidelijk
23.6%
Ik heb weleens hulp nodig
25.9%
Niet altijd
50.5%

Reacties (7)

Janus 77 03 September 2016
Ja niet zo moeilijk maar die %$#king cookies word je ziek van en ik heb daar een blocker voor maar dan word die site wel iets trager helaas maar goed.. En wederom is dit geen Stelling maar een Vraag
r0n. 03 September 2016
Sommige websites zijn een complete chaos. Hoe vaak wordt er niet gewerkt met een link, die niet meer bestaat? Hoe vaak wordt er niet geschreven door iemand met veel kennis, maar die niet kan begrijpen, dat anderen deze kennis niet hebben? Hoe vaak wordt er niet geschreven in gebrekkig Nederlands, op een manier dat er geen touw meer aan is vast te knopen? Hoe vaak wordt er niet afgeweken van de HTML standaard, zoals vastgelegd door het World Wide Web Consortium (W3C), waardoor een pagina er met verschillende browsers ook verschillend gaat uitzien en zelfs vaak verminkt en onleesbaar wordt, gewoon omdat de maker de moeite niet heeft genomen om e.e.a. te controleren en/of zich aan de regels en standaarden te houden?
wispelhuis 03 September 2016
De site van het UWV, da's puur sadisme. Van inloggen tot gegevens invoeren. Een ramp! Gelukkig heb ik 'm zelf niet nodig.
R ... 03 September 2016
Jeeeeh heb weer internet en tv!! Zojuist was er een internet/tv storing van KPN en het ergste was dat het enige klantenservicenummer dan ook niet te bereiken is... Maar het is weer opgelost zo te zien. :)
K.Tramper 03 September 2016
Hoe weet je dat wispelhuis als je hem zelf niet gebruikt? en R dat hoort niet in deze stelling/ vraag. en natuurlijk is de klantenservice uitgevallen als er een sturing is. das logisch
Maja21 03 September 2016
De meeste sites vind ik wel duidelijk. Behalve die van de gemeente Vlissingen, dat is echt een ramp. Toen ik iets wilde weten over idkaarten, moest ik dat googelen om op de juiste pagina te komen, via de website zelf kwam ik er niet.
wispelhuis 03 September 2016
@K. Tramper: toen ik vroeger het UWV nodig had, ging je er naar toe en maakte je een afspraak met een consulent. En die gaf je een hand stelde zich voor en vroeg: koffie? En hij vulde voor en met jou het formulier in. Je had van doen met ervaren mensen met mensenkennis. Een paar jaar geleden heb ik iemand geholpen, een vrouw, ook een 60plusser, een nog ergere digibeet als ik, die niet door de website heen kwam. Wat we ook probeerden, of de site lag er weer eens uit, of de ingevulde gegevens (o.a. sollicitaties) waren niet aangekomen, het was altijd wat. Een afspraak op het UWV gemaakt en kennis gemaakt met de consulente. Een wel zeer arrogante jongedame, via een stoomcursus daar beland, en zonder ook maar 1 grammetje begrip, piste ons af, wat uiteindelijk leidde tot een korting op de uitkering van 25%. Dus doe je je best, wordt je gestraft. Nou ben ik gelukkig best wel goed in het schrijven van een bezwaarschrift, in dit geval naar het Directoraat Arbeidsvoorziening geloof ik, in Breda. En dankzij de steun van een paar andere deskundigen, o.a. mijn boekhoudster, kan ik achteraf zeggen dat de strafkorting nooit is uitgevoerd, zonder dat daar enige berichtgeving over is geweest. Ook vreemd, maar wel prima natuurlijk.
U moet eerst inloggen voordat u kunt reageren.