Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Forum manco

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    We zijn er mee bezig.

    Reageer


    • #17
      Zeker in een commercieele omgeving is het min of meer standaard om updates en upgrades nooit rechtstreekt op een productieserver uit te voeren maar eerst op een testserver. Nu gebruik je de forumbezoekers als testKees terwijl jullie dat zelf eerder hadden kunnen ontdekken (ik denk maar mee :-] )
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #18
        Het bladeren (heen en terug) door een topic werk ook niet meer.

        Reageer


        • #19
          Kan nog steeds niet bladeren door de topicpagina's.

          Reageer


          • #20
            Dat het niet goed werkt na een verandering kan, maar dat het niet opgelost wordt is iets anders.
            Als het zoveel moeite is om het op te lossen zet het dan terug naar de vorige, wel goed werkende, versie en werk aan een oplossing achter de schermen.

            Maar nee, we laten de forumgebruikers maar gewoon met een niet goed werkend forum aanmodderen. "Wat geven wij om de klant" lijkt het motto hier te zijn.

            Reageer


            • #21
              Het is gewoon weer eens stuitend amateuristisch.

              Reageer


              • #22
                Klopt, koekeroe. we zijn er ook mee bezig om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen zodat je weer normaal gebruik kunt maken van het forum! Excuus voor het ongemak.

                Reageer


                • #23
                  Ik mag het hopen Bedankt voor uw reactie Ferry

                  Reageer


                  • #24
                    Wanneer je een spelfout maakt of achteraf iets wilt veranderen kun je een bericht niet meer editen.

                    Dus zul je de verbeterde versie nog wel een keer opnieuw moeten plaatsen.

                    Zolang het forum nog niet is gerepareerd veroorzaakt dit een heleboel dubbele berichten.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                      Wanneer je een spelfout maakt of achteraf iets wilt veranderen kun je een bericht niet meer editen.
                      is dat wel zo ??

                      edit1: meteen na het plaatsen gewijzigd
                      edit2: na 5 minuten nog es
                      edit3: anderen kunnen ook berchten wijzigen, kijk maar in het topic "Zender van de maand" dan zie je dat Hillebrecht zijn bericht heeft gewijzigd.

                      berichten in andere topics van enkele dagen geleden, kan ik ook wijzigen.
                      Laatst bewerkt door fred44nl; 25 May 2020, 10:12.

                      Reageer


                      • #26
                        fred44nl

                        Ik krijg dit niet voor elkaar zowel onder Windows 10,Android of Linux.

                        ???????Zoals je kunt zien zijn de buttons weg.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                          ??????Zoals je kunt zien zijn de buttons weg.
                          neehee, de buttons staan er gewoon

                          Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Schermafbeelding 2020-05-25 om 10.40.06.jpg Bekeken: 0 Grootte: 23,8 Kb ID: 183951
                          Laatst bewerkt door fred44nl; 25 May 2020, 10:43. Reden: Afbeelding toegevoegd :)

                          Reageer


                          • #28
                            Nou dan gaat op een Mac toch een stuk beter dan op die van mij.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                              Nou dan gaat op een Mac toch een stuk beter dan op die van mij.
                              maar dat is ook wel eens andersom.

                              misschien heeft Jeroen hier wel een oplossing voor

                              Reageer


                              • #30
                                Zie afbeelding voor nadere info.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X