Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Onderhoud in de nacht van 2 op 3 februari

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Onderhoud in de nacht van 2 op 3 februari

    Zoals eerder al aangegeven fluctueert de signaalsterkte tussen zenders en per dag wisselend bij mij thuis.
    Soms heb ik een signaalsterkte van 12%, soms 32%. Ik ben zelfs een keer een signaalsterkte van 53% tegengekomen maar dat heb ik slechts eenmalig mogen mee maken. Krijg je toch voor de helft waar je voor betaalt.......

    Nu zijn er werkzaamheden o.a. ook aan televisie zenders/signalen.
    Kunnen de werkzaamheden van a.s. 2-3 februari ook negatieve gevolgen hebben voor mijn toch al soms zeer zwakke signaal.
    2-3% komt voor zover ik er naar kijk niet meer voor maar je ziet dat ook direct aan het beeld. Dan is het niet meer om aan te zien.
    Zolang ik een goed beeld heb hoor je me niet echter in het verleden al veel mensen over de vloer gehad, kabels vervangen, directe aansluitingen gemaakt tussen meterkast en decoder maar echt verbetering die permanent is heb ik nog niet mee mogen maken.
    Al met al, doordat we minder kijken ook vanwege het 'geweldige aanbod' (kan Zeelandnet niets aan doen) zullen bepaalde storingen gemist worden maar ik ga ervan uit dat de aanstaande werkzaamheden nu na zo'n 10 jaar eindelijk eens een echte verbetering in gaan houden en ik permanent rond waardes zit waarbij ik met een 4000K of hoger tv toestel niet ook wordt geconfronteerd met allerlei storingen die haarscherp worden weergegeven.
    Sommige storingen lijken aan dag v.d. week en/of tijdstip gerelateerd, weer andere zijn volkomen willekeurig.

    Ik ga ervanuit dat ik vanaf 3 februari eindelijk een keer het signaal krijg waar ik voor betaal. Betaal 100% dus wil ook een heel eind die kant uit met hetgeen ik ontvang. Anders moet ik wel gaan zoeken naar overeenkomsten met mijn pensioenfonds of ziektekosten verzekering. Steeds meer betalen, steeds minder ontvangen.
    Ga er even vanuit dat dat niet de opzet van de verbeteringen zullen worden.

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X