Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ontvang geen commerci�le (en een aantal andere) niet via de pc.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Ontvang geen commerci�le (en een aantal andere) niet via de pc.

Sinds kort (?) krijg ik nog maar een beperkt aantal zenders te zien via de computer. Zoals 1,2,3, zeeland tv en de andere zeeuwse zender. Alle andere zenders doen bij mij niks. Als ik ze selecteer zie ik ook niet het woordje "buffering" verschijnen.

Het maakt niet uit of ik IE of Chrome gebruik (nou werkt de laatste Chrome-versie volgens mij toch al niet meer, dus die gebruik ik niet meer).

Op mijn laptop werken wel alle zenders. Wat kan hier de oorzaak van zijn?

Beste fransf,

Allereerst welkom op het forum.
    Ik zou beginnen met het terugzetten van je browser naar de standaardwaardes, geeft dit geen verbetering probeer dan eens silverlight te verwijderen en opnieuw te installeren.

Reageer

Helaas, heeft niet mogen baten...

Reageer

heb je al geprobeerd om silverlight te verwijderen en opnieuw te installeren?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door fransf
          Sinds kort (?) krijg ik nog maar een beperkt aantal zenders te zien via de computer. Zoals 1,2,3, zeeland tv en de andere zeeuwse zender. Alle andere zenders doen bij mij niks. Als ik ze selecteer zie ik ook niet het woordje "buffering" verschijnen.

Het maakt niet uit of ik IE of Chrome gebruik (nou werkt de laatste Chrome-versie volgens mij toch al niet meer, dus die gebruik ik niet meer).

Op mijn laptop werken wel alle zenders. Wat kan hier de oorzaak van zijn?
          Speelt het probleem nog steeds?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...