Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Snelheidsverhoging, ��n jaar later...

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Snelheidsverhoging, ��n jaar later...

    Ondertussen zijn we een jaar verder, en het enige wat verhoogd is, zijn de abonnementskosten.

    Helaas krijg ik nog steeds slechts 30% van de 100Mbit uploadsnelheid waarvoor ik betaal. Vermoedelijk ben ik niet de enige, en wordt hier het "piep-systeem" gehanteerd en moet je als klant het initiatief nemen om te krijgen waar je voor betaalt.

    Ik weet niet wat me meer stoort; dat het een jaar moet duren, of dat er in het geheel niet over gecommuniceerd wordt...

    Ik zou graag weten wat nu de exacte situatie is die voor mij geldt, en wat ik kan verwachten.
    Misschien tevens een goed idee om een sticky te maken over dit onderwerp, met actuele informatie.

  • #2
    Ik had dit vorig jaar ook en ben toen eens vriendelijk met de chat aan de slag gegaan. en we kwamen erachter dat mijn modem de snelheid niet aankon (ik had nog zo'n zwarte).
    Toen een afspraak gemaakt zodat er een monteur langs kwam en deze heeft mijn Abonnee Overname Punten(AOP) vernieuwd en mijn modem vervangen, duurde denk ik 15 minutenm daarna had ik 100 Mbps up. Ik heb de man heel vriendelijk bedankt en wat te drinken gegeven. Ook heb ik de chat medewerkers heel vriendelijk bedankt.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door TYZ Bekijk bericht
      Ondertussen zijn we een jaar verder, en het enige wat verhoogd is, zijn de abonnementskosten.

      Helaas krijg ik nog steeds slechts 30% van de 100Mbit uploadsnelheid waarvoor ik betaal. Vermoedelijk ben ik niet de enige, en wordt hier het "piep-systeem" gehanteerd en moet je als klant het initiatief nemen om te krijgen waar je voor betaalt.

      Ik weet niet wat me meer stoort; dat het een jaar moet duren, of dat er in het geheel niet over gecommuniceerd wordt...

      Ik zou graag weten wat nu de exacte situatie is die voor mij geldt, en wat ik kan verwachten.
      Misschien tevens een goed idee om een sticky te maken over dit onderwerp, met actuele informatie.



      Heb je wel een ander modem gekregen? Wij hebben bij de snelheidsverhoging een ander modem gekregen.

      We hadden eerst de EPC3940 maar die kon de beloofde snelheid 400/100 niet leveren ,na diverse telefoontjes kregen we de 3890V3

      Dit modem haalt de beloofde snelheden wel, bekabeld op de PC aangesloten meet ik in het gunstigste geval 420 down en 100 up, wat heel netjes is

      De vertraging van het omwisselen van ruim zes maanden werden aan de corona maatregelen toegeschreven.


      Laatst bewerkt door Guest01; 13 Apr 2021, 08:18.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk bericht
        Ik had dit vorig jaar ook en ben toen eens vriendelijk met de chat aan de slag gegaan. en we kwamen erachter dat mijn modem de snelheid niet aankon (ik had nog zo'n zwarte).
        Toen een afspraak gemaakt zodat er een monteur langs kwam en deze heeft mijn Abonnee Overname Punten(AOP) vernieuwd en mijn modem vervangen, duurde denk ik 15 minutenm daarna had ik 100 Mbps up. Ik heb de man heel vriendelijk bedankt en wat te drinken gegeven. Ook heb ik de chat medewerkers heel vriendelijk bedankt.
        Moet toegeven, hier dezelfde ervaring. (van 30 naar 50)

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Anton100 Bekijk bericht

          Moet toegeven, hier dezelfde ervaring. (van 30 naar 50)

          Dat weet of dat behoort zeelandnet/delta toch ook te weten? Het zou ze sieren zijn om daarop te acteren.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht


            Dat weet of dat behoort zeelandnet/delta toch ook te weten? Het zou ze sieren zijn om daarop te acteren.
            Tuurlijk weten ze dat maar als jij maar niet loop te mekkeren houden ze alles zo stil mogelijk. Lekker verdiend toch?
            Ik weet niet of je Radar heb gekeken gisteren avond, maar ze hebben der eigen weer goed in de kijker weten te zetten, en zo ken ik ze weer.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk bericht
              Ik had dit vorig jaar ook en ben toen eens vriendelijk met de chat aan de slag gegaan. en we kwamen erachter dat mijn modem de snelheid niet aankon (ik had nog zo'n zwarte).
              ...
              Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
              Heb je wel een ander modem gekregen? Wij hebben bij de snelheidsverhoging een ander modem gekregen.

              We hadden eerst de EPC3940 maar die kon de beloofde snelheid 400/100 niet leveren ,na diverse telefoontjes kregen we de 3890V3
              ...

              Reageer


              • #8

                Dit wordt allemaal onder het mom van de corona maatregelen uitgesteld, er zit in de modemwissel ook geen enkele vorm van logica in.

                Wie het eerst komt, het eerst maalt is de enige logica die ik kan ontdekken.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Anton100 Bekijk bericht

                  Tuurlijk weten ze dat maar als jij maar niet loop te mekkeren houden ze alles zo stil mogelijk. Lekker verdiend toch?
                  Ik weet niet of je Radar heb gekeken gisteren avond, maar ze hebben der eigen weer goed in de kijker weten te zetten, en zo ken ik ze weer.
                  Wat was er in Radar?

                  Reageer


                  • #10
                    https://radar.avrotros.nl/uitzending...-radar-checkt/

                    Reageer


                    • #11
                      Dat ging over energie ik dacht niet dat deze twee op de naam na iets met elkaar van doen hebben.

                      Per 1 maart 2017 is EQT Partners eigenaar van DELTA-Retail; het onderdeel dat internet, tv en telefonie levert aan consumenten en ondernemers.

                      DELTA-Energie is per 1 maart 2019 in handen gekomen van Vattenfall.

                      Reageer


                      • #12
                        Ah, die hebben niets (meer) met elkaar te maken.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht


                          Dit wordt allemaal onder het mom van de corona maatregelen uitgesteld,
                          Ik had daar weinig problemen mee, mijn eerste chat ging over dat ik de snelheid niet haalde en vroeg of dat hun of aan mij lag. Van delta uit alles bekeken en alles was goed. Ook de box in de straat was goed. Dus het lag aan mij. Afgesproken dat ik alles na ging kijken, wat ik gedaan heb maar haalde de 100Mbps niet. Nog maar eens gebeld of via de chat contact gezocht en de afspraak was zo gemaakt. Hele vriendelijke monteur die ik heb overspoeld met informatie en koude cola en het nieuwe AOP en modem waren in notime aangesloten, allebei een test gedaan en ik tikte de 100 up en 400 down aan. Ik heb de man heel vriendelijk bedankt en ook de delta. Iedereen blij.

                          Denk niet dat dit helpt maar ik deel graag mijn goede ervaring. Ik heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen met delta

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk bericht

                            Ik had daar weinig problemen mee, mijn eerste chat ging over dat ik de snelheid niet haalde en vroeg of dat hun of aan mij lag. Van delta uit alles bekeken en alles was goed. Ook de box in de straat was goed. Dus het lag aan mij. Afgesproken dat ik alles na ging kijken, wat ik gedaan heb maar haalde de 100Mbps niet. Nog maar eens gebeld of via de chat contact gezocht en de afspraak was zo gemaakt. Hele vriendelijke monteur die ik heb overspoeld met informatie en koude cola en het nieuwe AOP en modem waren in notime aangesloten, allebei een test gedaan en ik tikte de 100 up en 400 down aan. Ik heb de man heel vriendelijk bedankt en ook de delta. Iedereen blij.

                            Denk niet dat dit helpt maar ik deel graag mijn goede ervaring. Ik heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen met delta
                            Ik ben ook niet ontevreden over zeelandnet/delta.

                            Maar als je zelf om een ander modem moet gaan vragen is dat toch op z'n minst gezegd vreemd?

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                              Ik ben ook niet ontevreden over zeelandnet/delta.

                              Maar als je zelf om een ander modem moet gaan vragen is dat toch op z'n minst gezegd vreemd?

                              Uh Ja.

                              Zeelandnet zou idd zelf die stap moeten maken.

                              Ik wens je succes

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...