Wij ervaren op het moment ook veel haperingen in zowel het internet als televisie. Op dit moment al een lange hapering. Modem al herstart, maar dat helpt niet.
Waar kan ik nu een storing melden, want de storingenpagina meldt geen storing.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Storingen
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Dinsdag mijn problemen doorgegeven. Is gelijk op gereageerd, gevraagde gegevens doorgemaild.
Maar tot nu toe hoor ik niks meer en er is nog steeds geen oplossing in zicht.
Ook vandaag voor de derde dag op rij tot 10.15 uur geen internet. Klanten die niet kunnen pinnen.
Ook telefoon werkt dan niet. Als mensen bellen dan krijgen ze te horen dat dit nummer niet meer in gebruik is.
Soms meerdere keren op een dag geen internet, woensdag bijvoorbeeld viel het van 12 tot 14 uur weer weg ( tweede keer die dag)
Er zal toch snel iets moeten gebeuren want dit is zeker als ondernemer niet te doen.
Laat een reactie achter:
-
vooral de uploadsnelheid is dramatisch, bij elke test minder dan 1 Mbps (meestal 0,5) terwijl het abonnement 10Mbps is.
Daarnaast is vooral de haperingen zeer vervelend, maakt thuiswerken heel vervelend.
Getest met eigen router met kabel, maar ook met kabel direct op de modem. Allemaal geen verschil helaas...
Laat een reactie achter:
-
Het hele internet van Delta Zeelandnet is momenteel niet echt stabiel en dat leid tot een aantal kleine haperingen elke dag, storinkjes van 10 seconde tot 1 minuut. Ik zie dat op mijn modem ook geregeld. Wat de oorzaak is Ddos, werkzaamheden, geen idee, maar de stabiliteit is niet zoals het hoort te zijn.
Al is de snelheid bij een zelftest nu 16.29 uur woensdag 9 september in orde.Laatst bewerkt door Velzen666; 9 Sep 2020, 16:30.
Laat een reactie achter:
-
Precies hetzelfde probleem hier in onze gehele wijk, al een week een upload van ongeveer 0,00 tot 1,5mbps (moet 100mbps zijn) en een packetloss van tussen de 15% en 80%. Na een week (probleem loopt eigenlijk al sinds september 2019 maar is laatste week extreem geworden) en tientallen keren contact te hebben opgenomen met de klantenservice wordt het probleem eindelijk erkend door Delta en gaan ze is op hun gemakje kijken of ze er wat aan willen gaan doen. Wanneer en of het probleem opgelost kan worden weet helemaal niemand bij delta. Een hele week onbruikbaar internet heeft volgens delta schijnbaar geen prioriteit om op te lossen en wordt bestempeld als vervelend zonder verdere actie te ondernemen. Jammer.
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Jojo Bekijk berichtOok ik ondervind sinds afgelopen weekend veel hinder. Veel haperingen, bijvoorbeeld internetradio die steeds even de verbinding kwijt is. Ook thuiswerken is nu een drama terwijl dit de afgelopen maanden prima ging.
Modem/router al meerdere keren herstart, maar dit helpt niet echt. Zowel via de wifi als kabel geven deze problemen.
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Ook ik ondervind sinds afgelopen weekend veel hinder. Veel haperingen, bijvoorbeeld internetradio die steeds even de verbinding kwijt is. Ook thuiswerken is nu een drama terwijl dit de afgelopen maanden prima ging.
Modem/router al meerdere keren herstart, maar dit helpt niet echt. Zowel via de wifi als kabel geven deze problemen.
Laat een reactie achter:
-
Kan je mij via de e-mail je klantgegevens doorgeven? Dan kijk ik de verbinding voor je na.
Je mag de e-mail richten aan [email protected]
Maak je op dit moment gebruik van een bekabelde verbinding of via de wifi?
Laat een reactie achter:
-
StoringenBijna dagelijks hebben wij te maken met het wegvallen van de internet verbinding.Het kan op elk moment van de dag zijn, maar meestal begint de dag zonder internet en dat duurt meestal tot een uur of 10 en lost het zonder wat te doen op.Daarna gaat het meestal goed ,maar de volgende dag is het weer mis.
Omdat ze nu van KPN met glasvezel komen ,is het verleidelijk om over te stappen.Toch zijn ook daar redelijk wat klachten over te vinden, dus zou ik net zo lief bij Delta blijven.Wat kan het zijn ,en is hier wat aan te doen.Router (TP-Link c5400) is indertijd vernieuwd,maar problemen bleven hetzelfde.Tags: Geen
- 1 Like
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Laat een reactie achter: