Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Levert Delta nog w�l EPC3940 modems uit?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Levert Delta nog w�l EPC3940 modems uit?

Ik heb enige tijd geleden gekozen voor een overstap naar Delta internet.
    Kennissen die al bij Delta zaten waarschuwden me toen voor een berucht "zwart Cisco modem" die zij ooit hadden, maar die inmiddels bij hen was omgewisseld. Dat Cisco modem zou een vrij beroerde wifi hebben, en tevens een vrij simplistische instellingenscherm.

Een paar weken geleden heeft een monteur alles bij mij geinstalleerd met... je raadt het al: een zwart Cisco modem (EPC3940). Op mijn vraag aan de monteur of dat wel een juist modem was omdat ik had gehoord dat deze werden omgeruild, gaf hij aan dat dit helemaal niet zo was. Dit zou een modem zijn dat nog volop door Delta wordt uitgeleverd volgens hem.
    Ofwel ben ik dus verkeerd voorgelicht en had die monteur gelijk, ofwel moest hij van zijn oude modems af en heeft mij wat op de mouw gespeld. Van de wifi en de sobere instelling van die EPC3940 word je in elk geval niet vrolijk.

Weet iemand hier iets meer van?

verbazingwekkend.
    wanneer ben je overgestapt ??
    en wat voor abonnement heb je toen gekozen ??

Reageer

Ik weet tv & internet budget (50/5) is nog altijd een Epc3940 modem.

Reageer

Wanneer worden ze dan wel uitgewisseld? ik heb nog een EPC 3925 met een alles in 1 premium abonnement.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ad Becude Bekijk bericht
          Wanneer worden ze dan wel uitgewisseld?
          dat weten ze bij Delta zelf ook niet

ik heb nog een EPC 3925 met een alles in 1 premium abonnement.
          maar je hebt waarschijnlijk geen DIT toegevoegd ??

Reageer

Ik heb het basisabonnement (alles in 1); TV, 100Mbit internet en vast bellen.
            Maar maakt dat uit?

Het werkt allemaal wel goed qua download- en uploadsnelheid, maar de wifi is vrij beroerd.
            En ik voel me door die monteur toch een beetje belazerd, als het werkelijk zo is dat deze modems niet meer uitgeleverd worden.
            Is dat ergens aan te geven wellicht, klantenservice of zo? Want Delta weet vermoedelijk niet dat er bij mij zo'n antiek modem staat.
            Laatst bewerkt door JDN; 2 May 2020, 12:27.

Reageer

Ik verwacht dat ze pas op termijn de modems vanaf een 200/50 abonnement gaan omwisselen voor een nieuw model.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                Ik verwacht dat ze pas op termijn de modems vanaf een 200/50 abonnement gaan omwisselen voor een nieuw model.
                behalve als je DIT en Interactief 90+ hebt.
                mijn modem is medio juli 2019 omgewisseld voor een Sagemcom.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
                  behalve als je DIT en Interactief 90+ hebt.
                  mijn modem is medio juli 2019 omgewisseld voor een Sagemcom.
                  Daar zul je ongetwijfeld meer verstand van hebben dan ik, maar het gaat hem dacht ik toch ook om het kunnen behalen van de nieuwe upload snelheid van 50Mbps ?
                  Laatst bewerkt door driepinter; 2 May 2020, 13:25.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                    Daar zul je ongetwijfeld meer verstand van hebben dan ik, maar het gaat hem dacht ik tenminste toch ook om het kunnen behalen van de nieuwe upload snelheid van 50Mbps ?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                    X