Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Alles in ��n ...

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Alles in ��n ...

    Hallo , Wij hebben een alles in 1 abo en nu wil ik de vaste telefoonverbinding eruit hebben!
    Hoe pak ik dat aan? want ik heb hierover niets kunnen terug vinden.

    Groeten,

    Mike.

  • #2
    Je hebt ook een pakket met TV + Internet: http://www.zeelandnet.nl/abonnementen/splash.php
    Dus zonder telefoon.

    Is je huidige abonnement nu afgelopen, dan kan je een nieuw abonnement afsluiten ( zonder telefoon).
    Loopt je abonnement nu nog dan is wijzigen niet kosteloos.

    Kijk maar eens in MijnDelta.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
      Je hebt ook een pakket met TV + Internet: http://www.zeelandnet.nl/abonnementen/splash.php
      Dus zonder telefoon.

      Is je huidige abonnement afgelopen, dan kan je een nieuw abonnement afsluiten ( zonder telefoon).
      Loopt je abonnement nu nog dan is wijzigen niet kosteloos.

      Kijk maar eens in MijnDelta.
      Hoi ik weet dat er zulke abonnementen maar ik hoef geen "nieuw" abonnement enkel de telefoon moet eruit ! want na veel 5en en 6en is mijn abo per 1 dec. aangepast terwijl dat in juli al had moeten plaats vinden. Dus zal ik weer voor 1 jaar eraan vast zitten vrees ik . ( de beslissing om de vaste telefoon eruit te halen is later genomen )

      Reageer


      • #4
        Volgens mij gaat het opzeggen per maand, ik heb het ook gedaan.

        Reageer


        • #5
          Ergens in de PIP

          Reageer


          • #6
            Je had deze alles-in-1 per 1 dec 2016 afgesloten?
            Kijk dan eerst goed in de actievoorwaarden van het nieuwe contract.

            Je kan even wachten of er Moderator langs komt die je verder kan informeren of even de Klantenservice bellen.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door colijnbeveland
              Ergens in de PIP
              Hallo colijnbeveland de PiP bestaat niet meer.
              Kan alleen via MIjnDelta .
              Maar dan moet je wel eerst een account aanmaken.

              Reageer


              • #8
                forumbeheer@delta.nl zodat alle Moderators erbij kunnen.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door TimH
                  forumbeheer@delta.nl zodat alle Moderators erbij kunnen.
                  Hallo, dat zal ik zo doen, bedankt

                  Groeten,

                  Mike

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Mike
                    Hallo , Wij hebben een alles in 1 abo en nu wil ik de vaste telefoonverbinding eruit hebben!
                    Hoe pak ik dat aan? want ik heb hierover niets kunnen terug vinden.

                    Groeten,

                    Mike.
                    gewoon even bellen.
                    Je kan niet de telefoon uit een alles in een laten halen, dat wordt een nieuw contract, ik heb hetzelfde gedaan deze week.

                    Reageer


                    • #11
                      We hebben al contact gehad.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...