Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zeelandnet TV Silverlight ge�nstalleerd maar werkt niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Zeelandnet TV Silverlight ge�nstalleerd maar werkt niet

Zeelandnet tv kan ik alleen ontvangen sla ik Silverlight download en installeer. Alleen ik heb dat gedaan, maar geen resultaat.

Hallo geldhof,

Met welke browser werk je?

Reageer

Ik gebruik nu Windows 10

Reageer

Heb ik ook. Als je dan de standaardbrowser (Edge) gebruikt werkt live tv kijken inderdaad niet.
        Gebruikte je voorheen Internet Explorer? Zo ja, dat staat waarschijnlijk ook nog steeds op je pc en daarmee werkt het wel. Is tenminste bij mij zo.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jos
          Heb ik ook. Als je dan de standaardbrowser (Edge) gebruikt werkt live tv kijken inderdaad niet.
          Gebruikte je voorheen Internet Explorer? Zo ja, dat staat waarschijnlijk ook nog steeds op je pc en daarmee werkt het wel. Is tenminste bij mij zo.
          Oke.Is proberen waard. Bedankt.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door geldhof
            Oorspronkelijk gepost door Jos
            Oke.Is proberen waard. Bedankt.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...