Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta App stottert / traag

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Delta App stottert / traag

De Delta App geeft op oudere Smart TV een stotterig beeld. Dit is niet het geval bij Netflix/Videoland/Youtube en andere streaming platformen.

Wat heb ik geconstateerd:

-Wanneer ik via een chromecast 4K stream dan loopt het beeld wel vloeiend.
    -Hoe trager de processor van de smart tv hoe meer haperingen (getest op 4 verschillende TV's, verspreid over 2 huizen/locaties)
    -Bedraad via ethernet rechtstreeks op het glasvezel van Nokia modem of via WIFI maakt geen verschil
    -Bij de nieuwste TV in huis met een snellere processor loopt het beeld wel vloeiend.
    -Getest op ingebouwde android TV's, wanneer de chromecast 4K wordt gebruikt, loopt het beeld wel vloeiend. Het ligt dus niet aan de TV maar aan de snelheid van de processor waarop de Delta App draait.
    -Getest op een apple TV 4K thuis, deze heeft een veel snellere processor en hierbij loopt het beeld wel vloeiend (internet via WIFI)
    -Via Netflix of een andere streaming dienst is er niks aan de hand, zelf niet op 4K beeldkwaliteit.

Conclusie:
    De Delta App software springt minder efficient om met geheugen/processor, want met een snellere Android TV treed dit probleem niet op. De Delta App draait dus veel zwaarder, want andere streaming diensten draaien wel met een vloeiend beeld, zelfs op de oudere TV's.

Mijn advies zou zijn om te kijken naar het processor/geheugen gebruik bij de Delta App op een android TV i.v.m. Netflix of een andere streamingsdienst.

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X