Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Opmerkingen Delta App -TIP Lees dit eerst even.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Opmerkingen Delta App -TIP Lees dit eerst even.

    Naar aanleiding van een vraag van forumbeheer (compliment ervoor) heb ik onderstaande opmerkingen doorgegegeven.:
    -
    Even compleet opmerkingen over de App. Ik gebruik de android versie en soms webtv op pc.
    De oude had serie opnemen en stop serie opnemen. Werktte goed, vooral bij bijv. BBCFirst, die soms series herhalen.
    De nieuwe heeft keuze Alle afleveringen, maar slaat maar 1 week op. Bij series die 1x per week worden uitgezonden, dien je dus steeds elke week weer op te geven, dat je die wil opnemen.

    De oude app had ook keuze voor vooruit en terugspoelen van 30 sec en 2 minuten, prettig als je reclameblokken wilde doorspoelen tijdens weergave van een een opgenomen programma.
    De nieuwe app heeft een keuze voor beide van 10 seconden. Als je soms een reclameblok hebt van 4 of minuten, is dat irritant.
    op webtv heb je onderaan een "tijdlijn" op schermbreedte met tijdstippen, dus kun je die gebruiken om door te spelen.
    Op een android tablet is die tijdlijn ca. 1/3 van de breedte van het scherm, dus echt minimaal.

    In webtv heb je bovenin keuzes in de tv-gids voor dag en kanaalkeuze. Op tablet alleen keuze voor dag.

    In de app is de mogelijkheid van een voorkeurlijst op te geven, maar die werkt niet in de tv-gids. Betekent als je bijv. wil zien wat er op 1 van de vlaamse zenders is, je nogal moet swipen.

    Met daarop deze reactie:
    Goedemorgen meneer Schults,

    Bedankt voor de uitgebreide feedback,

    Ik ga dit doorgeven aan mijn collega om dit verder na te zien.

    Een fijne dag gewenst,

    Met vriendelijke groet,
    Edwin Breddels


    Idee om dit vast te zetten

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X