Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Radio SchouwenduivenlandTV toegevoegd - Omroep ZVL op 112

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Radio SchouwenduivenlandTV toegevoegd - Omroep ZVL op 112

Vanaf vrijdag is Radio SchouwenduivenlandTV op kanaal 111 te beluisteren/aanschouwen.
    Omroep ZVL staat nu op 112.

Ik blijf het gek vinden dat deze in Twente zichtbaar blijven op ITV en er nota bene weer een Zeelandomroep (nota bene een radiokanaal) wordt toegevoegd,
    Ik had bgerepen dat ZVL naar 12 ging?

Ik wil ook wel Aavisie toegevoegd hebben op 111 of 1Twente of RTV Borne.
    Een aantal gaan samen in onze regio, maar er blijven er nog over die interessant zijn, op coax wel beschikbaar zijn/waren maar op ITV niet.

Goed bezig met Zeeuwse zenders ga zo door Delta

Reageer

Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht
      Goed bezig met Zeeuwse zenders ga zo door Delta
      Zeker voor Zeelandbegrippen zijn ze WEL goed bezig. Ik vond het samengaan van de Zeelandse zenders echter het uitgesproken moment de boel voor heel Nederland recht te zetten.
      Wellicht zijn er wettelijke restricties, maar die gelden niet voor Zeeland?

Het zal ook wel meer werk zijn om per regio de lokalen in te richten en men is nu eenmaal bezig met het afronden van grote projecten.

Reageer

Altijd handig die mensen met een glazen bol

Reageer

Oorspronkelijk gepost door fantamoer Bekijk bericht
          Altijd handig die mensen met een glazen bol
          Ik zie geen glazen bol, wel een mening en feiten, Jammer dat zon inhoudsloze reactie kennelijk nodig wordt geacht.

Reageer

Dat Go-TV is wel nieuw op interactief, dat zat al wel jaren op de coax.
            ​​​​​
            https://webtv.delta.nl/#/details/71/...8-43163ecedb85

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
              Dat Go-TV is wel nieuw op interactief, dat zat al wel jaren op de coax.
              ​​​​​
              https://webtv.delta.nl/#/details/71/...8-43163ecedb85
              Ik dacht dat deze er al zeker 2 jaar op zit.

Reageer

Kijk maar eens op het zenderoverzicht van januari 2025 daar staat hij niet op.

Dat het een oud kanaal is wat al jaren op de coaxkabel zit dat klopt.

Reageer

Kijk maar eens op het zenderoverzicht van januari 2025 daar staat hij niet op.

Dat het een oud kanaal is wat al jaren op de coaxkabel zit dat klopt.
                  Ik heb al enige jaren ITV en GO TV is al jaren beschikbaar. Wellicht nooit vermeld op het overzicht.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Ik heb al enige jaren ITV en GO TV is al jaren beschikbaar. Wellicht nooit vermeld op het overzicht.
                    Op een oud overzicht staat hij wel, dus dat kan :

delta-zenderoverzicht-januari-2024.pdf

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Ik zie geen glazen bol, wel een mening en feiten, Jammer dat zon inhoudsloze reactie kennelijk nodig wordt geacht.
                      Wij zien van bepaalde personen meer meningen dan feiten....

GO-TV is beschikbaar op de set-upbox tot en met 18 mei 2025
                      Laatst bewerkt door Duster; 1 dag geleden. Reden: Hoofdletter aangepast

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Duster Bekijk bericht

Wij zien van bepaalde personen meer meningen dan feiten....

GO-TV is beschikbaar op de set-upbox tot en met 18 mei 2025
                        Dat kan, volgens het zenderoverzicht zou RadioSchouwenDuivenlandTV ook er niet moeten staan, maar zou ZVL op 111 moeten verschijnen en inderdaad geen GoTV meer.
                        Wat ik niet begrijp is waarom 111 nu iets anders is, 112 ZVL niet gewoon zender 12 wordt en 113 gewoon niet meer beschikbaar wordt gemaakt.

111 Omroep ZVL
                        113 Tholen TV

Met 100%NL in HD beschikbaar en Stingray Lite TV HD ook verwacht ik daar ook nog omzettingen.
                        Kanaal 8 heeft als tekst nog steeds Veronica/DisneyXD dat zou Veronica/DisneyJr moeten worden.
                        Laatst bewerkt door Bordewolf; 13 uur geleden.

Reageer

Het belangrijkste is dat de kijker die naar deze zender(s) wil kijken, wéét waar hij/zij ze kan vinden.

Op welke plááts is niet noodzakelijk relevant : in de supermarkt staan de produkten die ik wil hebben óók niet allemaal op een voor mij handige plaats.

Reageer

Om het nog ingewikkelder te maken Go-tv staat bij mij in de lijst als WFM tv (Middelburg).

Het doet er toch ook geen bal toe hoe al deze lokale zenders heten, de programmering is slechts video clips of tekst tv.

Reageer

Om het nog ingewikkelder te maken Go-tv staat bij mij in de lijst als WFM tv (Middelburg).

Het doet er toch ook geen bal toe hoe al deze lokale zenders heten, de programmering is slechts video clips of tekst tv.
                              Dan moet deze in Middelburg op 12, net zoals Schouwen Duivenland die zender op 12 zou moeten hebben En Tholen idem. Zo werkt het in heel Nederland.
                              Laatst bewerkt door Bordewolf; 11 uur geleden.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X