Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

BBC Studios lanceert BBC NL+

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• BBC Studios lanceert BBC NL+

Voorlopig alleen bij KPN :

https://marketingreport.nl/bbc-studi...exclusief-kpn/

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Kwestie van tijd, ook dit zijn contractuele kwesties. Overigens een app die voorlopig gratis is…. Dan betaal je er indirect toch voor.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Duster
      ...."het lijkt op de nominatie te staan om"...bij andere providers in het pakket te "kunnen" komen......😄🤣🤣🤣
      Dat is met deze niet zeker. Dus waar haal je dat vandaan?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Duster
        'Kwestie van tijd'..... toch!?
        We gaan het zien dan.

Reageer

We gaan het zien dan… vrij vreemde conclusie.Niets wijst er op.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
            We gaan het zien dan… vrij vreemde conclusie.Niets wijst er op.
            Je begint zelf met het roepen van "Kwestie van tijd" Hou dan je "toetsenbord" !!!!!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

Je begint zelf met het roepen van "Kwestie van tijd" Hou dan je "toetsenbord" !!!!!
              Je citeert nu een reactie op een reactie die is verwijderd,,,, Lijkt me niet goed zaken uit zijn context te halen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Je citeert nu een reactie op een reactie die is verwijderd,,,, Lijkt me niet goed zaken uit zijn context te halen.
                Reactie verwijderen en anderen verwijten dat ze er op reageren. Staat je weer goed. Waarom doe je nou zo?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Reactie verwijderen en anderen verwijten dat ze er op reageren. Staat je weer goed. Waarom doe je nou zo?
                  Is ook (nog) niet verwijderd. Hij reageert door de topic-starter te citeren en te wntwoorden met "kwestie van tijd"

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

Is ook (nog) niet verwijderd. Hij reageert door de topic-starter te citeren en te wntwoorden met "kwestie van tijd"
                    Ja en? Ik heb hiet gedoelt op de exclusiviteit. We gaan dus zien waar en bij wie het wanneer beschikbaar komt.
                    De overige aanvullende zinnen van Duster kan ik in deze niet plaatsen. Er is in deze geen zekerheid dat Delta meegaat.
                    Dat is in een ander topic anders, waar de zender zelf overstapt naar HD only.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...