Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vast IPv6 adres

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Vast IPv6 adres

    Ik heb een DELTA Zakelijk Flexpakket (Delta Fiber) met een vast IP (IPv4) adres en, naar ik dacht, ook een vast IPv6 adres en /56 delegated prefix. Na een reload van mijn DHCP client kreeg ik helaas een nieuw IPv6 adres en /56 delegated prefix. Even gechecked bij de helpdesk en het zij vertelden mij dat iid het IPv6 adres en /56 delegated prefix kunnen veranderen.

    Ik heb +/- 5 maanden hetzelfde IPv6 adres gehad dus dat valt wel mee, en ik heb snel mijn DNS records aangepast. Het zou mooi zijn als de IPv6 adressen ook permanent zouden zijn.

    Groet!

  • #2
    Hoi, DM even R3D op Tweakers, wellicht kan hij je nog verder helpen.
    Helaas is hij daar niet meer openbaar beschikbaar in de Caiway en Deltathreads.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
      Hoi, DM even R3D op Tweakers, wellicht kan hij je nog verder helpen.
      Helaas is hij daar niet meer openbaar beschikbaar in de Caiway en Deltathreads.
      Moet iemand die op tweakers wel/niet actief is, via dit soort berichten gaan helpen bij een (mogelijk) delta-probleem?
      Het moet niet gekker worden.
      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
        Hoi, DM even R3D op Tweakers, wellicht kan hij je nog verder helpen.
        Helaas is hij daar niet meer openbaar beschikbaar in de Caiway en Deltathreads.
        En waarom zou dat zijn? Omdat mensen zijn alias in andere forums doorgeven omdat hij 'wellicht' kan helpen....zo jaag je de welwillende medewerkers ook nog weg. Houdt het dan nooit op?

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X