Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Handleiding Webmail

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Handleiding Webmail

    Hallo,
    In mijn webmail zijn verscheidene mails aangemerkt als zijnde spam. Hoe krijg ik die instelling weg zodat de mails normaal binnen komen ? Nu moet ik al die "Spam"berichten doorsturen (30 stuks) maar hoe voorkom ik in de toekomst die nieuwe aanmerkingen ?

  • #2
    Helaas is er na 4 uur nog geen oplossing voor je en die krijg je van mij ook niet. Ik ben al blij dat mijn ene instelling na vallen en opstaan werkt. Ik durf er niet meer in te komen, alhoewel aanpassingen nodig zijn. Het is zo'n ingewikkeld systeem voor de huis, tuin en keukenklant!

    Hopelijk krijg je nog de reactie die je ècht verder helpt!

    Reageer


    • #3
      ... en een duidelijke handleiding is ook nog steeds niet voorhanden.

      Reageer


      • #4
        Berichten trainen maar het is zeer arbeidsintensief

        Berichten trainen (delta.nl)

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door TikTok Bekijk bericht
          Hallo,
          In mijn webmail zijn verscheidene mails aangemerkt als zijnde spam. Hoe krijg ik die instelling weg zodat de mails normaal binnen komen ? Nu moet ik al die "Spam"berichten doorsturen (30 stuks) maar hoe voorkom ik in de toekomst die nieuwe aanmerkingen ?
          je kunt ze toch allemaal selecteren en verplaatsen naar inbox, of zie ik dat verkeerd ?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk bericht

            je kunt ze toch allemaal selecteren en verplaatsen naar inbox, of zie ik dat verkeerd ?
            Nee, dat zie je niet verkeerd. Alle "spam"berichten zijn doorgestuurd naar mezelf en ze kwamen schoon aan zonder spam-aanmerking. Nu nog uitvogelen waarom de berichten plots als spam werden bestempeld. Opvallend waren de "spam"berichten allemaal van Delta zelf afkomstig. Zo waren de verbruiksrapportages sinds juni 2023 niet meer verschenen in mijn Outlook. Ook mijn jaarnota (maart 24) kwam maar niet. Gelukkig alles online kunnen vinden maar vreemd is het wel. Nu proberen om de spamfilter ervan te overtuigen om met zijn flikken van mijn legale mails af te blijven. Maar ja: het is en blijft een eigenzinnig type, niet te vertrouwen.

            Reageer


            • #7
              Heel vervelend natuurlijk, maar dat de spam van Delta zelf kwam is dan toch ook wel weer humor

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X