Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Oplichting Prikbord

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oplichting Prikbord

    Oplichting Prikbord ondanks waarschuwing aan Webmaster zoals beschreven in de advertentie
    Als dit waar is ,een complete aanfluiting voor Prikbord
    Opgepast oplichting (zeelandnet.nl) Dit hebben ze nog steeds niet onder CONTROLE
    Ik Waarschuw ook elke keer ,en ze zijn er doof en blind voor

  • #2
    Je maakt je druk over iets waar je niks aan kan doen en waar mensen zelf ook alert op moeten zijn. Melden had en heeft geen zin en dus is het verspilde moeite. Dienk an je'n arte!

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Rinus

      Je hebt gelijk, maar een kitten koop je niet zonder te kijken. Laat staan betalen vóórdat je iets gezien hebt.
      Er wordt al jaren voor gewaarschuwd om op deze manier geen huisdier aan te schaffen.
      Ja Rinus ik weet ,maar daar draait het verhaal niet om ,ze hebben volgens hun Melding gedaan bij de Webmaster, en daar is vervolgens niks mee gedaan ,en daar heb ik ook de nodige ervaring mee ze hebben niet voor niks een meldknop ,maar ja als je er niks mee doet,schiet het ook niet op

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
        Je maakt je druk over iets waar je niks aan kan doen en waar mensen zelf ook alert op moeten zijn. Melden had en heeft geen zin en dus is het verspilde moeite. Dienk an je'n arte!
        Dan hadden ze nooit die meldknop er op moeten zetten , en nogmaals het gaat om de melding naar de Webmaster die er niks mee doet, mocht dat zijn dat ze die melding Geplaatst hebben ???? over die andere dommigheid van de persoon zelf ,daar maak ik mij geen zorgen over,betalen levende handel voor iets dat je nooit gezien hebt is oerstom

        Reageer


        • #5
          Snap niet waarom je dit hier neerzet.
          Als ik iets nodig heb koop ik het nieuw geen allende van een ander.
          Kom zeker nooit op prikbord of andere verkoopsites overal is er oplichterij.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht
            Snap niet waarom je dit hier neerzet.
            Als ik iets nodig heb koop ik het nieuw geen allende van een ander.
            Kom zeker nooit op prikbord of andere verkoopsites overal is er oplichterij.
            En ik snap niet waarom jij dit hier neerzet. Omdat jij alles nieuw wil en kan kopen moeten anderen dat ook maar gaan doen? Dat is wel heel egocentrisch geredeneerd.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht
              Snap niet waarom je dit hier neerzet.
              Als ik iets nodig heb koop ik het nieuw geen allende van een ander.
              Kom zeker nooit op prikbord of andere verkoopsites overal is er oplichterij.
              Er wordt hier toch geen mening aan jouw gevraagd .wat jij doet en of wilt , op het prikbord???????Je had me toch geblokkeerd een ander doet het wel om te kopen op prikbord ,en dat is haar of hem zijn goed recht
              Laatst bewerkt door koekeroe; 16 Mar 2024, 17:14.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht
                Snap niet waarom je dit hier neerzet.
                Als ik iets nodig heb koop ik het nieuw geen allende van een ander.
                Kom zeker nooit op prikbord of andere verkoopsites overal is er oplichterij.
                Dat mag je vinden, maar waarom wil je het dan persé hier nog melden?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                  over die andere dommigheid van de persoon zelf ,daar maak ik mij geen zorgen over,betalen levende handel voor iets dat je nooit gezien hebt is oerstom
                  Vind ik ook. Je gaat toch niet ongezien en zonder enige zekerheid een voorschot overmaken... Wie dat wil mag naar mij ook wel 50,00 overmaken.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                    Er wordt hier toch geen mening aan jouw gevraagd .wat jij doet en of wilt , op het prikbord??????? .....
                    Dat kan het leuke zijn van fora; men kan een mening geven zonder dat er om gevraagd wordt.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X