Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Werkt dit

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Werkt dit

    Hallo allemaal. Op dit moment zit ik bij Delta als provider op de kabel. Nu heb ik van hun een modem in bridge stand doorverbonden naar een asus (RT-AX92U( router) die weer in contact (AiMesh) staat met de tweede asus router op zolder. Dit werkt goed
    Nu wil ik graag over op de glasvezel (XGS-PON) van Delta (voor internet, TV en telefoon). Kreeg ik een Nokia modem die niet in bridge stand kan. Bestelling geannuleerd. Later dit jaar? zou er een nieuwe komen die dit wel kan.
    Kan iemand mij vertellen of de volgende oplossing werkt: Ik koop een Fritzbox 5590 en verbindt deze door naar de Asus (RT-AX92U). Gaat dit werken? Volgens de Delta helpdesk zou dit werken in bridgestand maar op een site van Fritzbox staat dat hun modem niet in bridgestand kan. Wie o wie kan mij helpen? Alvast bedankt!

  • #2
    Wat bedoel je met ”werkt”? Een router achter een router kan, maar is niet altijd ideaal door dubbel NAT. Een Fritzbox kan inderdaad niet in bridge overigens.

    Reageer

    Om te reageren, moet je eerst .

    verwerken...
    X