Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vezel naar gevel, huisaansluiting?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Vezel naar gevel, huisaansluiting?

    Gisteren is de vezel van de stoep naar de gevel getrokken/geblazen, zou de huisaansluiting er 'meteen' achteraan komen? Even https://www.glasvezelafspraak.nl/ kieken.
    Laatst bewerkt door Koeba; 31 May 2023, 10:17.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
    Gisteren is de vezel van de stoep naar de gevel getrokken/geblazen, zou de huisaansluiting er 'meteen' achteraan komen? Even https://www.glasvezelafspraak.nl/ kieken.
    Meestal maken ze daar een afspraak voor of ze geven aan wanneer ze bij je komen.
    Overigens staat het maken van de huisaansluiting niet gelijk aan het meteen kunnen afnemen van internet.
    Het duurt meestal even voordat het signaal er op staat en de straatkasten zijn ingericht.

    Reageer


    • #3
      https://www.deltanetwerk.nl/aanleg/
      Laatst bewerkt door driepinter; 31 May 2023, 10:53.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        Dit site geeft het rooskleurige scenario aan. Mijn ervaring is dat het nog best een maand of twee maand kan duren alvorens je internet hebt via glasvezel.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
          Gisteren is de vezel van de stoep naar de gevel getrokken/geblazen, zou de huisaansluiting er 'meteen' achteraan komen? Even https://www.glasvezelafspraak.nl/ kieken.
          Bij mij is dat in Januari al gebeurd ,en nog steeds geen glasvezel

          Reageer


          • #6
            Hier in Oostkapelle de aansluiting binnen begin Maart maar voor de rest tot nu toe geen reactie !

            Reageer


            • #7
              Hier in Middelharnis 3241AA, Delta Fiber Glasvezel (tot de nok) aangevraagd op 5 Oktober 2022. Dit is door Volker Wessels telecom binnen gelegd begin maart (wit/blauw Delta kastje), én getest (signaal was super!), én klaar gemeld richting Delta. Het verdeelpunt in de wijk is in April opgeleverd. Volker-Wessels Telecom heeft dit tevens bevestigd. Ik heb echter nog steeds geen modem-pakket ontvangen. Ik heb al wel een paar keer naar Delta Netwerk gebeld, en zij zien dat alles klaar is, maar ze zien nog 1 rood kruisje, waarvan ze niet weten wat het is (lachwekkend). Maar dat is dus de reden dat ik nog steeds geen modem krijg. Nu belooft men mij deze week uitsluitsel te geven...... Ben benieuwd.

              Iemand anders een dergelijke ervaring ?

              Reageer


              • #8
                https://www.glasvezelafspraak.nl/ : Op deze pagina kunt u online uw glasvezelvoorbereiding doen en uw afspraak voor de huisaansluiting met ons inplannen. Nadat u uw woonplaats heeft geselecteerd kunt u inloggen met uw inlogcode en wachtwoord. Deze vindt u in de toegezonden brief.

                Ik wacht dus op die brief...
                Laatst bewerkt door Koeba; 14 Jun 2023, 15:54.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                  https://www.glasvezelafspraak.nl/: Op deze pagina kunt u online uw glasvezelvoorbereiding doen en uw afspraak voor de huisaansluiting met ons inplannen. Nadat u uw woonplaats heeft geselecteerd kunt u inloggen met uw inlogcode en wachtwoord. Deze vindt u in de toegezonden brief.

                  Ik wacht dus op die brief...
                  Server Error in '/' Application.

                  A potentially dangerous Request.Path value was detected from the client (.

                  Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

                  Exception Details: System.Web.HttpException: A potentially dangerous Request.Path value was detected from the client (.

                  Source Error:

                  An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.
                  Stack Trace:
                  [HttpException (0x80004005): A potentially dangerous Request.Path value was detected from the client (.] System.Web.HttpRequest.ValidateInputIfRequiredByCo nfig() +11986512 System.Web.PipelineStepManager.ValidateHelper(Http Context context) +52

                  Version Information: Microsoft .NET Framework Version:4.0.30319; ASP.NET Version:4.7.3930.0
                  Dit krijg ik als ik naar deze Site ga


                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
                    Dit krijg ik als ik naar deze Site ga[/FONT]
                    Mijn fout. doet deze het wel: https://www.glasvezelafspraak.nl/ ?

                    Reageer


                    • #11
                      Met dank

                      Reageer


                      • #12
                        Even een verhaal van een collega checken: Er is een chronisch tekort aan gravers en monteurs. Vezels die nu bij de gevel liggen, worden alleen nog afgemonteerd als je een abonnement neemt. Hmm. KPN heeft bijna elk weekend een aanbieding met een gratis TV van 349 euro, abo van 2 jaar, dan ligt KPN er ook net....gedoe. Op het annuleringsformulier van KPN de aanvraagdatum ietsjes verlegd, want ik mocht maar t/m de 23e annuleren. Even kijken of ik het voor elkaar krijg....
                        Laatst bewerkt door Koeba; 25 Jul 2023, 09:43.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                          Even een verhaal van een collega checken: Er is een chronisch tekort aan gravers en monteurs. Vezels die nu bij de gevel liggen, worden alleen nog afgemonteerd als je een abonnement neemt. Hmm.
                          Gravers geloof ik niet Oost-Europeanen genoeg, monteurs wel een tekort
                          Laatst bewerkt door driepinter; 25 Jul 2023, 09:10.

                          Reageer


                          • #14
                            Bij KPN kan je ook abonnement per maand afsluiten.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                              Even een verhaal van een collega checken: Er is een chronisch tekort aan gravers en monteurs. Vezels die nu bij de gevel liggen, worden alleen nog afgemonteerd als je een abonnement neemt. Hmm. KPN heeft bijna elk weekend een aanbieding met een gratis TV van 349 euro, abo van 2 jaar, dan ligt KPN er ook net....gedoe.
                              Dat werkt bij KPN inderdaad zo. Delta sluit wel iedereen aan.
                              Delta stunt overigens nu ook met megakortingen de eerste 8 maanden.
                              Laatst bewerkt door Bordewolf; 25 Jul 2023, 09:11.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X