Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Overstap naar glasvezel

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Overstap naar glasvezel

    Hallo Allemaal,

    mijn huidig delta kabel internet abonnement loopt tot juni 2024. Kan ik alsnog overstappen naar glasvezel van delta of niet mogelijk ?

    mijn huidige verbinding 300mbs is wat traag met meerdere mensen tegelijk WiFi / Netflix loopt het internet regelmatig vast

    alvast bedankt

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Kenney88 Bekijk bericht
    Hallo Allemaal,

    mijn huidig delta kabel internet abonnement loopt tot juni 2024. Kan ik alsnog overstappen naar glasvezel van delta of niet mogelijk ?

    mijn huidige verbinding 300mbs is wat traag met meerdere mensen tegelijk WiFi / Netflix loopt het internet regelmatig vast

    alvast bedankt
    Overstappen kun je opzoeken op delta.nl. 300mb moet echt ruim zijn voor 'meerdere' mensen, oorzaak zal niet meteen in snelheid liggen.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Kenney88 Bekijk bericht
      Hallo Allemaal,

      mijn huidig delta kabel internet abonnement loopt tot juni 2024. Kan ik alsnog overstappen naar glasvezel van delta of niet mogelijk ?

      mijn huidige verbinding 300mbs is wat traag met meerdere mensen tegelijk WiFi / Netflix loopt het internet regelmatig vast

      alvast bedankt
      je kunt elk moment overstappen naar glasvezel in "mijn Delta" mits je de aansluiting al in de meterkast hebt...wel een beetje vreemd dat je nu niet genoeg hebt aan 300 Mb/s...dat zou zeker moeten voldoen voor Netflix....misschien is internet via het stroomnet een idee?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Kenney88 Bekijk bericht
        Hallo Allemaal,

        mijn huidig delta kabel internet abonnement loopt tot juni 2024. Kan ik alsnog overstappen naar glasvezel van delta of niet mogelijk ?

        mijn huidige verbinding 300mbs is wat traag met meerdere mensen tegelijk WiFi / Netflix loopt het internet regelmatig vast

        alvast bedankt
        Dit klinkt als Wifi niet in orde. Bij glasvezel krijg je tegenwoordig goede wifi-boosters van Imesh.
        De wifi via het modem zou ik niet aanraden.

        Bedenk wel dat je geen COAX-tv meer hebt wanneer je kiest voor glasvezel.
        Dus geen Dolby Surround meer, verder is het tv product via glasvezel naar mijn mening prima. Natuurlijk kan er nog ene hoop verbeteren tov andere providers, maar de basis is prima.
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 30 May 2023, 09:43.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X