Als je tegenwoordig iets koopt of vraagt, krijg je later 9 van de 10 keer een mailtje met de vraag of je wil meewerken aan een beoordeling.
Ik ga er vanuit dat iedereen zijn best doet, dus die beoordeling kan achterwege blijven.
Als iets niet goed gaat, dan weet ik de weg wel te vinden.
Zo werd bij de verlenging van het abonnement van mijn mobieltje een verkeerd pakket ingevoerd.
Je moet al diverse malen bellen/chatten voordat ok is.
Waarna iedere keer weer de vraag komt voor medewerking aan een beoordeling.
Bij Delta Energy is er een blokkade op beoordeling.
Is deze er ook bij Delta Fiber?
Ik ga er vanuit dat iedereen zijn best doet, dus die beoordeling kan achterwege blijven.
Als iets niet goed gaat, dan weet ik de weg wel te vinden.
Zo werd bij de verlenging van het abonnement van mijn mobieltje een verkeerd pakket ingevoerd.
Je moet al diverse malen bellen/chatten voordat ok is.
Waarna iedere keer weer de vraag komt voor medewerking aan een beoordeling.
Bij Delta Energy is er een blokkade op beoordeling.
Is deze er ook bij Delta Fiber?