Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Glasvezelkabels die na een half jaar nog steeds uit de grond steken, hier komt dat door

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Glasvezelkabels die na een half jaar nog steeds uit de grond steken, hier komt dat door

    Glasvezelkabels die na een half jaar nog steeds uit de grond steken, hier komt dat door https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/...-komt-dat-door #omroepzeeland #zeeland

  • #2
    Vakanties, stormseizoen, drukte, wachten op VVE's etc zijn allemaal drogredenen.

    Goede aannemers houden hier allemaal rekening mee in hun planning.
    Een geringe uitloop is soms niet te voorkomen, maar in een relatief kort tijdsbestek maanden(!) achterlopen is toch niet acceptabel!?
    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

    Reageer


    • #3
      Als je er last van heb knip je ze af al die troep op straat

      Reageer


      • #4
        Ik vind het ook niet kunnen. Respectloos naar de mensen.
        Kan Delta niet ingrijpen?
        Dit beschadigt hun reputatie enorm.

        Reageer


        • #5
          Zal beter zijn dat ze , ze onder de grond stoppen en dan aansluiten in mijn appartement want dat is schijnbaar een probleem

          Reageer


          • #6
            Met name bij KPN is het een wanboel.
            Zonder toestemming werden kabels naar de voorgevel getrokken. En bovendien hebben ze witte verf op mijn gevel gespoten wat er niet af gaat. De mensen hadden stenen uit het pad gehaald en waren volop aan het graven.
            Ik heb hen daarop verteld de boel dicht te maken en hen gesommeerd daarop te vertrekken.
            De verbazing en boosheid waren tamelijk groot toen op een dag de werkzaamheden alsnog zonder afspraak en toestemming waren uitgevoerd.
            Ik besloot het alsnog toe te laten. De kabel stak een paar meter uit de grond en dat ietsje meer dan de bedoeling is...
            Het duurde en duurde maar en KPN kwam niets aansluiten, ook na diverse mails van mijn kant. Meer dan een automatische bevestiging ervan ontvang je niet.
            Na 7 maanden wachten en geregeld bijna struikelen over de kabel heb ik deze uit de grond getrokken en de stenen weer terug geplaatst.
            Die lui komen hier niet binnen.
            De werkzaamheden zijn nu een jaar geleden en KPN heeft nooit meer iets laten horen.
            In de omgeving zijn plekken die minstens 4 keer zijn opengebroken. Tegels of stenen worden al dan niet kapot weer opnieuw gelegd.

            Dezelfde procedure die volgens mij door dezelfde mensen zijn uitgevoerd voor Zeelandnet verliep wel netjes en voorspoedig.
            Volgens afspraak is de kabel getrokken en binnen korte tijd was het in huis gemonteerd.
            Zo kan en hoort het dus eigenlijk te gaan.
            Laatst bewerkt door spectrum; 28 Mar 2023, 11:43.

            Reageer


            • #7
              Mijn kabel van Delta is al lang afgebroken. Die zit ergens in de straat langs mijn huis. Delta kwam het ook niet naar mijn huis leggen, dan moest ik eerst een proefabbo nemen en andere apparatuur aanschaffen. Dat kan niet, geen geld voor. Bij sommige mensen hebben ze het netjes aangelegd, andere mensen kregen het niet voor elkaar. Ik ben in elk geval niet de enige waar Delta weigert vrijblijvend glasvezel neer te leggen voor de toekomst. Je zou bijna gaan denken dat ze plannen hebben met KPN te fuseren.

              KPN heeft wel vrijblijvend alles keurig aangesloten bij m tot in de meterkast. Dus ik ben, mocht ik toch eens willen/moeten overstappen, in elk geval voorzien van de mogelijkheid.

              Reageer


              • #8
                Los van mogelijke oorzaken van vertragingen, zou het wel zo netjes zijn, wanneer de uitgestelde afwerking en/of installatie wordt gecommuniceerd naar de klant.
                Afspraken en beloften worden nu vaak niet nagekomen, zonder enige vorm van communicatie.

                Reageer


                • #9
                  Heel netjes van KPN, Sandra. Kan Delta een voorbeeld aan nemen.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X