Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Spamfilter.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Spamfilter.

    Zou iemand mij kunnen helpen. Hoe wat en waar weet ik niet maar op een gegeven moment zat bv Bol.com in het spamfilter. Krijg het er met geen mogelijkheid uit. Wie kan mij helpen, zodanig als het mij weer gebeurd dat het het zelf kan doen.

    Zo vast hartstikke bedankt

    Wouter

  • #2
    Daar is zelfs een sticky voor, met genoeg info en doorverwijzingen

    Spamfilter instellen - ZeelandNet Serviceforum

    Reageer


    • #3
      Het spijt mij en zal mijn account gelijk opzeggen. Wat kan ik nou met zo'n antwoord. Ik ben altijd een computer gebruiker geweest. Van de tijd die jij je niet meer zal herinneren. Toen zat jij nog met je handjes in je poep luier te slaan. Als je toevallig nog een bruikbaar advies hebt, hou het het dan lekker bij je.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door ulsen Bekijk bericht
        Het spijt mij en zal mijn account gelijk opzeggen. Wat kan ik nou met zo'n antwoord. Ik ben altijd een computer gebruiker geweest. Van de tijd die jij je niet meer zal herinneren. Toen zat jij nog met je handjes in je poep luier te slaan. Als je toevallig nog een bruikbaar advies hebt, hou het het dan lekker bij je.
        Bizarre reactie... probeert iemand te helpen en dan dit.

        Reageer


        • #5
          Staat er iets in wat mij kan helpen, wees eerlijk. Driepinter is expert, jij ervaren toch. Je geeft wel gelijk commentaar maar net zoals Driepinter geen enkele aanwijzing naar een oplossing. Bedankt voor je positieve en meewerkende reactie.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door ulsen Bekijk bericht
            Staat er iets in wat mij kan helpen, wees eerlijk. Driepinter is expert, jij ervaren toch. Je geeft wel gelijk commentaar maar net zoals Driepinter geen enkele aanwijzing naar een oplossing. Bedankt voor je positieve en meewerkende reactie.
            Ja daar staat zeker iets in wat je kan helpen. Heb je de link naar de website dan niet gezien onder de reactie van Driepinter... daar wordt duidelijk uitgelegd wat je kan doen.

            Je reactie op zijn hulp was wel erg onvolwassen en onbeschoft, kan er niets anders van maken.

            deze link dus: https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...lter-instellen

            Voor iemand die "altijd een computer gebruiker is geweest." moet het nu verder een peuleschilletje zijn.
            Laatst bewerkt door JanPietJoris; 20 Mar 2023, 23:57.

            Reageer


            • #7
              Beste Wouter, het antwoord mag je niet aanstaan maar je vergist je denk ik toch in de poep luier want computers gebruik ik sinds 1981.

              De mensen die hier antwoorden op het forum zijn vrijwilligers en hoeven dit (helemaal) niet doen, je zult van Delta zijde iig geen enkel antwoord krijgen op je vraag.

              De normale gang van zaken was vroeger dat je eerst zelf een antwoord probeert op te zoeken in : https://www.delta.nl/klantenservice/ en pas dan een vraag stelt op het forum.

              Dus bijvoorbeeld : https://www.delta.nl/zoeken/?q=spamfilter

              Je zult dus zelf het spamfilter moeten trainen en/of whitelisten.
              Laatst bewerkt door driepinter; 21 Mar 2023, 07:44.

              Reageer


              • #8
                Petje af voor driepinter vanwege deze beleefde reactie.
                Overigens is de info die gegeven wordt in de link die driepinter geeft heel duidelijk. Zelfs voor mij die geen kaas heeft gegeten van het Spamfiter.

                Reageer


                • #9
                  Dank je wel Driepinter voor een duidelijk en bruikbaar antwoord

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door ulsen Bekijk bericht
                    Het spijt mij en zal mijn account gelijk opzeggen.
                    Al gebruik je vanaf 1981 computers, dat zegt niets (of misschien wel mbt het gebruik van spamfilters).
                    Wij respecteren hier iedereen. Voor iemand die hier 4 berichten heeft gepost is het misschien beter om je (berichten) iets anders op te stellen.

                    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X