Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zeelandnet stopt met Uit in Zeeland

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Zeelandnet stopt met Uit in Zeeland

    We gaan stoppen met de ‘Uit in Zeeland’ pagina’s op Zeelandnet.nl.
    Het ontbreekt ons helaas aan tijd de pagina’s goed te beheren en door te ontwikkelen.
    Hiermee komt een eind aan onze evenementen pagina die jarenlang een vast onderdeel was van onze site.
    We willen u bedanken voor het insturen van de berichten en mooie uitjes.

    Voor een mooi overzicht van alle leuke uitjes en cultuuragenda verwijzen wij u graag door naar: https://www.uitinzeeland.nl/
    Laatst bewerkt door Jeroen; 2 weken geleden.

  • #2
    Was het niet netter geweest dat iets eerder mede te delen, dan zoals nu dat een klant er zelf achter moet komen?
    Overigens heel jammer dat OOK dit verdwijnt
    Je begint je af te vragen wat het volgende is.

    Het valt wel op dat steeds meer Zeeuwse onderdelen verdwijnen:
    - peoples site
    - communities
    - weblogs
    - uit in zeeland

    ZEELANDnet goes national ?!

    (maar even gekopieerd uit de andere topic)

    Reageer


    • #3
      Volgende misschien het Zeeuwse weer?

      Reageer


      • #4
        De people site werkt nog gewoon hoor :

        https://people.zeelandnet.nl/gebruikersnaam
        Laatst bewerkt door driepinter; 2 weken geleden.

        Reageer


        • #5
          Hé maar dat staat niet meer in het menu
          De weblogs staan er nog wel in, tenminste.. op de tlf
          Laatst bewerkt door anomaly; 2 weken geleden.

          Reageer


          • #6
            Ik vind het wel logisch dat Delta steeds meer het Zeeuwse van zich afschut.
            Delta is nu een landelijke provider.

            Reageer


            • #7
              ... en ik vind er ook geen index/handleidin meer van.

              Reageer


              • #8
                Tja,voor de klanten die niet in Zeeland wonen en er niet vanaf het begin bij waren is het geen gemis waarschijnlijk, maar mij trok dat Zeeuwse tintje juist aan

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk bericht
                  Ik vind het wel logisch dat Delta steeds meer het Zeeuwse van zich afschut.
                  Delta is nu een landelijke provider.
                  Jeroen is webmaster Zeelandnet
                  Er zijn zeker zo weinig inkomsten en te weinig personeel dat er nergens geen tijd meer voor vrijgemaakt kan worden , lang leve de service.

                  Reageer


                  • #10
                    We zijn bezig om alle onderdelen van de Zeelandnet te voorzien van de laatste software (PHP) versie.
                    Uit in Zeeland had te weinig gebruikers en om ook dit onderdeel te upgraden.
                    Zeelandnet heeft ook teveel onderdelen die niet allemaal even veel gebruikt worden, dus moesten wel afslanken om het beheersbaar te houden.

                    Met de andere onderdelen gaan we uiteraard door!
                    Laatst bewerkt door Jeroen; 2 weken geleden.

                    Reageer


                    • #11
                      Het was zeker wel zo netjes geweest om het vooraf te melden.
                      Het Zeeuwse karakter van deze provider wordt minder en minder.
                      Ik ben benieuwd wat er nog meer gaat verdwijnen hier...
                      Het komt er in feite er op neer dat Zeelandnet de boel aardig aan het afromen is.
                      Eerder verdwenen de communities. De weblogs zijn niet meer toegankelijk, video verdwijnt dus ook en stilzwijgend is uit in zeeland verwijderd.
                      Kortom, de klant krijgt steeds minder maar in juni (?) volgt weer de volgende prijsverhoging??
                      Prijsverlaging zou beter zijn! Dan maar wat minder bonus in de zakken van de mensen die het voor het zeggen hebben!
                      Laatst bewerkt door spectrum; 2 weken geleden.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
                        ... en ik vind er ook geen index/handleiding meer van.
                        People-site index - ZeelandNet Serviceforum

                        FTP Programma

                        FileZilla - The free FTP solution (filezilla-project.org)

                        Reageer


                        • #13
                          Dan zal het forum nu ook wel een sofwareupgrade krijgen, al zo die wat mij betreft ook op de nominatie staan om te verwijderen.
                          Er is totaal geen controle op spammers en trollen.

                          Reageer


                          • #14
                            Duh... de vorige keer die linkjes al bij mijn bladwijzers gezet, maar ja, als je dat niet eerst even checkt
                            Als mijn kop ook niet vast zat....... dan zat 'ie los

                            Dank voor het opfrissen van mijn geheugen


                            Heb zelfs mijn eigen site gevonden, maar heb geen idee hoe nu verder.
                            Is door een ander aangemaakt en ik heb geen idee (meer) hoe ik er iets in kan veranderen.
                            Nou ja, da's weer iets voor op de nog-te-doen-lijst
                            Laatst bewerkt door anomaly; 2 weken geleden. Reden: aanvulling

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                              We zijn bezig om alle onderdelen van de Zeelandnet te voorzien van de laatste software (PHP) versie.
                              Uit in Zeeland had te weinig gebruikers en om ook dit onderdeel te upgraden.
                              Ook Zeelandnet Video staat op de nominatie om uitgefaseerd te worden. Zeelandnet had ook wat teveel onderdelen die niet allemaal even veel gebruikt worden.
                              Dus we moesten wel iets afslanken om het beheersbaar te houden.

                              Met de andere onderdelen gaan we uiteraard door!
                              Dank voor de info - weer wel wat laat, maar afijn - we weten nu iets meer van waar we rekening mee moeten houden (en kunnen eventueel nog filmpjes opslaan? )

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X