Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

RAI Uno eerste publieke zender in Europa in 4K?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • RAI Uno eerste publieke zender in Europa in 4K?

    RAI uno heeft tijden lang op het SD kanaal een referentie naar het HD kanaal gehad.
    Ik zie nu dat de HD variant een verwijzing heeft naar het 4K kanaal.

    Verder lees ik dat RAI ook een UHD variant had
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 2 weken geleden.

  • #2
    Mag ik je dan als eerste feliciteren met deze geweldige mijlpaal.
    Persoonlijk heb ik nog nooit naar RAI Uno gekeken, maar ik vind dit echt geweldig voor jou. Wel hoop ik dat je nu zoveel gaat kijken dat je geen tijd meer hebt om dit forum te blijven bestoken met 4K-berichten.

    Reageer


    • #3
      Bordewolf Gefeliciteerd
      Ga je nu ook meer naar die zender kijken en minder onzin op het forum plaatsten ??
      succes🤣

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Hallo58 Bekijk bericht
        Bordewolf Gefeliciteerd
        Ga je nu ook meer naar die zender kijken en minder onzin op het forum plaatsten ??
        succes🤣
        Als je eenmaal in zo;n NO NO club zit wil je als maar meer leden voor je winnen ,dus Hallo als je .je geroepen voelt om toe te treden voor de NO NOclub van B de W
        Ik hou je niet tegen, 🤗🤓

        Reageer


        • #5
          Hij lijkt nogsteeds naar RAI uno te kijken 🫣🤭 Is al 11 uur niet op het forum gesignaleerd.

          Reageer


          • #6
            RAI heeft al zes jaar een 4K-kamaal via de satelliet dat bij sportevenementen en speciale culturele Italiaanse gebeurtenissen 'in de lucht' is. En bij die momenten is er ook een verwijzing via het niet 4K-kanaal te zien. Slecht bericht is dat deze zender alleen beschikbaar is voor Italianen. Op de satelliet veelal gecodeerd vanwege uitzendrechten. En niet voor Nederlandse providers voor doorgifte beschikbaar.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
              RAI heeft al zes jaar een 4K-kamaal via de satelliet dat bij sportevenementen en speciale culturele Italiaanse gebeurtenissen 'in de lucht' is. En bij die momenten is er ook een verwijzing via het niet 4K-kanaal te zien. Slecht bericht is dat deze zender alleen beschikbaar is voor Italianen. Op de satelliet veelal gecodeerd vanwege uitzendrechten. En niet voor Nederlandse providers voor doorgifte beschikbaar.
              Thnx.
              Dus de TS zet ons (weer eens) op een dwaalspoor...😁🤭🫣😅
              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

              Reageer


              • #8
                In het Enge Bos raak je snel verdwaald ....

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                  RAI heeft al zes jaar een 4K-kamaal via de satelliet dat bij sportevenementen en speciale culturele Italiaanse gebeurtenissen 'in de lucht' is. En bij die momenten is er ook een verwijzing via het niet 4K-kanaal te zien. Slecht bericht is dat deze zender alleen beschikbaar is voor Italianen. Op de satelliet veelal gecodeerd vanwege uitzendrechten. En niet voor Nederlandse providers voor doorgifte beschikbaar.
                  Dank voor deze aanvullende informatie !

                  Reageer


                  • #10
                    Dus de informatie die Bordewolf hier plaatste was nutteloos. We kunnen er hier niets mee.

                    Reageer


                    • #11
                      De Chris Woerts van dit forum

                      Reageer


                      • #12
                        Het is weer wachten op de volgende nutteloze informatie uit het Enge Bos.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                          De Chris Woerts van dit forum
                          Ach Woerts zit er ook niet vaak naast 😉

                          Reageer


                          • #14
                            Volgens mij is op het plein in Almelo met een megafoon tetteren zinvoller

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X