Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

buitensgesloten van Two Stap Authenticatie spamfilter

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • buitensgesloten van Two Stap Authenticatie spamfilter

    Ik had altijd Two Stap Authenticatie op het spamfilter ingesteld.
    Nu crashte mijn Microsoft Authenticator app en je raad het al het terugzetten van de backup werkte dus niet.

    Het gevolg nu kan ik dus niet meer in het spamfilter komen want bij een wachtswoord wijiziging is nog steeds Two Stap nodig.
    De klantenservice twee keer gebeld, nummer 1 wist niet eens dat Delta een spamfilter had, nummer twee kon mij ook niet verder helpen.

    Ik heb dus gevraagd of ze Two Stap Authencatie op mijn account kunnen uitschakelen, maar dit blijkt niet mogelijk te zijn.
    Om het opnieuw toe te voegen aan de Microsoft Authenticator app moet je een QR code scannen, maar dan moet je wel in het spamfilter kunnen.

    En ja, je kunt ook een account handmatig aan de Microsoft Authenticator app toevoegen, maar dan zijn de gegenereerde codes niet juist want de site waar je op inlogt eindigt niet op zeelandnet.nl maar op delta.nl.

    Iemand nog een slim idee hoe dit op te lossen ?

    P.S.
    Back-upcodes heb ik niet

    Het enigste wat ik hiervan geleerd heb dat er dus ook een groot risico aan Two Stap Verificatie zit, je kan dus compleet buitengesloten worden.
    Bijgevoegde bestanden
    Laatst bewerkt door driepinter; 1 week geleden.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Ik heb dus gevraagd of ze Two Stap Authencatie op mijn account kunnen uitschakelen, maar dit blijkt niet mogelijk te zijn.
    Vreemd, dat zou echt juist wel moeten kunnen.

    P.S. Back-upcodes heb ik niet
    Maak die voortaan ook!
    Laatst bewerkt door Koeba; 1 week geleden.

    Reageer


    • #3
      Zeker omdat je op mijn vragen ook al diverse keren geantwoord hebt, heb ik vandaag een paar uur zitten googlen om jou nu eens te kunnen helpen.

      Helaas: plan was leuk, uitvoering/resultaat miserabel

      Ik was er een paar keer, dacht ik, dichtbij. Uiteindelijk was het net niet de wereldoplossing die ik voor ogen had

      Reageer


      • #4
        Ik heb nog een paar zeelandnet-adressen, ik heb ook eens een verzoek ingestuurd om de 2FA uit te zetten, benieuwd...

        Reageer


        • #5
          Spamfilter van delta is niks gebruik tegenwoordig Malwarebytes Browser Guard als extensie en daar blokkeer ik de spam mee in webmail komt niet meer terug

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X