Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geld en nog meer geld verdienen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geld en nog meer geld verdienen

    Schande dat dit gewoon mag in dit land.
    Ze dwingen je gewoon om naar glasvezel over te gaan.
    https://www.nu.nl/tech/6310271/kpn-z....google.com%2F

    Bij Delta kun je gewoon op de coax blijven als je dat willt

  • #2
    Werkwijze van kpn is natuurlijk wel heel anders dan met Coax. Wellicht zijn de zeer oude kopere draadjes niet meer van deze tijd en te kostbaar om te onderhouden.

    Reageer


    • #3
      Tsja, schande, KPN is niet verplicht om een ongebruikt netwerk te blijven onderhouden. Ik zou 'schande' gebruiken bij echt belangrijke dingen.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
        Tsja, schande, KPN is niet verplicht om een ongebruikt netwerk te blijven onderhouden. Ik zou 'schande' gebruiken bij echt belangrijke dingen.
        Als je in de polder woont en je wordt afgesloten omdat de glasdraad daar ligt vind ik een schande van de kpn je wordt verplicht om te kiezen.
        Hou me hart vast als ze dit ook later in de rest van het land gaan doen zonder dat je er zelf een keuze in mag maken.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht

          Als je in de polder woont en je wordt afgesloten omdat de glasdraad daar ligt vind ik een schande van de kpn je wordt verplicht om te kiezen.
          Hou me hart vast als ze dit ook later in de rest van het land gaan doen zonder dat je er zelf een keuze in mag maken.
          Dan moet er in die polder eerst glas liggen en dan moeten ze ook nog 100% zeker weten dat iedereen over is, pas dan mogen/kunnen ze het uit zetten. Als 1 van de 100 huizen het koper nog gebruikt wordt, gaat (kan, mag) het niet uit. Ze zullen het dan denk ik wel heel vaak en steeds iets minder vriendelijk vragen...Niet roepen vóór je geslagen wordt. Iets verplicht moeten kiezen gebeurt op veel momenten en plekken, waarom is het bij dit wel schande?
          Laatst bewerkt door Koeba; 1 week geleden.

          Reageer


          • #6
            Was er een keuze toen in het jaar kruik de PTT de enorme investering heeft gedaan om door heel het land een koper draadje te leggen. Toen was er helemaal geen keuze, wilde je bellen dan moest je wel een abonnement nemen bij de PTT. Ok, je had een keuze……… je kon ook een telefooncel opzoeken. Ja, echt die bestonden. 😂🫣🤭

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X