Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kabel blijft voorlopig

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kabel blijft voorlopig

    https://www.delta.nl/klantenservice/uw-kabel-blijft/

    Vooralsnog blij mee. Voldoet prima.
    Blijft de ellende van glasvezel voorlopig nog een tijdje weg
    Laatst bewerkt door Rinus; 1 week geleden.
    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

  • #2
    Er zit mogelijk toch nog wel een addertje onder het gras...

    "DELTA blijft de kabel voor u beschikbaar houden, totdat wij onze diensten over glasvezel beschikbaar hebben op uw adres"

    Er ligt hier een glasvezelaansluiting, dus in theorie kunnen ze de kabel afsluiten.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
      https://www.delta.nl/klantenservice/uw-kabel-blijft/

      Vooralsnog blij mee. Voldoet prima.
      Blijft de ellende van glasvezel voorlopig nog een tijdje weg
      Ik ben blij

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
        Er zit mogelijk toch nog wel een addertje onder het gras...

        "DELTA blijft de kabel voor u beschikbaar houden, totdat wij onze diensten over glasvezel beschikbaar hebben op uw adres"

        Er ligt hier een glasvezelaansluiting, dus in theorie kunnen ze de kabel afsluiten.
        Ik ben een stuk minder blij

        Reageer


        • #5
          Laat ze dat dan maar een keer in een nieuwsbrief vermelden ook.

          Reageer


          • #6
            Er was hier een forumlid die jaren geleden zei dat coax al in 2022 gestopt zou zijn. Iets met teveel in de glazenbol gekeken

            Reageer


            • #7
              In meerdere dorpen is nog altijd geen fiber.
              Als er daar een nieuwbouwwijk komt, kan je dan altijd nog je kabelabo meenemen?

              Reageer


              • #8
                Volgens mij een helder verhaal. Maar feitelijk blijkt ook dat de kabel uit gaat op het moment dat er glasvezel geleverd gaat worden.

                En dit verhaal blijft in stand totdat de kabel niet meer van Delta is natuurlijk.
                Ik heb geen glazen bol... maar het ligt voor de hand dat twee netwerken naast elkaar niet blijft werken op de lange termijn.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
                  In meerdere dorpen is nog altijd geen fiber.
                  Als er daar een nieuwbouwwijk komt, kan je dan altijd nog je kabelabo meenemen?
                  Ik denk niet dat ze in een nieuwbouwwijk EN een kabelnetwerk EN een glasvezelnetwerk gaan aanleggen.

                  Reageer


                  • #10
                    Sinds wanneer heb jij geen glazenbol meer, Bordewolf?
                    Ik heb nog nergens gelezen dat jij deze hebt weggegooid ..

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                      Volgens mij een helder verhaal. Maar feitelijk blijkt ook dat de kabel uit gaat op het moment dat er glasvezel geleverd gaat worden.
                      Interessant, kun je zeggen waar dit gebeurt of al gebeurd is? Graag geen aannames maar providers en locaties waar coax 'uit gegaan' zou zijn.

                      Reageer


                      • #12
                        De eerste 10 jaar blijft het nog wel bestaan want in een appartement kunnen ze of willen ze het niet aanleggen

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Rippertje Bekijk bericht
                          De eerste 10 jaar blijft het nog wel bestaan want in een appartement kunnen ze of willen ze het niet aanleggen
                          Het kan, kost alleen meer tijd en moeite en dus ook geld.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

                            Ik denk niet dat ze in een nieuwbouwwijk EN een kabelnetwerk EN een glasvezelnetwerk gaan aanleggen.
                            Inderdaad, doen ze ook niet. En voor zover ik weet is de eerste uitrol van glasvezel geweest: aansluiten = afsluiten COAX in Zeeland.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                              Inderdaad, doen ze ook niet. En voor zover ik weet is de eerste uitrol van glasvezel geweest: aansluiten = afsluiten COAX in Zeeland.
                              Blijf niet zo zinloos drammen man. Jij weet er ook niets van hoe het werkt in Zeeland.
                              En reageer dan ook maar niet op berichten van mensen op jouw banlist.
                              Maakt het voor normale forumgebruikers ook wat duidelijker.
                              Laatst bewerkt door Rinus; 1 week geleden.
                              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X