Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen mail kunnen verzenden

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen mail kunnen verzenden

    Sinds een week kan ik via zeelandnet geen mails meer versturen. Ik zag dit probleem oa op dit forum enkele keren voorbij komen. Instellingen staan goed. Wachtwoord is veranderd, modem opnieuw opgestart. Geprobeerd met poort vd SMTP server --- geen resultaat. webmail lukt wel! Op windows, Linux en Android ineens hetzelfde probleem.
    Verschillende keren contac gehad met medewerkers, maar geen oplossing gevonden. Spam of een blokkade is volgens de medewerkers van zeelandnet niet aan de orde.
    Wie heeft er een oplossing of kan mij hiermee helpen?
    Dit is de foutmelding:
    Verzenden van het bericht is mislukt.
    Er is een fout opgetreden bij het verzenden van e-mail. De mailserver antwoordde:
    Client host rejected: == u (of uw apparaat) verstuurt of relayt ongewenste reclame-email (spam). dit is niet toegestaan. bel 0118-225575 (kabel) of 0118-255555 (zakelijk) om weer toegang tot de mailserver te krijgen. los wel eerst uw spamprobleem op! ==.
    Controleer de berichtontvanger ------------ en probeer het opnieuw.

  • #2
    Wordt je niet op prijs gestelde mail soms sutomatisch terug naar de afzender gestuurd, een zgn. bounce?

    Reageer


    • #3
      Nee, komt niets terug.

      Reageer


      • #4
        Ik bedoel eigenlijk of u spamberichten terug stuurt, bv met mailchimp.

        Reageer


        • #5
          Nee hoor.

          Reageer


          • #6
            Dan hoop ik dat een ander nog een nuttige tip voor u heeft.

            Reageer


            • #7
              Danku!

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X