Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Hinderlijke bug in TV ontvanger

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Hinderlijke bug in TV ontvanger

    Geen idee of het zin heeft om het hier te melden, maar wellicht wordt het opgepikt.
    Er is in de laatste update(s) van de TV ontvanger een vervelende bug geïntroduceerd. Mijn ontvanger heeft nu versie 6.2.0, maar mogelijk zat het ook al in een versie ervoor.

    Wat is het probleem:

    Als ik vanuit de programmagids iets wil terugkijken, dan kies ik een programma en dan komt vervolgens het scherm met de blauwe knop "Kijk". Kies je die, dan wordt normaal direct dat programma gestart wat je wil terugkijken. De bug is dat het geregeld voorkomt dat ik "Kijk" kies, en dat dan wel het programma start, maar dat het scherm met de "Kijk" knop blijft staan. Er wordt niet overgeschakeld naar het TV-beeld. En ik kom dan ook niet meer uit dit scherm, welke knop op de afstandbediening ik ook kies. Het enige wat helpt is de TV-ontvanger even uit- en weer inschakelen. Daarna werkt het weer normaal, ook het terugkijken van dat programma. Het gebeurt niet constant, maar best vaak en dat sinds een paar weken.

    De TV-ontvanger is trouwens een Amino Kamai
    Laatst bewerkt door JDN; 1 week geleden.

  • #2
    Ik heb ook zo'n probleem met de amino hij gaat elke keer uit al paar keer contact gehad ze hebben op afstand een reset gedaan,er is nu een storing opgemaakt ik zou binnen 5 dagen wat horen .hop

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door JDN Bekijk bericht
      Geen idee of het zin heeft om het hier te melden, maar wellicht wordt het opgepikt.
      Er is in de laatste update(s) van de TV ontvanger een vervelende bug geïntroduceerd. Mijn ontvanger heeft nu versie 6.2.0, maar mogelijk zat het ook al in een versie ervoor.

      Wat is het probleem:

      Als ik vanuit de programmagids iets wil terugkijken, dan kies ik een programma en dan komt vervolgens het scherm met de blauwe knop "Kijk". Kies je die, dan wordt normaal direct dat programma gestart wat je wil terugkijken. De bug is dat het geregeld voorkomt dat ik "Kijk" kies, en dat dan wel het programma start, maar dat het scherm met de "Kijk" knop blijft staan. Er wordt niet overgeschakeld naar het TV-beeld. En ik kom dan ook niet meer uit dit scherm, welke knop op de afstandbediening ik ook kies. Het enige wat helpt is de TV-ontvanger even uit- en weer inschakelen. Daarna werkt het weer normaal, ook het terugkijken van dat programma. Het gebeurt niet constant, maar best vaak en dat sinds een paar weken.

      De TV-ontvanger is trouwens een Amino Kamai
      DELTA-TV-team

      Reageer


      • #4
        Het lijkt me zeer storend als dat in beeld blijft hangen.

        Reageer


        • #5
          Zojuist had ik het weer.

          Het probleem lijkt vooral voor te komen als je een programma gaat terugkijken, terwijl je al een ander programma aan het terugkijken bent.

          Ik kijk bijvoorbeeld 's-avond vaak even twee journaals terug: eerst het nos journaal en dan het rtl journaal.
          Dan kies ik in de programmagids het nos journaal van bijvoorbeeld een uur geleden om terug te kijken, kies de "Kijk" knop en dat gaat goed. Een het einde van dat nos journaal kies ik (terwijl dat terugkijken nog loopt) direct de programmagids en kies daaruit het rtl journaal om terug te kijken en dan weer de "Kijk" knop. En dan blijft het scherm hangen in het scherm met de "Kijk" knop en schakelt niet naar het TV-beeld. Ik moet de TV-ontvanger dan even uit- en weer inschakelen om weer normaal gedrag te krijgen.

          Zoals gezegd gebeurt het niet altijd, maar als ik het heb ontstaat het wel op de manier zoals ik hierboven beschrijf. Voorlopig maar altijd het terugkijkprogramma netjes stoppen voordat ik een ander programma ga terugkijken. Kan natuurlijk, maar ik was dit erg gewend, en het is gewoon (sinds kort) natuurlijk fout.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X