Transitiemanagement

Artikelen over psychologie en transitiemanagement

Klantwaarde door transactioneel organiseren

0 reacties
Klantwaarde door transactioneel organiseren

Door Mary Staa

Het aangaan en onderhouden van sterke klantrelaties is belangrijk om uw organisatie financieel gezond te houden. Klantgerichte medewerkers hebben een positieve invloed op uw bedrijfsresultaat. Om als organisatie te blijven bestaan, moeten de medewerkers ervoor zorgen dat klanten zo goed mogelijk worden bediend. Dus u doet er alles aan om, samen met uw medewerkers, klantwaarde te creëren.

Om echt flexibel en klantgericht te kunnen werken, is het van belang dat medewerkers eigen initiatief en zelfsturing hebben binnen gegeven kaders. En managers dienen medewerkers hierin te ondersteunen. Dit vergt een overgang van positioneel naar transactioneel organiseren (bron: Prof. Dr. A. Wierdsma, 2009) . Het gaat hier niet om het veranderen van gedragsregels, maar om het veranderen van principes van samenwerken.

Lees meer: http://transitiemanagement.wordpress.com/2014/02/17/klantwaarde-creeren-door-transactioneel-organiseren/

0 reacties

- Er zijn nog geen reacties geplaatst.



Plaats een reactie

U bent nog niet ingelogd; hierdoor kunt u nog geen reactie plaatsen.
Ga eerst na de inlogpagina. Als u geen ZeelandNet abonnemenent heeft kunt u een gast-account gebruiken.