Transitiemanagement

Artikelen over psychologie en transitiemanagement

Reduceren onrust en (soms onnodige) onzekerheid

0 reacties
Reduceren onrust en (soms onnodige) onzekerheid

Door Mary Staa

Iedere organisatieverandering heeft altijd een zinvol doel; de organisatie moet sterker, efficiënter, innovatiever of klantgerichter worden of dient een betere marktpositie te verwerven. Voor de organisatie als geheel dient het veranderdoel te leiden tot winst. Voor medewerkers is het echter vooral een bron van onzekerheid.

Medewerkers vragen zich af wat de organisatieverandering betekent voor hun baan, positie en voor hun rechten en plichten. Deze onzekerheid is mogelijk in uw ogen nergens voor nodig…..toch dient u ermee om te gaan want voor medewerkers is het een verlammend gevoel dat veel tijd en energie kost. Hoe kunt u met de onzekerheid van uw medewerkers omgaan?

Wilt u hier meer over weten? Klik dan op deze link: http://transitiemanagement.wordpress.com/2011/08/14/reduceren-van-onrust-en-soms-onnodige-onzekerheid-bij-organisatieverandering/

0 reacties

- Er zijn nog geen reacties geplaatst.



Plaats een reactie

U bent nog niet ingelogd; hierdoor kunt u nog geen reactie plaatsen.
Ga eerst na de inlogpagina. Als u geen ZeelandNet abonnemenent heeft kunt u een gast-account gebruiken.