ZeelandNet

Recensies

21.971 beoordelingen over meer dan 5.555 bedrijven

m de roon over Hudson Reed:

‘Slecht product en garantie wordt niet nagekomen’

  • Aanbod: 8
  • Prijs/kwaliteit: 3
  • Gebruiksgemak: 6

- Bezoek website

door m de roon @ 20-01-2017 om 17:213/5 StarStarStar
Wij hebben een wastafelkraan van Hudson Reed die ruim binnen de garantietermijn is gaan lekken en waarbij ook het chroom is gaan roesten en bladderen. Volgens Huson Reed valt lekken niet onder de garantie. Roest en bladderen valt er wel onder mits goed onder houden. Ja u raadt het al , na besturing van de foto kan Hudson Reed zeggen dat de oorzaak slecht onderhoud is. Dit terwijl wij zeer zuinig op onze spullen zijn en de kraan na gebruik wordt schoongemaakt en gedroogd ! Zoals Hudson Reed dus adverteert met 10 jaar garantie, blijkt dus niets waard te zijn want men wringt zich in allerlei bochten om niets aan het probleem te hoeven doen.
Een nieuw produkt van Hudson Reed ziet er prachtig uit maar in werkelijkheid is het Chinese rommel waarbij als het er op aankomt men de klant met een kluitje het riet instuurt. Ik ben er net als vele anderen ingestonken maar zoals blijkt goedkoop is duurkoop. U bent dus gewaarschuwd.

Plus

ziet er mooi uit.

Min

niet duurzaam en wordt snel lelijk, slechte service, weinig kans op nakomen garantie.

Aanbeveling?

Nee, onbetrouwbaar, slecht product

Bekijk alle 14 beoordelingen van Hudson Reed