ZeelandNet

Recensies

21.971 beoordelingen over meer dan 5.555 bedrijven

Jeroen Gaerdelen over TicTacPhoto:

‘Je kan je fotoboek beter ergens anders bestellen!’

  • Aanbod: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
  • Gebruiksgemak: 1

- Bezoek website

Kwaliteit: 0,0!
Communicatie: 0,0!
Klantvriendelijkheid: 0,0!
Bestel a.u.b. ergens anders!

Hieronder ons verhaal:

Onze ouders bestelden met de overschot van onze trouwfoto's (die niet werden weerhouden voor ons trouwalbum), met een Vivabox-bon
een fotoboek bij TicTacPhoto. De ontgoocheling was groot toen het fotoboek met de post arriveerde!
De coverfoto stond niet eens in het midden en de meeste foto's waren zo slecht van kwaliteit, dat ik het met mijn oude inktjet -
printer heel waarschijnlijk nog beter had kunnen doen! Heel wat gezichten zijn erg vaag afgedrukt, zodat je van mijlen ver alleen kunt
zeggen: "Wat voor rommel is dit?!" Gewoon TE beschamend om aan vrienden of familie te laten zien!

We besloten om het fotoboek terug te sturen op 29 maart 2015 en betaalden hiervoor €14,40, vergezeld met een brief die duidelijk aangaf
wat onze wensen waren: ofwel een deftig fotoboek, ofwel gewoon ons centjes terug.
Tot onze verbazing hoorden we ruim 2 weken lang niks van TicTacPhoto!! We namen dan maar zelf terug via mail contact op 14 april 2015.
Eindelijk schoten ze wakker bij TicTacPhoto en vroegen ze een dag later om het bestelnummer te bevestigen, wat we die dag ook deden.
WEEROM 2 weken geen teken van leven!? We nemen terug contact op 29 april. De dag erna krijgen we antwoord dat ze meerdere prints
hebben gemaakt en spoedig een nieuw fotoboek zullen opsturen. Bovendien durven ze in hun bericht schrijven dat de lage kwaliteit van
het fotoboek te wijten is aan de kwaliteit van onze foto's?! Ik zal dit onze fotograaf maar best niet vertellen, zeker?!
Of laten we TicTacFoto ons trouwalbum eens zien? Je moet het maar durven!!
Weerom zijn 2 weken van siberische stilte voorbijgegaan. Onze laatste mail van 13 mei 2015 wordt zelfs niet eens meer beantwoord!

We zijn nu exact 50 dagen na het terugsturen van het fotoboek.
We betaalden dus samen ruim €40 en hebben nu gewoon NIKS, behalve een hoop mails en miserie!

We hadden TicTacPhoto nochtans verwittigd dat deze evaluatie eraan zat te komen, maar het schijnt hen niet te deren.
Gelukkig zijn er veel alternatieve fotodiensten waar wij WEL tevreden over zijn: vb. Pixum & Vistaprint.
Eén goed raad: bestel bij hen en niet bij TicTacPhoto!

Plus

Over TicTacPhoto valt helaas niks positiefs te zeggen!

Min

Hiervoor verwijs ik graag naar het verhaal hierboven (algemene indruk).

Aanbeveling?

Nee, zeker niet!

Bekijk alle 5 beoordelingen van TicTacPhoto