ZeelandNet

Recensies

21.971 beoordelingen over meer dan 5.555 bedrijven

Mrna over iHoesje.nl:

‘Zeer slechte service ervaren hier!’

  • Aanbod: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
  • Service: 1

- Bezoek website

Ik ontving een ander artikel dan ik besteld had van iHoesjes, en stuurde het daarom uiteraard retour. Het retourneren laat iHoesjes als volgt doen: ik moest mijn eigen adres op de enveloppe doorstrepen en er groot RETOUR AFZENDER bij zetten. Ik weet niet of postnl daar blij mee is, maar zo schrijft iHoesjes het mij als klant voor dus ik deed het. Echter, mijn bestelling is van oktober en iHoesjes heeft zeggen ze nog steeds niks retour van mij en daarom krijg ik mijn 14,95 niet terug. De meneer van iHoesjes zei net aan de telefoon tegen mij toen ik de vreemde methode van retourzenden aankaartte: postnl heeft bezorgplicht dus ze moeten het bezorgen. Vervolgens wacht ik al weken op mijn geld want ihoesjes zegt mijn retourzending niet ontvangen te hebben. Dat kan kloppen als je op deze manier retour laat zenden... Ik heb nu meerdere malen gebeld en krijg steeds te horen dat het niet ontvangen is en ik een week later terug moet bellen maar mijn bestelling is van oktober en we zitten al in december: ik wil mijn 14,95 nu terug. Nee zegt de meneer als ik bel. Nu ben ik het zat. Ik vind de service erg slecht en onvriendelijk en de werkwijze van dit bedrijfje dubieus.

Plus

Min

Zeer slechte service, aan lijntje houden, dubieuze manier van retour laten zenden.

Aanbeveling?

Nee, Ik ontving een ander artikel dan ik besteld had van iHoesjes, en stuurde het daarom uiteraard retour. Het retourneren laat iHoesjes als volgt doen: ik moest mijn eigen adres op de enveloppe doorstrepen en er groot RETOUR AFZENDER bij zetten. Ik weet niet of postnl daar blij mee is, maar zo schrijft iHoesjes het mij als klant voor dus ik deed het. Echter, mijn bestelling is van oktober en iHoesjes heeft zeggen ze nog steeds niks retour van mij en daarom krijg ik mijn 14,95 niet terug. De meneer van iHoesjes zei net aan de telefoon tegen mij toen ik de vreemde methode van retourzenden aankaartte: postnl heeft bezorgplicht dus ze moeten het bezorgen. Vervolgens wacht ik al weken op mijn geld want ihoesjes zegt mijn retourzending niet ontvangen te hebben. Dat kan kloppen als je op deze manier retour laat zenden... Ik heb nu meerdere malen gebeld en krijg steeds te horen dat het niet ontvangen is en ik een week later terug moet bellen maar mijn bestelling is van oktober en we zitten al in december: ik wil mijn 14,95 nu terug. Nee zegt de meneer als ik bel. Nu ben ik het zat. Ik vind de service erg slecht en onvriendelijk en de werkwijze van dit bedrijfje dubieus.

Bekijk alle 2 beoordelingen van iHoesje.nl