ZeelandNet

Recensies

21.971 beoordelingen over meer dan 5.555 bedrijven

Mark Rozeboom over DFDS Seaways:

‘Magertje. DFDS loopt achter mete verouderde boten’

  • Aanbod: 5
  • Prijs/kwaliteit: 5
  • Gebruiksgemak: 1

- Bezoek website

DFDS loopt achter met verouderde, te smalle boten. Het wagenpark van tegenwoordig omhelst grotere, bredere auto's. Hierdoor is het praktisch onmogelijk om op een normale manier de auto te verlaten. De hutten zijn klein en zijn itt de Stenaline niet voorzien van Flatscreen TV's. De hutten hebben geen leeslampjes op de bovenste 'bunks'. Douchen moet je als het ware zittend op de WC doen. De prijs in het café is wisselend op beide boten en veel te duur. 9 pond voor een bordje patat zonder iets erbij is schandalig. Het personeel daarentegen is vriendelijk en behulpzaam.
DFDS is een klant kwijt. Ik rijd liever een stukkie verder vanaf Harwich, maar dan heb ik een grotere luxe.

Plus

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Min

Verouderde boten, stinkende hutten, luidruchtige dronken passagiers waar niet tegen opgetreden wordt, te nauwe autodek. Iemand die gehandicapt is kan zijn auto niet verlaten. (moet die dan een nacht in de auto blijven?) Meubilair dat loslaat, wc's die niet adequaat doorspoelen... moet ik doorgaan?

Aanbeveling?

Nee, eerst nieuwe boten, dan bekijk ik nog of ik zelf een overtocht ooit met dfds zal maken.

Bekijk alle 41 beoordelingen van DFDS Seaways