Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Zorgverzekeraar AnderZorg sleept klant voor rechter om 14 cent

3.707 stemmen | Geplaatst op 19 mei 2019 | Website

Logisch, je moet gewoon betalen
17.6%
Nee, dit gaat te ver
82.4%

Reacties (13)

Baltimore 19 May 2019
Zal wel uit Zeeland lomen die zorgverzekeraar. Daar letten ze op de centjes .... heen cent te vee ... te weinig in dit geval
mark27 19 May 2019
Het wordt steeds gekker in dit land!!! Heel goed dat de rechter die zorgverzekeraar op zijn plek heeft gezet!!!
Stockholm 19 May 2019
Zelf heb ik een aantal jaren terug even bij Anderzorg gezeten omdat het financieel aantrekkelijk leek maar toen ik op diverse forums las dat hun klanten service tegenviel, ben ik weer terug gegaan bij mijn oude vertrouwde zorgverzekeraar. Blij dat ik dit heb gedaan nu ik dit lees. Wat een afgang en het laat volgens mij ook zien dat het niet zo goed gaat met Anderzorg als je al mensen gaat lastig vallen voor 14 cent.
h@n 19 May 2019
Boft ie nog. Als ie contant had betaald was ie 15 cent kwijtgeweest.
K. Nuks 19 May 2019
QED oftewel, zie hier het bewijs geleverd. Zorgverzakeraars horen in mijn optiek bij de laagste vorm van menselijk leven. Er is NIETS goeds uit voortgekomen sinds ze door onze alwetende Haagse 'elite' hun vurige vingers in onze portemonnee mogen slaan. De zorg is tot op het bot uitgeknepen, onrendable (!) ziekenhuizen motten sluiten en patiënten, die vet betalen voor zorg, worden onderdeel van het verdienmodel dat tegenwoordig de zorg is. Je zou denken dat je als patiënt/klant (!) in zo'n commercieel gedreven businessmodel met alle egards behandeld zou horen te worden maar niets in minder waar. De bottom line is wat telt bij de achter steen, glas en beton verschanste zorgverzakeraars. Altijd ben ik van mening geweest dat ze meer waarde hechtten aan één Euro dan de duuvel aan een ziel. Maar ik heb de plank misgeslagen, mea culpa, het blijkt 14 cent te zijn. Ten tijde van WOII hadden de nazi's een term voor het verwijderen van ongewensten. Die term is ook van toepassing op zorgverzakeraars.
annemien123 19 May 2019
Neem een goede zorgverzekeraar en niet zo'n onbekend geval dan heb je die ellende niet. Goedkope zorgverzekeraars werken niet net zomin als Ditzo, ook zo'n geval apart. Dat is een verzekeraar zonder kantoor dus 3 x niks. Neem een goede verzekeraar dan heb je dit soort problemen niet.
divar 19 May 2019
volgens mij zijn er geen goede zorgverkeraars wel slechte en hele slechte
Epi Curus 19 May 2019
Sorry, maar zoiets mag je niet zeggen @Nuks!
K. Nuks 19 May 2019
@ Epi Curus. Ach, geheel PC mag dat niet gezegd worden. Dus lieden die om geldelijk gewin bewust (!) de zorg uitknijpen op elk aspect, met het rode potlood bepalen wat een arts wel of niet mag, op de stoel van de arts gaan zitten, iedereen met een loden bureaucratische last opzadelen, moeten met fluwelen handschoenen aangepakt worden!?!? Kijk naar het 'zorgstelsel' in de USA en word wakker, meneer/mevrouw Epi Curus, dat is ons voorland.
Epi Curus 19 May 2019
Ik moet bekennen @Nuks, dat ik het woord wat ik dacht te lezen er niet als zodanig stond. In die zin was ik feitelijk voorbarig. En de waarneming is de enige bron van kennis.
plets 19 May 2019
Ik heb niet gestemd hierop. Ik vind dat je eest zou moeten weten hoe het gekomen is dat er 14 cent te weinig betaald was en waarom.
hanshofman 19 May 2019
De reden staat in het artikel. De persoon had eerst een betalingsachterstand en toen hij/zijn eenmaal betaalde, betaalde hij/zijn niet de 14 centen achter de komma. Dat riekt naar bewust ergerlijk uitdagen. IK heb in mijn voormalige bedrijf ook eens een klant die het presteerde 2x het bedrag zelf aan te passen met 34,00 naar beneden.. en dat na al een enorme tegemoetkoming en geduld met het geleverde werk. Ja, dan gaat om een principe kwestie als je naar een incassobureau gaat. Al gaf deze mevrouw er geen fluit om ze deed het de 2e keer weer. De derde keer heb ik haar niet meer geleverd. Een rekening behoor je gewoon te betalen, wat je ook mag vinden van een bedrijf of organisatie. Als je het niet eens bent met een bedrijf moet je er geen klant van zijn. Het is nog redelijk coulant dat de organisatie de hand in eigen boezem steekt en het als een communicatie stoornis benoemt. Maar dat gaat buiten de verschuldigde 14 cent om. Dat ging over de kosten die er na kwamen volgens het artikel.
Jan met de korte achternaam 19 May 2019
In het begin is het een volautomatisch systeem met computers die tot op de cent nauwkeurig registreren of je betaalt hebt. Zo niet dan volgen er automatisch aanmaningen en daarna word door de computer de deurwaarder geregeld. Hier had bij de deurwaarder al een lampje moeten rinkelen. Echter deurwaarders zijn ook geldwolven en als ze geld ruiken dan gaan ze er achteraan. Want hun tijd kost ook geld. Daarna volgt de rechtbank en als je dan als bedrijf nog niet doorhebt dat dit niet kan ben je dom. Ik denk dat ze daar dachten van: er zijn extra incasso kosten gemaakt voor de deurwaarder en die gaan wij niet betalen. Menselijkheid zit er niet meer in. Maar goed ze hadden kunnen weten en verwachten dat deurwaarders kosten en de kosten van de rechtbank zon 1000 euro denk ik voor hun rekening zou zijn als ze de zaak verloren. Maar goed dat betaald de verzekerde wel met zijn allen. Een reden om naar een andere maatschappij over te stappen. Tijd voor het Nationaal Zorgplan
U moet eerst inloggen voordat u kunt reageren.