Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ziggo Sport Totaal Go is uitgebreider nu

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Ziggo Sport Totaal Go is uitgebreider nu

Weet niet of iemand dit al gemeld heeft maar zie het net pas als je nu naar Ziggo Sport Totaal Go gaat en uiteraard ben ingelogd dan zie je op dit moment het volgende:

Ziggo Sport 1

Ziggo Sport 2

Ziggo Sport 3

Ziggo Sport 4

Ziggo Sport 5

Ziggo Sport 6

Ziggo Sport 7

Ziggo Sport 8

Ziggo Sport 9
    ​​​​​​
    Ziggo Sport 10

Ziggo Sport Streaming

Ziggo Sport Streaming

Laatst bewerkt door loeffenr; 28 Aug 2024, 19:17.

Wat zenden ze daar uit met zoveel kanalen herhaling van herhaling?

Reageer

Tijdens groepsfase UEFA voetbal worden soms 12 wedstrijden gelijktijdig of overlappend gespeeld. En die zijn allen live bij Ziggo Sport te zien voor Totaal abonnees.

Reageer

Bedankt voor de info jacco dan mis ik niks want kijk geen voetbal

Reageer

Tot 21 streams dus :

https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo...uefa-voetbal-/

Reageer

Oorspronkelijk gepost door loeffenr Bekijk bericht
            Weet niet of iemand dit al gemeld heeft maar zie het net pas als je nu naar Ziggo Sport Totaal Go gaat en uiteraard ben ingelogd dan zie je op dit moment het volgende:

Ziggo Sport 1

Ziggo Sport 2

Ziggo Sport 3

Ziggo Sport 4

Ziggo Sport 5

Ziggo Sport 6

Ziggo Sport 7

Ziggo Sport 8

Ziggo Sport 9
            ​​​​​​
            Ziggo Sport 10

Ziggo Sport Streaming

Ziggo Sport Streaming

Is dit als je een abonnement bij Ziggo hebt ?
            Heb zelf een abo via Delta en heb tot op heden nog gewoon 1 t/m 6 Ziggo Sport.

Reageer

https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo...sung-smart-tv/

Onder druk wordt opeens alles vloeibaar. Ziggo Go nu wel voor 2019 Samsung televisies.
              Ik heb een nieuwere tv, maar je zit dat wanneer de noodzaak er is men opeens dingen doet waarvan men voorheen riep: dat kan niet, tv is te verouderd etc.

Reageer

Maar dit gaat niet over deze online kanalen van Ziggo Sport Totaal. Die zijn online niet via de app Ziggo GO maar Ziggo Sport Totaal (GO) te bekijken. En die app is er voor geen enkele televisie of online mediaspeler. En gaat er op korte termijn ook niet komen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                  Maar dit gaat niet over deze online kanalen van Ziggo Sport Totaal. Die zijn online niet via de app Ziggo GO maar Ziggo Sport Totaal (GO) te bekijken. En die app is er voor geen enkele televisie of online mediaspeler. En gaat er op korte termijn ook niet komen.
                  Neemt niet weg dat er altijd werd geschermd dat het niet kon toch?

Reageer

De juiste DRM beveiliging is aanwezig vanaf Tizen 5.0. Ziggo heeft enkele maanden geleden als eerste de app uitgebracht voor Tizen 5,5. En heeft die app nu voor 5.0 geschikt gemaakt.

Reageer

https://www.totaaltv.nl/nieuws/opnie...al-abonnement/

Reageer

Kost 17 euro per maand vind ik wel duur om enkel een beetje voetbal te kijken daar
                        Is duurder dan Viaplay die kost maar 13.49 per maand

Reageer

Het is jammer dat het Europees voetbal naar een betaalsite is gegaan.
                          Ik kan me niet voorstellen dat men dit niet gaat merken aan de inkomsten.
                          Eigenlijk hoop ik dat deze drastisch gaan kelderen om deze reden.
                          Ik vind tv en internet al duur genoeg zo en ga er zeker niet extra voor betalen.
                          Bovendien vind ik wat die zenders van ziggo verder bieden ook zeker de moeite niet waard om er zelfs maar over te gaan nadenken.

Reageer

Sportpakket word ook iets duurder maar dat zal wel door Ziggo Sport Totaal komen :

https://www.delta.nl/televisie/extra...s/sportpakket/
                            Laatst bewerkt door driepinter; 1 week geleden.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                            X