Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DeltaFiber boekt vooruitgang maar vergeet zijn roots.

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Dan wordt je toch aangelegd en kun je dus ook Delta kiezen straks... Delta legt indirect dus al aan.
    Dat moet nog blijken ze zitten nu op 23% en het moet 40% zijn, maar het is nog maar drie weken.

Dus wie weet gaat gehele plan wel niet door.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

Dat moet nog blijken ze zitten nu op 23% en het moet 40% zijn, maar het is nog maar drie weken.

Dus wie weet gaat gehele plan wel niet door.
      Meestal wel, zeker wanneer sowieso de koper vervangen moet worden

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
        Meestal wel, zeker wanneer sowieso de koper vervangen moet worden
        Het (...) koper vervangen??
        Graag de bron vermelden en laat even weten 'wanneer' het is, wanneer sowieso de koper vervangen wordt...😂
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Ja, wat is de bron, Bordewolf?

Reageer

Het zal er nu wel niet meer van komen ook :

https://www.zeelandnet.nl/forum/welk...laansluitingen

De kleine onrendabele gebieden worden afgestoten dus geen Delta glasvezel meer in Grijpskerke

Reageer

De kleine onrendabele gebieden worden afgestoten dus geen Delta glasvezel meer in Grijpskerke
              De vraag is of Delta als provider gewoon uberhaupt op het Glaspoort Netwerk gaat komen. Ik denk namelijk van wel.
              Ze zullen op de aansluiting waar Glaspoort/draad gaat leveren sowieso al beschikbaar blijven, dus wordt het technisch ook mogelijk gemaakt dat dit via dat netwerk een mogelijkheid wordt.
              Het netwerk wordt immers overgenomen. Dus wat gaat ze dan tegen houden om om niet meteen op alle Glaspoort aansluitingen te leveren? Het opent voor Delta gewoon een groter potentieel aan aansluitingen.

Overigens is er ook nog GlasDraad en GlasHart. Mijn voorspelling is dat heel het Delta Netwerk verdwijnt en de providers Delta en Caiway zullen blijven bestaan, al verwacht ik daar wel een fusie of overname met een andere provider op termijn wanneer het niet meer interessant blijkt zelf als provider alles up and running te houden.

En in mijn visie gaat dit ook iets doen met het Coax-netwerk. Wanneer je toch al bezig bent met afstoten. Hoe interessant is dat voor Glaspoort/hart/Draad?? Ik denk het niet.
              Dus op termijn zie ik daar echt wel gebeuren dat dit naar Ziggo gaat.

Reageer

Alleen ben ik geen klant bij ZLM

https://archive.is/iHvPu

Hij is klant bij Delta, al vindt hij het wel teleurstellend dat het bedrijf in het buitengebied klanten die glasvezel willen in de kou laat staan. ,,Dat is niet wat je van een echt Zeeuws bedrijf verwacht. Dat stáát voor zijn Zeeuwse klanten, dat kent zijn achterban.”

Reageer

Vreeemd driepinter !! In het bericht gaat het over bestaande aansluitingen.

Reageer

Wat ik in dit hele verhaal curieus vind, als ik de reclame bekijk van delta glasvezel heeft heel walcheren al glasvezel op het kaartje.

Reageer

Dit is wel een beetje een tegenstrijdig verhaal want dan moet je het wel kunnen kiezen natuurlijk :

Glasvezel en het milieu: een duurzame verbinding | DELTA

Reageer

Dit is wel een beetje een tegenstrijdig verhaal want dan moet je het wel kunnen kiezen natuurlijk :

En dat bericht krijg je dan ook als zeeuwse klant van het eerste uur in de mailbox.....doe je een glasvezel-beschikbaarheidstest is het resultaat bedroevend: "op uw adres (nog) niet beschikbaar".

Ronduit een uitermate treurige wanvertoning van Delta in 'hun' provincie. O ja: het gebied in Zeeland waar ik woon, is al wel blauw gekleurd...
                        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Klopt, maar dat geldt ook voor de provider Delta die alleen op het eigen netwerk beschikbaar is. Het is wachten op overnames.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                          X