Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Overstappers van DSL of coax naar glasvezel zijn grotendeels tevreden

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    En voor wie het niet wist had Delta altijd een combinatiekorting met energie, dit geldt helaas alleen voor een jaar of driejaarcontract en die is niet meer af te sluiten.
    Je zou dan gratis sneller internet krijgen (al is het vaag of dat dan 400 Mbit of 1Gbps is).
    E1_04C_103_AV_V1.pdf (deltaenergie.nl)

    Dit is voor mij ongunstig. Delta Energie heeft voor mij gunstige variabele prijzen, mocht daar nu ook die actie voor gelden dan zit dat in de knel met het eerder verkregen aanbod voor het verlengen van nog een jaar, waarbij ik 1Gbps gratis gratis erbij krijg en ook alleen de basisprijs betaal.
    Sneller internet in combinatie met energie geldt alleen voor kabel klanten.

    20210707-combineer-en-profiteer.pdf (delta.nl)
    Laatst bewerkt door driepinter; 10 Aug 2022, 14:02.

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

      Sneller internet in combinatie met energie geldt alleen voor kabel klanten.

      20210707-combineer-en-profiteer.pdf (delta.nl)
      Ik zie dat het voordeel ook niet erg groot is… eerder kreeg je 5 euro korting ongeacht welk abo (ook glasvezel)

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
        Delta Energie heeft voor mij gunstige variabele prijzen
        Heb je daar een link van? Wil graag eens zien of die voor ons ook gunstig zijn.

        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
          Heb je daar een link van? Wil graag eens zien of die voor ons ook gunstig zijn.
          Ik kijk op gaslicht.com. Daar kun je goed vergelijken en zien welke aanbieder past (let op variabele tarieven).
          Ik moet wel overstapppen, mijn huidige is met variabele tarieven te duur.

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk bericht
            Tevreden met glas of niet , je kunt niet meer terug naar coax , heb ik gehoord.
            Voor zover ik nu begrijp klopt dit niet. Kan Jeroen of deltacpe dit (aub) bevestigen of ontkennen?

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X