Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Overstappers van DSL of coax naar glasvezel zijn grotendeels tevreden

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door L. van der Meer Bekijk bericht
    Bij ons in het appartementencomplex ligt de glasvezel binnen op de begane grond. Echter zal de VvE zelf de kosten moeten ophoesten om de appartementen op de glasvezel aan te sluiten.
    Terecht.

    Reageer


    • #17
      Zat voorheen bij KPN, idd ADSL...


      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

        Terecht.
        De keerzijde is niet meegaan, maar dat gaat iets doen met de verkoopwaarde van het appartement.
        Dus die kosten verdien je terug.

        Reageer


        • #19
          ik blijf wel aan dat koperdraadje hangen van KPN
          Stabiel en snelheid is meer als genoeg als alleenstaande zonder al die tablets en gsm’s
          alles via utp. wel zo stabiel 😉👍

          Reageer


          • #20
            Als ik alles moet geloven zal het misschien wel waar zijn maar als je het forum hier leest is er heel veel over dat glas te lezen wat toch niet zo goed is dus is mijn motto bij dit onderwerp.

            Blijf bij (coax) wat je heb het is nog steeds sneller dan glas en uploaden ja dat doe ik niet zo vaak dus hoef dat niet zo snel te zijn

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Hallo58 Bekijk bericht
              ik blijf wel aan dat koperdraadje hangen van KPN
              Stabiel en snelheid is meer als genoeg als alleenstaande zonder al die tablets en gsm’s
              alles via utp. wel zo stabiel 😉👍
              Dat kan, echter zet KPN de koper uit wanneer er glasvezel komt, je wordt dan overgezet. Ook KPN wil geen 2 netwerken onderhouden.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                Ook KPN wil geen 2 netwerken onderhouden.
                Bron?

                [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                  Bron?
                  Strategie is in 2027 alle koper uit. In 2023 wordt daar al aan begonnen
                  https://tweakers.net/nieuws/163734/k...-2023-uit.html
                  https://www.kpnnetwerk.nl/nieuws/nieuws/drie-miljoenste-glasvezelaansluiting-bij-kpn-een-feit/

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                    Volgens mij halen ze die nooit uit de grond dus kun het ook blijven gebruiken.
                    Kijk maar eens naar de oude grensbuizen die rode van steen die liggen ook nog in de grond en bij oude huizen worden die ook nog gebruikt in plaats van plastic en dat vanaf de jaren 1970 al een plan

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door buizerd Bekijk bericht

                      Volgens mij halen ze die nooit uit de grond dus kun het ook blijven gebruiken.
                      Kijk maar eens naar de oude grensbuizen die rode van steen die liggen ook nog in de grond en bij oude huizen worden die ook nog gebruikt in plaats van plastic en dat vanaf de jaren 1970 al een plan
                      Ze trekken ze niet uit de grond, maar men maakt er geen gebruik meer van. Heb je koper dan wordt je met de komst van glasvezel sowieso overgezet.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                        .......met de komst van glasvezel..... sowieso overgezet.
                        ....en dat kan heel wat gebieden/dorpjes nog wel wat jaren duren.....
                        Er zijn ook heel veel mensen die (nog) telefoneren via koperdraadjes....
                        Laatst bewerkt door Rinus; 6 Aug 2022, 17:25.
                        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                        Reageer


                        • #27
                          Hoe zit het met de kosten van glasvezel, zijn daar nog extra kosten aan verbonden bij aansluiting of hogere kosten per maand?
                          Ligt er natuurlijk ook aan welk abonnement je neemt.
                          Ik heb mij hierin nog niet zo verdiept..

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door willoow Bekijk bericht
                            Hoe zit het met de kosten van glasvezel, zijn daar nog extra kosten aan verbonden bij aansluiting of hogere kosten per maand?
                            Ligt er natuurlijk ook aan welk abonnement je neemt.
                            Ik heb mij hierin nog niet zo verdiept..
                            Glasvezel aanleg is gratis en kost € 42,50 p/mnd (150Mbps) + € 12,50 extra voor 50 tv zenders.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                              Glasvezel aanleg is gratis en kost € 42,50 p/mnd (150Mbps) + € 12,50 extra voor 50 tv zenders.
                              Ik ga een jaar verlengen en kreeg een aanbod voor 1Gig goedkoper dan ik nu heb als actiekorting voor verlengen!
                              Half september terugbellen, indien de pakketten voor die tijd nog wijzigen krijg ik een ander aanbod!
                              Heel netjes van Delta en geen geduvel met weer overstappen naar Caiway.

                              Reageer


                              • #30
                                En voor wie het niet wist had Delta altijd een combinatiekorting met energie, dit geldt helaas alleen voor een jaar of driejaarcontract en die is niet meer af te sluiten.
                                Je zou dan gratis sneller internet krijgen (al is het vaag of dat dan 400 Mbit of 1Gbps is).
                                E1_04C_103_AV_V1.pdf (deltaenergie.nl)

                                Dit is voor mij ongunstig. Delta Energie heeft voor mij gunstige variabele prijzen, mocht daar nu ook die actie voor gelden dan zit dat in de knel met het eerder verkregen aanbod voor het verlengen van nog een jaar, waarbij ik 1Gbps gratis gratis erbij krijg en ook alleen de basisprijs betaal.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X