Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Overstappers van DSL of coax naar glasvezel zijn grotendeels tevreden

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Overstappers van DSL of coax naar glasvezel zijn grotendeels tevreden

    Het proces mag dan tergend zijn, maar klanten die overstappen van een 'traditionele' internetverbinding via DSL of coax naar glasvezel zijn bijna allemaal tevreden. Dat blijkt uit onderzoek van Telecompaper onder Nederlandse klanten. Het mag dan wel wat moeite, tijd en energie kosten, maar als je eenmaal overgestapt bent blijkt dat het voor de gemiddelde Nederlander allemaal waard te zijn.
    https://nl.hardware.info/nieuws/8233...deels-tevreden

  • #2
    Bijna een kwart is dus niet tevreden. Tel daarbij op diegenen die bewust niet overgestapt zijn, dan kom je toch wel tot een behoorlijk aantal mensen die minder enthousiast zijn.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
      Bijna een kwart is dus niet tevreden. Tel daarbij op diegenen die bewust niet overgestapt zijn, dan kom je toch wel tot een behoorlijk aantal mensen die minder enthousiast zijn.
      Tsja. Glas halfvol, half leeg. Groter glas?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

        Tsja. Glas halfvol, half leeg. Groter glas?
        Geen probleem. Voor mij voorlopig gewoon geen glas.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

          Geen probleem. Voor mij voorlopig gewoon geen glas.
          Grinnik, goeie.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
            Bijna een kwart is dus niet tevreden. Tel daarbij op diegenen die bewust niet overgestapt zijn, dan kom je toch wel tot een behoorlijk aantal mensen die minder enthousiast zijn.
            Je ziet dat ook Ziggo terrein aan het verliezen is. Coax is straks de Nokia3610 of het koper van KPN

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
              Je ziet dat ook Ziggo terrein aan het verliezen is. Coax is straks de Nokia3610 of het koper van KPN
              We hebben het hier over de ontwikkelingen bij Delta en niet bij Ziggo en/of KPN.

              Maar coax werkt voorlopig uitstekend.
              Voordat overal waar nu coax ligt, ook glasvezel écht beschikbaar is, zijn we heel wat jaartjes verder.
              Gelukkig maar.
              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                We hebben het hier over de ontwikkelingen bij Delta en niet bij Ziggo en/of KPN.

                Maar coax werkt voorlopig uitstekend.
                Voordat overal waar nu coax ligt, ook glasvezel écht beschikbaar is, zijn we heel wat jaartjes verder.
                Gelukkig maar.
                Maar Rinus, ook jij gaat er een keer aan moeten geloven hoor.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                  Maar Rinus, ook jij gaat er een keer aan moeten geloven hoor.
                  Goed lezen Koeba...goed lezen:

                  ......"voorlopig" en "heel wat jaartjes".... duiden erop dat ik er rekening mee houd dat eea zeker, maar langzaam, dichterbij komt.
                  Voorlopig zal het mijn tijd wel duren.
                  [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                  Reageer


                  • #10
                    Tevreden met glas of niet , je kunt niet meer terug naar coax , heb ik gehoord.

                    Reageer


                    • #11
                      Ik wacht ook nog even af, kan altijd nog beslissen.
                      Ik lees ook dat er wat nadelen zijn, ben wel benieuwd naar de reacties van glasvezel voor de komende tijd..
                      Zo heb ik ook gelezen dat bij Delta de coax helemaal eraf gaat en bij o.a. KPN niet.
                      Dus nog tijd genoeg..

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door willoow Bekijk bericht
                        Ik wacht ook nog even af, kan altijd nog beslissen.
                        Ik lees ook dat er wat nadelen zijn, ben wel benieuwd naar de reacties van glasvezel voor de komende tijd..
                        Zo heb ik ook gelezen dat bij Delta de coax helemaal eraf gaat en bij o.a. KPN niet.
                        Dus nog tijd genoeg..
                        KPN coax?

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                          KPN coax?
                          Zal wel ADSL zijn, vermoed ik...
                          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                            Je ziet dat ook Ziggo terrein aan het verliezen is. Coax is straks de Nokia3610 of het koper van KPN
                            Hier is een Nokia3610 nog steeds in gebruik. Accu gaat erg lang mee en zeer betrouwbaar. Geweldig toestel!

                            Reageer


                            • #15
                              Bij ons in het appartementencomplex ligt de glasvezel binnen op de begane grond. Echter zal de VvE zelf de kosten moeten ophoesten om de appartementen op de glasvezel aan te sluiten.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X