Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Prijsverhoging per 1 juli 2022

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Het enigste wat ik niet goed begrijp is dat er eerst beloofd is voor € 3 meer krijg je 300/50, maar blijkt nu opeens € 7,50 meer te kosten.
    Na weer een keer gebeld te hebben is dit volgens Delta slechts een tijdelijke maatregel en wordt de prijs op 1 juli weer recht getrokken tot een paar euro verhoging.

    Reageer


    • #32
      driepinter 150 Mbps download- en 15 Mbps uploadsnelheid is dat je abonnement?
      Dan is het toch niet zo moeilijk ze gaan daar vanaf en verhogen de snelheid. Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Screenshot_3.png
Bekeken: 372
Grootte: 63,6 Kb
ID: 230383 Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Screenshot_3.png
Bekeken: 327
Grootte: 63,6 Kb
ID: 230387 Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Screenshot_3.png
Bekeken: 324
Grootte: 63,6 Kb
ID: 230391
      Laatst bewerkt door _onbekend_2; 25 Jun 2022, 12:57.

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door buizerd Bekijk bericht
        driepinter 150 Mbps download- en 15 Mbps uploadsnelheid is dat je abonnement?
        Dan is het toch niet zo moeilijk ze gaan daar vanaf en verhogen de snelheid. Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Screenshot_3.png Bekeken: 0 Grootte: 63,6 Kb ID: 230383 Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Screenshot_3.png Bekeken: 0 Grootte: 63,6 Kb ID: 230387 Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Screenshot_3.png Bekeken: 0 Grootte: 63,6 Kb ID: 230391
        Wel grappig dat de pakketten nu ook flexpakketten zijn. Zou 150 Mbps glas ook 300 Mbps worden?

        Reageer


        • #34
          Wel grappig dat de pakketten nu ook flexpakketten zijn. Zou 150 Mbps glas ook 300 Mbps worden?

          Heb geen glas en komt hier ook niet in die snelheid van 150 Mbps want me news server is nog sneller dan dat.

          Heb 1000Mbps op de coax en draait perfect

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door buizerd Bekijk bericht
            driepinter 150 Mbps download- en 15 Mbps uploadsnelheid is dat je abonnement?
            Ja dat klopt na een 2e telefoontje vanmorgen is het verhaal me nu duidelijk.

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

              Ja dat klopt na een 2e telefoontje vanmorgen is het verhaal me nu duidelijk.
              succes

              Reageer


              • #37
                Goede avond,
                na contact met Delta begrijp ik het nu, de nieuwe snelheid kost 7,50 per maand .
                Hier ben ik niet blij mee dat doen ze zonder iets te vragen heel onduidelijk allemaal.

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door jamulder Bekijk bericht
                  Goede avond,
                  na contact met Delta begrijp ik het nu, de nieuwe snelheid kost 7,50 per maand .
                  Hier ben ik niet blij mee dat doen ze zonder iets te vragen heel onduidelijk allemaal.
                  Dat het onduidelijk is klopt maar er is mij door Delta verzekerd dat dit op 1 juli wordt rechtgetrokken.

                  Het moest allemaal manueel aangepast worden met 5000 per dag op een totaal van 90000.

                  Zoniet dan mocht ik reclameren.
                  Laatst bewerkt door driepinter; 28 Jun 2022, 20:29.

                  Reageer


                  • #39
                    Mij konden ze geen uitleg geven behalve dat de 68,50 Euro kloppen .
                    Via de chat en telefoon. Dat is dan heel vreemd.
                    Als ik de verhoging uitreken via hun site kom ik op 65 Euro en hun op 68,50 euro

                    Reageer


                    • #40
                      Bedrag is nu keurig aangepast naar € 50 voor 300/50 Mbps.

                      Bijgevoegde bestanden
                      Laatst bewerkt door driepinter; 1 Jul 2022, 16:00.

                      Reageer


                      • #41
                        Contact gehad met de klantenservice.
                        Modem gaat vervangen worden.

                        Abonnementen worden aangepast.
                        Dat wordt keurig per mail medegedeeld en de snelheden werden per 1 juli aangepast.
                        Maar wel opmerkelijk dat er dan totaal niet gekeken wordt of de klanten deze verhoogde snelheden met hun modems wel kunnen halen.
                        Daar mogen ze zelf achterkomen en achteraan gaan.

                        Laatst bewerkt door Ptrol; 1 Jul 2022, 19:41.

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
                          Contact gehad met de klantenservice.
                          Modem gaat vervangen worden.

                          Abonnementen worden aangepast.
                          Dat wordt keurig per mail medegedeeld en de snelheden werden per 1 juli aangepast.
                          Maar wel opmerkelijk dat er dan totaal niet gekeken wordt of de klanten deze verhoogde snelheden met hun modems wel kunnen halen.
                          Daar mogen ze zelf achterkomen en achteraan gaan.
                          De meeste mensen zullen dat wel kunnen met hun modem van de Delta

                          Reageer


                          • #43
                            Per 1 juli is mijn internetsnelheid verhoogd, Zou 400/100 moeten zijn, maar ik meet 400/30.
                            Navraag bij Delta het volgende antwoord:
                            Goed dat je hiervoor contact opneemt! Ik vermoed dat je dan in een wijk woont die nog niet Next Generation is waardoor de upload niet hoger kan dan 30Mbps.
                            Beetje vreemd als je 400/100 beloofd moet het wel zo zijn.
                            Mijn vraag is antwoord van Delta juist?

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door roosje Bekijk bericht
                              Per 1 juli is mijn internetsnelheid verhoogd, Zou 400/100 moeten zijn, maar ik meet 400/30.
                              Navraag bij Delta het volgende antwoord:
                              Goed dat je hiervoor contact opneemt! Ik vermoed dat je dan in een wijk woont die nog niet Next Generation is waardoor de upload niet hoger kan dan 30Mbps.
                              Beetje vreemd als je 400/100 beloofd moet het wel zo zijn.
                              Mijn vraag is antwoord van Delta juist?
                              Wanneer je al reeds een nieuw (wit) F@st 3890v3 modem hebt wel ja.

                              Reageer


                              • #45
                                Beste driepinter, ik heb een EPC3940 modem. Is dit dan een verouderd modem?

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X