Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta gaat verder!

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta gaat verder!

    https://www.delta.nl/nieuws/pers/del...ijke-campagne/
    Laatst bewerkt door DELTA-TV-team; 9 Nov 2021, 11:57.

  • #2
    Delta struikelt verder!

    Reageer


    • #3
      Dan vind de laatste reclamespot van KPN toch echt een stuk leuker.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        Dan vind de laatste reclamespot van KPN toch echt een stuk leuker.

        Lekker catchy ook!
         

        Reageer


        • #5
          Het is een Twentse campagne. Zeeland is al voorzien.

          Reageer


          • #6
            "Delta gaat verder" ?
            Waarmee ?
            Weer nieuwe avonturen en dat terwijl de huidige dienstverlening nog niet eens naar behoren funktioneerd !

            Reageer


            • #7
              Prima reclame. Het valt steeds meer op dat Delta naar voren wordt geschoven als lead provider.
              Er zijn geen gelijkwaardige Caiwayreclames (meer). Caiwayshops zijn omgebouwd tot Deltashops,

              Reageer


              • #8
                Wat een stunt dik mooi filmpje, alles voor de glasvezelkabel.
                Ondertussen een bagger klantenservice & een behoorlijk achterloop betreft het 📺 product.
                Desondanks is er wel wat vooruitgang geboekt in een paar kanalen te upgraden met beter geluid.
                Ik ben erg benieuwd wat er gebeurt als ze echt de “ strijd “ aangaan met KPN , & hoe snel Delta zijn producten verbeterd.
                Ondertussen ben ik erg sceptisch en lijkt het alleen om de glasvezel te gaan en hoe ze zsm mogelijk meer geld binnen harken.

                … Ik wacht overigens ook nog steeds op compensatie voor een aantal dagen zonder alles. 🥸

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door puccini Bekijk bericht
                  "Delta gaat verder" ?
                  Waarmee ?
                  Weer nieuwe avonturen en dat terwijl de huidige dienstverlening nog niet eens naar behoren funktioneerd !
                  Precies dat

                  Reageer


                  • #10
                    We zijn wel een stel azijn pissers hier…best een leuk filmpje en de aandeelhouders willen nog meer zo te zien ;-)

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
                      We zijn wel een stel azijn pissers hier…best een leuk filmpje en de aandeelhouders willen nog meer zo te zien ;-)
                      In dit geval zeker eens, ik heb jarenlang geen beweging gezien en ik zie dat men nu aan het verbeteren is.
                      Ik kan geen kritiek verzinnen, men werkt hard aan verbeteringen. De resultaten gaan we vanzelf zien wanneer de tijd rijp is,
                      Bij mij is het glas halfvol op dit moment, met een drankje met een zoete smaak ipv azijn!

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                        Het is een Twentse campagne. Zeeland is al voorzien.
                        Twents? Zag hem gisteren op landelijke tv.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                          Twents? Zag hem gisteren op landelijke tv.
                          Ik pak er wat beukenootjes bij. Er komt veel onzin voorbij de laatste tijd op dit forum.

                          Reageer


                          • #14
                            Ik las op totaal tv dat Delta en Caiway toch niet samensmelten tot 1 merk.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                              Ik las op totaal tv dat Delta en Caiway toch niet samensmelten tot 1 merk.
                              Goed lezen…
                              https://www.totaaltv.nl/nieuws/delta...-samen-verder/

                              hiervan is voorlopig geen sprake, aldus het artikel.
                              En dat klopt voor nu en het komende jaar zeker hebben we begrepen van Willem1980 zonder bron.

                              We blijven dus werknemers aan het werk houden. Volgend jaar pak ik de aanbieding vam Caiway en stap ik wederom over. Keer op keer op keer. Het is elkaar bezig houden daar.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X