Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Lokale omroepen naar HD bij Ziggo

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Lokale omroepen naar HD bij Ziggo

    De lokale omroepen gaan langzaam ook HD signaal leveren aan de providers.
    WOZ was ooit de eerste, maar er volgen in rap tempo nu velen.
    Ziggo waardeert ze op naar HD, waar de klanten overigens roepen waarom niet de andere meer bekeken zenders.
    Hoe zit dat bij Delta/Caiway en waarom zie ik bij Delta maar 1 lokale zender uit mijn eigen regio (welliswaar uit mijn woonplaats) en niet ook de omligggende woonplaatsen?

  • #2
    Als je bij Ziggo zit in voormalig UPC gebied heb je op een Mediabox ook slechts 1 lokale zender om te zien.

    En alle regionale zenders heb je al HD op iptv, toch?

    Reageer


    • #3
      Ik denk dat je de regionalen en lokalen door elkaar haalt. De regionale omroepen zijn de omroepen die zich richten op hele provinciën, hier hebben we er 12 van, voor iedere provincie één. Van de lokale omroepen hebben we er véél meer, in feite kan iedere gemeente een eigen lokale omroep hebben.

      Je kan alle regionalen bekijken, deze vind je terug in het zenderoverzicht. Je vindt het lokale kanaal van jouw gemeente op kanaal 12.

      Ziggo heeft besloten de regionalen op te waarderen naar HD, dit is op het Interactieve TV product van Delta en Caiway al een tijdje zo. Wij hebben momenteel nog geen plannen de lokale omroepen op te waarderen naar HD.
      Laatst bewerkt door Eduard B; 22 Oct 2021, 13:16.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht
        Ik denk dat je de regionalen en lokalen door elkaar haalt. De regionale omroepen zijn de omroepen die zich richten op hele provinciën, hier hebben we er 12 van, voor iedere provincie één. Van de lokale omroepen hebben we er véél meer, in feite kan iedere gemeente een eigen lokale omroep hebben.

        Je kan alle regionalen bekijken, deze vind je terug in het zenderoverzicht. Je vindt het lokale kanaal van jouw gemeente op kanaal 12.

        Ziggo heeft besloten de regionalen op te waarderen naar HD, dit is op het Interactieve TV product van Delta en Caiway al een tijdje zo. Wij hebben momenteel nog geen plannen de lokale omroepen op te waarderen naar HD.
        Ik zie in Twenterand helaas niet de lokalen van Almelo, Borne, Salland, TwenteTV (Enschede, Hengelo). Die had ik bij Caiway wel. Op kanaal 12 wel de eigen lokale omroep van Twenterand.
        Ik zie nu lokalen uit Zeeland. Ik heb het over de lokale omroepen, die gaan bij ziggo ook op termijn (november/december) voor zover beschikbaar naar HD. Zoals ik al schrijf, ik zie het nut niet ik zie liever andere zenders naar HD gaan.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Ik zie in Twenterand helaas niet de lokalen van Almelo, Borne, Salland, TwenteTV (Enschede, Hengelo). Die had ik bij Caiway wel. Op kanaal 12 wel de eigen lokale omroep van Twenterand.
          Ik zie nu lokalen uit Zeeland. Ik heb het over de lokale omroepen, die gaan bij ziggo ook op termijn (november/december) voor zover beschikbaar naar HD. Zoals ik al schrijf, ik zie het nut niet ik zie liever andere zenders naar HD gaan.
          Het klopt inderdaad dat je geen lokale omroepen ziet uit andere gemeenten. De uitzondering hierop zijn de Zeeuwse lokale omroepen. Omdat Delta van oorsprong een Zeeuwse provider is staan er nog de Zeeuwse lokale omroepen voor iedereen beschikbaar, die zullen op ten duur verdwijnen.

          Ook bij Caiway zijn er zulke uitzonderingen in bijvoorbeeld Rotterdam, daar ontvangen mensen de WOS omdat Caiway van oorsprong een Westlandse omroep is.

          Als je zegt dat Ziggo ook besloten heeft de lokale omroepen naar HD op te waarden zal dat vast en zeker waar zijn. Hier hebben wij op dit moment geen plannen voor. Zoals je zelf al aangaf, er zijn andere prioriteiten.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht
            Als je zegt dat Ziggo ook besloten heeft de lokale omroepen naar HD op te waarden zal dat vast en zeker waar zijn. Hier hebben wij op dit moment geen plannen voor. Zoals je zelf al aangaf, er zijn andere prioriteiten.
            Ho, ho, Eduard. Niet jullie maar de klanten bepalen de prioriteiten toch? Is toch overal zo? Of denk ik dat omdat ik het hier zo vaak lees?
            Laatst bewerkt door Koeba; 22 Oct 2021, 14:44.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
              Ho, ho, Eduard. Niet jullie maar de klanten bepalen de prioriteiten toch? Is toch overal zo? Of denk ik dat omdat ik het zo vaak lees?
              In het geval van opwaarderingen naar HD bepalen inderdaad de klanten de prioriteiten, democratisch gepeild door middel van kijkcijfers.

              Reageer


              • #8
                Wanneer komt de zender ONS beschikbaar in HD?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                  Wanneer komt de zender ONS beschikbaar in HD?
                  Serieus? Ga je maar deze zender vragen die alleen maar SD beelden en zwart wit uitzendt?

                  Alle duitse zenders, CNN, RTL Lounge, Crime en Telekids, RAI Uno, Cartoon Network, Boomerang komen mijns inziens toch echt eerst aan de beurt

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                    Serieus? Ga je maar deze zender vragen die alleen maar SD beelden en zwart wit uitzendt?

                    Alle duitse zenders, CNN, RTL Lounge, Crime en Telekids, RAI Uno, Cartoon Network, Boomerang komen mijns inziens toch echt eerst aan de beurt
                    Jammer dat je zo op de man speelt. Je wilt ook niet dat men het bij jou doet.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                      Jammer dat je zo op de man speelt. Je wilt ook niet dat men het bij jou doet.
                      Ik stel slechts een vraag…. Dat ik op de man speel is jou interpretatie.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        Ik stel slechts een vraag…. Dat ik op de man speel is jou interpretatie.
                        Tsja. Je mag het laatste woord hebben.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                          Tsja. Je mag het laatste woord hebben.
                          Je haalt er onnodig vanalles bij. Snoepdoos en ik kunnen prima door een deur…. Je probeert hier iets te creeeren wat er niet is.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                            Je haalt er onnodig vanalles bij. Snoepdoos en ik kunnen prima door een deur…. Je probeert hier iets te creeeren wat er niet is.
                            Is goed kerel. Ik was al weer met het weekend bezig. Waarom reageer je nog?

                            Reageer


                            • #15
                              ONS heeft regelmatig series due me aanspreken en in veel betere kwaliteit beschikbaar zijn als waarop ze door ONS worden uitgezonden.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X